Gjest dalieo Skrevet 12. mars 2010 #321 Skrevet 12. mars 2010 Jeg tror jeg hadde fått noia av å være jente der inne, det virker som om guttene forventer nærkontakt fra første stund og blir sure når de ikke får det. De har jo nettopp kommet dit, de kan jo ikke forvente at man vil ligge og kose og kysse med en tilfeldig gutt man har kjent i et par dager? Som bare ved tilfeldigheter er partneren din, de valgte jo hverandre bare på magefølelsen i begynnelsen, det er jo ingen garanti for å i det hele tatt komme overens. Sånn som partneren til Viktoria idag, husker ikke hva han heter.. Han ble sur fordi hun ikke ville legge seg samtidig som han, "kose litt" og snakke taktikk.. Hun må jo få legge seg når hun vil? Virker som jentene også må bruke nærkontakt for å få guttene til å stole på de. Hun hestejenta kysset jo med eks-partneren sin når hun prøvde å få han til å velge henne, og sa etterpå "jeg har aldri følt meg så falsk som nå". Og Viktoria strøk og koste med partneren sin, og sa etterpå at hun like godt kunne spydd...
Nattens rytter Skrevet 12. mars 2010 #322 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Jeg likte jo faktisk Lene best i begynnelsen i fjor. Venter i spenning til mandag Vel, Lene ble litt for oppslukt av spillet etterhvert, men forholdene er litt annerledes når en lever med videokameraer 24h i døgnet. Hva angår årets PH virker det som om det er litt mindre fargerike personligheter enn i fjor. Den eneste som er litt morsom er Daniel, Victoria virker dog bare falsk. Emil er tragisk selvopptatt. Pernille virker som en slem fjortisprinsesse på Disney Channel (aka high school cheerleader). Jeg tror nok deltagerne skulle hatt noen flere år på baken. Det tar tid å utvikle en spennende personlighet. Livserfaring er heller ikke å forakte. Endret 12. mars 2010 av Nattens rytter
Eliisa Skrevet 12. mars 2010 #323 Skrevet 12. mars 2010 Synes Karoline er kjempepen jeg, Victoria og for den saks skyld! Jeg synes også Karoline er nydelig! Veldig naturlig og søt - også har hun så mye søte kjoler! Stakkars jentene der inne..
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 12. mars 2010 #324 Skrevet 12. mars 2010 Karoline? Håper du mener Victoria? Nei jeg mente Karoline. Ho er så nydelig
Gjest Gjest_Sofie_* Skrevet 12. mars 2010 #325 Skrevet 12. mars 2010 - Daniel og Stian minner meg om Petter og Mads. De er like tullete. - Synes det var litt teit at Daniel begynte å sutre over at Victoria ikke ville gå å legge seg samtidig som han og kose og snakke taktikk. Som Victoria sier så virker han sjefete. Jeg kan godt forstå at hun vil ha en anna partner. - Stine marie er harry råner babe deluxe - Folk kan kanskje mene på at Victoria er kjedelig og usosial men jeg skjønner at hun ikke ville brette ut om sexlivet sitt allerede første kvelden med folk hun ikke kjenner. Den forstår jeg. Men samtidig hvis man trekker seg unna og er usosial så er det stor sjanse for at man blir sendt hjem. Dere husker jo hva som skjedde med Yvonne i fjor? Ho var jo ikke helt med i gruppa. Veldig anonym og kjedelig, så ho røyk første uken. - Jeg har fått et helt nytt inntrykk av Tine. Jeg trodde hun var enda en dum blond bimbo med svære silikonpupper men hun er jo så søt og hyggelig virker det som. Har virkelig fått sansen for henne. Håper hun kommer langt. - Emil er bare desperat med store bokstaver. Det er så turn off med slike gutter som nesten gjør hva som helst for å få seg noe. Ro deg ned liksom. Prøver han å bli Norges svar på Gleager eller noe? Casanova? Haha som det kommer til å skje. Han har hvert fall planlagt på forhånd at han skal ha sex der inne. Han prøver bare for hardt. Håper en av de to guttene som kommer neste uke er eksen til noen
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2010 #326 Skrevet 12. mars 2010 Jaha, så må jeg bare si noe i denne tråden. Har sett litt på dette fenomenet som PH er; og konklusjonen er at dette er for spesielt interesserte. For en innstilling til det å være menneske. Burde skifte navn til Paradise Bordell - Du verden for et reelt søppelprogram!
Gjest Dainty Skrevet 12. mars 2010 #327 Skrevet 12. mars 2010 Karoline er så forbanna pen. Vedlig naturlig pen. Jeg synes også Karoline er den peneste der inne, jeg synes hun har et veldig søtt og feminint ansikt. Men så hadde jeg noen venner over i går, og vi måtte selvsagt få med oss søppelserien Det viste seg at alle tre gutta som var hos meg syntes Karoline var den minst pene der inne (!) og at tilogmed Kathrine (som jeg synes er den minst pene) var laaangt penere enn henne. Dette kommenterte de uoppfordret hver gang Karoline ble vist på skjermen, de syntes hun hadde et utrolig lite attraktivt ansikt og så ut som en hund etc. Fikk litt sjokk for å si det sånn, men det beviser jo bare det jenter ofte glemmer; at det vi synes er pent, ikke nødvendigvis er det gutta sikler etter - og motsatt! Jenter og gutter har ofte ganske forskjellige syn på hva som er vakkert.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #328 Skrevet 12. mars 2010 Jeg syns hun er så påtatt, og en skikkelig wannabeeeee! (og underbitt). Sikkelig wannabeeeee? Wannabe hva da?
