Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #362 Skrevet 13. mars 2010 Vil vel ikke akkurat si at Victoria er en anerkjent fashion modell. Jeg hadde aldri hørt om henne før- Og kommer ikke så mye opp når du søker på henne på google. Jeg Synes hun er litt kjedelig. Håper hun slipper seg litt løs neste uke.
Lexington Skrevet 13. mars 2010 #363 Skrevet 13. mars 2010 Jeg håper Victoria går ut snart. Jeg synes hun er kjedelig Mulig hun er en av de mest fornuftige der inne, men jeg liker deltagere som lager litt SHOW. Er derfor jeg ser på programmet, hadde alle der inne vært som Victoria hadde det blitt kjedelig... Karoline og Stian er mitt favorittpar så langt...
Gjest Gjestfrid Skrevet 13. mars 2010 #364 Skrevet 13. mars 2010 Savner litt intriger. Lene og Nanna, hvor er dere?????? Hvor er alt snakket om spillet?
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #365 Skrevet 13. mars 2010 Hun Pernille virket ikke noe sympatisk. Synes nok at deltagerne i fjor virket mye mer naturlige. Nanna kunne f.eks vært kollegaen din på jobben. Huff, nanna var den mest tragiske deltakeren EVER. Kjedelig utseendemessig og utroilig irriterende personlighet. Dessuten er hun jo GLEMT nå heldigvis! Hvis Nattens rytter ikke selv er nanna eller Lene, er det en venn av dem. Det tenkte vi i fjor også
Nattens rytter Skrevet 13. mars 2010 #366 Skrevet 13. mars 2010 Huff, nanna var den mest tragiske deltakeren EVER. Kjedelig utseendemessig og utroilig irriterende personlighet. Dessuten er hun jo GLEMT nå heldigvis! Hvis Nattens rytter ikke selv er nanna eller Lene, er det en venn av dem. Det tenkte vi i fjor også Nanna ser i det minste naturlig ut. Hun har ikke dullet seg opp med extensors og silikon. I år virker alle jentene, med unntak av Kathrine, fake. Du bør forresten lese bloggen hennes så får du kanskje et mer nyansert syn på henne.
Gjest Vaarsang Skrevet 13. mars 2010 #367 Skrevet 13. mars 2010 Nanna ser i det minste naturlig ut. Hun har ikke dullet seg opp med extensors og silikon. I år virker alle jentene, med unntak av Kathrine, fake. Du bør forresten lese bloggen hennes så får du kanskje et mer nyansert syn på henne. Heia Lene Jeg håper du vinner, selv om du "offisielt" ikke er deltager.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #368 Skrevet 14. mars 2010 Lene i sitt naturlige element? Eller her? http://www.youtube.com/watch?v=FUPvdiM1PXY
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #369 Skrevet 14. mars 2010 Lene i sitt naturlige element? Eller her? http://www.youtube.com/watch?v=FUPvdiM1PXY Legendarisk! :gjeiper:
VirreVapp Skrevet 14. mars 2010 #370 Skrevet 14. mars 2010 Jeg hadde faktisk nesten glemt hvor ille de greiene der var! Tragisk!!!
Gjest Nanette Skrevet 14. mars 2010 #371 Skrevet 14. mars 2010 Nanna ser i det minste naturlig ut. Hun har ikke dullet seg opp med extensors og silikon. I år virker alle jentene, med unntak av Kathrine, fake. Du bør forresten lese bloggen hennes så får du kanskje et mer nyansert syn på henne. Jo Nanna brukte clip on extensions.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #372 Skrevet 14. mars 2010 Jo Nanna brukte clip on extensions. Hvorfor flyttet du ut? Ser at Iris, Lene, Øystein og Kevin bor sammen.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #373 Skrevet 14. mars 2010 http://irisoglene.blogg.no/ Husk å trykk på bannerne.
Gjest Nanette Skrevet 14. mars 2010 #374 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Hvorfor flyttet du ut? Ser at Iris, Lene, Øystein og Kevin bor sammen. Hæ, snakker du til meg? Jeg har ikke flytta noe sted jeg. Skjønte ikke den der helt. Du tror vel ikke at jeg var hun der Nanna? Pga nicket mitt? Da tar du isåfall grundig feil og jeg må bare le. Endret 14. mars 2010 av Nanette
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #375 Skrevet 14. mars 2010 Hæ, snakker du til meg? Jeg har ikke flytta noe sted jeg. Ok, trodde du var Nanna pga du kalte deg Nanette.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #376 Skrevet 14. mars 2010 Hæ, snakker du til meg? Jeg har ikke flytta noe sted jeg. Skjønte ikke den der helt. Du tror vel ikke at jeg var hun der Nanna? Pga nicket mitt? Da tar du isåfall grundig feil og jeg må bare le. Har ikke hørt navnet Nanette før nemelig, og trodde du hadde kalt deg opp etter Nanna. Uansett, Nanna lager liv og er en fin jente.
Gjest Nanette Skrevet 14. mars 2010 #377 Skrevet 14. mars 2010 Haha nei jeg er ikke Nanna. Nanette er mitt nick bare.
Nattens rytter Skrevet 14. mars 2010 #378 Skrevet 14. mars 2010 Nok om fjorårets Paradise. Jeg vil likevel oppsummere at fjorårets serie startet mye bedre og hadde et rikere personlighetsgalleri. I det minste var det i det minste litt mer geografisk diversitet, med skjønnheter fra Tromsø og Molde, så vel som en kjekkas fra Hamar. I år er det bare Bærum og omegn.
Gjest Nanette Skrevet 14. mars 2010 #379 Skrevet 14. mars 2010 Jeg tror du har rett Nattens rytter. Men foreløpig er det litt tidlig å si, for det kommer visst flere der inne etterhvert. Og så er de så unge, bare 20 hele gjengen.
lilljan Skrevet 14. mars 2010 #380 Skrevet 14. mars 2010 fy f.... jeg ble rett og slett fysisk dårlig av å se på det ene youtubeklippet av Lene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå