Gjesten Skrevet 12. mars 2010 #341 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Egentlig er jeg glad hvis jeg ikke får vite hvem som vinner i år. Slik som jeg fant ut i fjor for var noen som bare MÅTTE avsløre det på bloggen sin. Slikt blir jeg skikkelig sur for. Jeg fant ut hvem som vant en av de første rundene av Top Model fordi en gjøk skrev det i msn-nicket sitt Endret 12. mars 2010 av Gjesten
Snasen Skrevet 12. mars 2010 #342 Skrevet 12. mars 2010 Sikkelig wannabeeeee? Wannabe hva da? Wannabe voksen, wannabe fashion-modell, wannabe deilig, wannabe mystisk.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #343 Skrevet 12. mars 2010 Gleder meg masse til mandagen Håper det snart blir noe liv og røre der inne. Jeg synes ikke Kathrine passer inn der jeg. Som en her sa så blir hun litt for tantete. Hun har ikke paradise looken. Torbjørn virker som en person som ikke takler å tenke. Han får jo helt noia nesten Emil, hva kan man si? Kåt fyr. Tine har overrasket meg i hvert fall. Tror hun og Nicklas kommer langt sammen. Kanskje helt til topps. Nicklas er vel bokstavelig talt i paradis siden han får dele seng med Tine Daniel og Stian er litt som noen umodene fjortiser sammen. Veldig tøysete og umodene. Men de er morsomme å se på. Lager liv. Karoline er den peneste jenta der inne så langt. Victoria virker litt kjip.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #344 Skrevet 12. mars 2010 Jeg høres vel ut som en gris men hadde jeg vært Tine... ville jeg først og fremst ikke ta fullt så mye silikon.... men jeg ville hoppa i senga med Niklas med eneste gang!
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #345 Skrevet 12. mars 2010 Wannabe voksen, wannabe fashion-modell, wannabe deilig, wannabe mystisk. Hun er jo en anerkjent fashionmodell da, ikke noe wannabe. Har gjort mye oppdrag i utlandet, bl.a Milano og det er ikke dagligdags for norske modeller. Jenta er nydelig, sjekk den midjen og magen!!
Gjest dalieo Skrevet 12. mars 2010 #346 Skrevet 12. mars 2010 Anerkjent fashionmodell er hun vel akkurat ikke.. Googlet henne og fikk opp én artikkel fra Telemarksavisa om at hun hadde vært i Milano, og ellers var det bare Paradise Hotel-stoff.
Gjest Vaarsang Skrevet 12. mars 2010 #347 Skrevet 12. mars 2010 Nei, her og nå savner jeg gjengen fra i fjor. Lene og Nanna laget i det minste liv og bra TV!
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 12. mars 2010 #348 Skrevet 12. mars 2010 Wannabe voksen, wannabe fashion-modell, wannabe deilig, wannabe mystisk. Wannabe modell? Hun er jo modell Jeg synes hun har kjempe bra kropp
Gjest luremegpå Skrevet 12. mars 2010 #349 Skrevet 12. mars 2010 Nei, her og nå savner jeg gjengen fra i fjor. Lene og Nanna laget i det minste liv og bra TV! hmhm, hva slags liv liker du da? Husker du hvorfor de røk ud? Tenker du skriver her for å provosere jeg... Vel se fremover ikke tilbake, ny gjeng nye muligheter! Gått en uke, gi dem en sjanse da!
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 12. mars 2010 #350 Skrevet 12. mars 2010 Har ikke Petter har bedre ting å gjøre der enn å lese opp spørsmål på pandoras ekse og velkomme de nye deltagerene? Ærlig talt skal det liksom være hans rolle fremover? Være litt programleder med Triana? Lurer på om det blir noe jentesex i år også. Med Stine Marie og ei anna. You never know. Alt kan skje.
Gjest luremegpå Skrevet 12. mars 2010 #351 Skrevet 12. mars 2010 Har ikke Petter har bedre ting å gjøre der enn å lese opp spørsmål på pandoras ekse og velkomme de nye deltagerene? Ærlig talt skal det liksom være hans rolle fremover? Være litt programleder med Triana? Lurer på om det blir noe jentesex i år også. Med Stine Marie og ei anna. You never know. Alt kan skje. Trekker seere han vett du;) hehe
Gjest Silvermist Skrevet 12. mars 2010 #352 Skrevet 12. mars 2010 Er ikke Paradise i dag jooooh... What to do??
Snasen Skrevet 12. mars 2010 #353 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Hun er jo en anerkjent fashionmodell da, ikke noe wannabe. Har gjort mye oppdrag i utlandet, bl.a Milano og det er ikke dagligdags for norske modeller. Jenta er nydelig, sjekk den midjen og magen!! Hun blir sikkert vakker på bilder. De fleste blir det med skikkelig styling. Hun er anerkjent? *host* Jasså?? Har du googlet henne og sett hvor lite som finnes om henne (med unntak av ta.no ) ? Din smak, min smak. Jeg syns hun er underbitt, wannabe, osv... Midjen er det ingenting i veien med. Men nå er det ingen vits i å krangle om hvem som syns hun er pen, eller ikke. Endret 12. mars 2010 av Snasen
Snasen Skrevet 12. mars 2010 #354 Skrevet 12. mars 2010 Wannabe modell? Hun er jo modell Jeg synes hun har kjempe bra kropp Kroppen er meget fin, ja.
Snasen Skrevet 12. mars 2010 #355 Skrevet 12. mars 2010 Anerkjent fashionmodell er hun vel akkurat ikke.. Googlet henne og fikk opp én artikkel fra Telemarksavisa om at hun hadde vært i Milano, og ellers var det bare Paradise Hotel-stoff. Vet. Skal ikke mye til før noen blir anerkjente her til lands.
Gjest Vaarsang Skrevet 12. mars 2010 #356 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Noen som kjenner til hva Øyvind har promotert? Finner han ikke på models.com Endret 12. mars 2010 av Vaarsang
Gjest luremegpå Skrevet 12. mars 2010 #357 Skrevet 12. mars 2010 Hun blir sikkert vakker på bilder. De fleste blir det med skikkelig styling. Hun er anerkjent? *host* Jasså?? Har du googlet henne og sett hvor lite som finnes om henne (med unntak av ta.no ) ? Din smak, min smak. Jeg syns hun er underbitt, wannabe, osv... Midjen er det ingenting i veien med. Men nå er det ingen vits i å krangle om hvem som syns hun er pen, eller ikke. Enig, men kjekkere me de som ser litt annerledes ut, enn de spm er typisk klassisk pene syns jeg! Herrlige folk er det iallefall!
Gjest Bloodless Skrevet 12. mars 2010 #358 Skrevet 12. mars 2010 Noen som kjenner til hva Øyvind har promotert? Finner han ikke på models.com Hvem er Øyvind?
VirreVapp Skrevet 13. mars 2010 #359 Skrevet 13. mars 2010 Hvem er Øyvind? Er det Øystein kanskje? Var vel ingen som het Øyvind?
Gjest Bloodless Skrevet 13. mars 2010 #360 Skrevet 13. mars 2010 Er det Øystein kanskje? Var vel ingen som het Øyvind? Ah, ja, kanskje det. Husker heller ingen som het Øyvind. Med mindre det er en av de som kommer inn senere i år?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå