Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet
På den videoen helt nederst på siden ser vi alle som skal være med. herregud for en gjeng. Tipper petter er sånn joker eller noe kanskje siden han ikke står der? Skal Norge lissom prøve seg på en Gleager2 :fnise: ??

hvor fant du siden med alle deltakerne? finner ikke :(

Gjest linda sofie
Skrevet
hvor fant du siden med alle deltakerne? finner ikke :(

Inne på seher.no

Skrevet

For noen folk. Dette kan bli underholdene :fnise: Han på reklamen som sa noe slik: Jeg ler hele tiden. 24/7 asz. Livet mitt er så fett. Herregud går det ann :gjeiper:

Også han som sa: æ skal ha sex på paradise hotel. Æ tar det æ får.

Skrevet
Blir vel rundt samme tid som i fjor. Rundt Mars. De er nok ikke ferdig med innspillingen enda.

Lurer på om det kommer en dansk sesong i sommer å? Håper det :)

Håper bare ikke Gleager er med igjen :fnise: Det holder nå liksom.

Synes vi kan få vite datoen snart jeg. Det hadde vel ikke gjort noe??

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Synes vi kan få vite datoen snart jeg. Det hadde vel ikke gjort noe??

8 mars begynner det. Altså neste mandag :)

Skrevet

Jeg kommer nok til å se på det igjen!!

Skrevet
For noen folk. Dette kan bli underholdene :fnise: Han på reklamen som sa noe slik: Jeg ler hele tiden. 24/7 asz. Livet mitt er så fett. Herregud går det ann :gjeiper:

Også han som sa: æ skal ha sex på paradise hotel. Æ tar det æ får.

Også han som "lika ræva". Når han får spørsmål om hva han først legger merke til hos jenter...

Gjest Gjest
Skrevet
Også han som "lika ræva". Når han får spørsmål om hva han først legger merke til hos jenter...

Haha :fnise: Gleder meg til det begynner.

Men er det bare jeg som synes han ene ligner litt på Petter?? Husker ikke navnet på han men han som sa noe om at folk synes han var en klyse.

Skrevet

8 mars ja.. Det er jo ikke lenge til. :)

Gleder meg :D

Skrevet
Haha :fnise: Gleder meg til det begynner.

Men er det bare jeg som synes han ene ligner litt på Petter?? Husker ikke navnet på han men han som sa noe om at folk synes han var en klyse.

Enig, er en der som ligner på Petter ja. Var ordentlig klysete..

http://www.tv3.no/paradisehotel/webtv <-- Han der!

Skrevet

Begynner det allerede 8. mars? :hoppe:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gleder meg mest til alt dramaet jeg. Og ikke minst alle twistene. Blir gøy å se hvem som er på lag med hvem og hvem som ikke kommer overens osv. Er som regel sånn at gruppa blir delt i to. Også er det jo noen som ikke er med i noen av disse store "klikkene"

Har noen foresten sett musikkvideoen til ho Noor? :fnise:

Gjest Catwoman
Skrevet

Gleder meg :)

Paradise hotel er min søppel-tv. :gjeiper:

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Jeg hørte sangen til Noor nå nettopp og må si at jeg er ikke så veldig imponert. Det er liksom en sånn sang man har hørt 100 ganger før. Ikke noe wow faktor over den. Merka også rett før refrenget kom så sang hun litt falskt. Følte musikkvideoen og sangen var litt kjedelig.

Skrevet

Gleder meg til det starter igjen :)

Blir forhåpentligvis mye å diskutere her etter hvert!

Skrevet

Her må jeg slenge meg på, GLEDER MEG !!!! :jepp:

Gjest Ph fan
Skrevet

Gleder meg,gleder meg :hoppe:

Begynner å bli lei av å vente her nå. Heldigvis er det ikke så lenge igjen. Blir sikkert masse drama og intriger. Er faktisk bare en av guttene jeg synes er kjekk. Han med det mørke håret som Triana spørr om han skal ha sex på paradise hotel. De andre ser jo mildt sagt ikke ut. Hvert fall han som sa han var en puppemann.

Skrevet
Gleder meg,gleder meg :hoppe:

Begynner å bli lei av å vente her nå. Heldigvis er det ikke så lenge igjen. Blir sikkert masse drama og intriger. Er faktisk bare en av guttene jeg synes er kjekk. Han med det mørke håret som Triana spørr om han skal ha sex på paradise hotel. De andre ser jo mildt sagt ikke ut. Hvert fall han som sa han var en puppemann.

Puppegutt mener du vel! Åh, blir helt uvel hver gang han sleske karen der er på reklamen og kaller seg en puppegutt. For et ord liksom....

Gjest Ph fan
Skrevet
Puppegutt mener du vel! Åh, blir helt uvel hver gang han sleske karen der er på reklamen og kaller seg en puppegutt. For et ord liksom....

hehe ja mente puppegutt. Skrev feil.

Han finnes ikke kjekk en plass. Hvor blir det de kjekke guttene? Tv3 har gjort en dårlig jobb med castingen, igjen!

Gjest Gjest
Skrevet

wow Tine ho var lita :gjeiper: Ho er jo halvparten så lav som de andre nesten.

Enig at ingen av guttene var kjekke. Synes de virka så umodene. Virka som de var 16 eller noe med måten de snakka på.. Å var ganske mange unge med i år. De fleste var jo 20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...