Gjest Paradize Skrevet 12. mars 2010 #329 Skrevet 12. mars 2010 Har litt blandede følelser for den nye sesonge. Synes guttene kom ganske kjapt inn i "Paradise-modus" og gjør det morsomt og se på, men gleder meg til litt utbytting. Men jentene synes jeg var en utrolig kjedelig gjeng..? Pripne og kjedelige. Karoline var vakker og intelligent, Victoria var kjip og tverr og hun der Kathrine... Ja tantete og "passet ikke helt inn". Likte hun harry litt, virka som hun kan lage litt fres. Disse jentene hadde sikkert vært artige venner og blabla men når jeg ser på Paradise Hotel vil jeg se drama, "taktikk" og catfights! Alt man ikke liker i det virkelige liv altså.. :b Håper det kommer noen kule folk på mandag, og at det tar seg litt opp. Er jo bare i første uka, hehe
dragonfly Skrevet 12. mars 2010 #330 Skrevet 12. mars 2010 Vel, Lene ble litt for oppslukt av spillet etterhvert, men forholdene er litt annerledes når en lever med videokameraer 24h i døgnet. Men det rettferdigjør ikke den motbydelige oppførselen hennes. Man er klar over at det er kameraer der inne når de meldte seg på så da bør man oppføre seg der etter.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #331 Skrevet 12. mars 2010 Men det rettferdigjør ikke den motbydelige oppførselen hennes. Man er klar over at det er kameraer der inne når de meldte seg på så da bør man oppføre seg der etter. Så det er helt greit å være sånn når det ikke blir filmet og ingen ser det?
dragonfly Skrevet 12. mars 2010 #332 Skrevet 12. mars 2010 Så det er helt greit å være sånn når det ikke blir filmet og ingen ser det? Nei på ingen måte, var ikke det jeg mente, jeg er redd for hvor stygt det kunne blitt hvis det ikke var kameraer der. Det jeg mente var at det rettferdigjør ikke oppførselen fordi hun var under press pga kameraet som Nattens Rytter skrev
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #333 Skrevet 12. mars 2010 Jeg mener på det at true beauty kommer innenfra. Er en person bitch, falsk, slem, frekk, tar for mye plass, ja har rett og slett en dårlig personlighet, så er de stygge. Jeg synes helt ærlig ikke Pernille er noe pen. Hun er alt for tynn å. Jeg kan si med hånden på hjerte at jeg er ikke misunnelig Da hun kom inn virka hun ekstremt bitch og ikke minst falsk. Hun var frekk og bitch mot alle når hun kom inn. Å var så selvsikker å bare "Jeg vet jeg er pen, og alle liker meg" så ser hun på Tine å tenker: "ÅH, hun har lengre hår en meg, sikkert FAKE". Hun tenker jo bare negativt om alle. Enig! Pernille virket som en ordentlig bitch. Glad hun er ute nå.
Gjest luremegpå Skrevet 12. mars 2010 #334 Skrevet 12. mars 2010 - Daniel og Stian minner meg om Petter og Mads. De er like tullete. - Synes det var litt teit at Daniel begynte å sutre over at Victoria ikke ville gå å legge seg samtidig som han og kose og snakke taktikk. Som Victoria sier så virker han sjefete. Jeg kan godt forstå at hun vil ha en anna partner. - Stine marie er harry råner babe deluxe - Folk kan kanskje mene på at Victoria er kjedelig og usosial men jeg skjønner at hun ikke ville brette ut om sexlivet sitt allerede første kvelden med folk hun ikke kjenner. Den forstår jeg. Men samtidig hvis man trekker seg unna og er usosial så er det stor sjanse for at man blir sendt hjem. Dere husker jo hva som skjedde med Yvonne i fjor? Ho var jo ikke helt med i gruppa. Veldig anonym og kjedelig, så ho røyk første uken. - Jeg har fått et helt nytt inntrykk av Tine. Jeg trodde hun var enda en dum blond bimbo med svære silikonpupper men hun er jo så søt og hyggelig virker det som. Har virkelig fått sansen for henne. Håper hun kommer langt. - Emil er bare desperat med store bokstaver. Det er så turn off med slike gutter som nesten gjør hva som helst for å få seg noe. Ro deg ned liksom. Prøver han å bli Norges svar på Gleager eller noe? Casanova? Haha som det kommer til å skje. Han har hvert fall planlagt på forhånd at han skal ha sex der inne. Han prøver bare for hardt. Håper en av de to guttene som kommer neste uke er eksen til noen Signerer denne!!!! :)!!
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #335 Skrevet 12. mars 2010 Jeg synes dette virket som en okey gjeng. Ser ut som nesten alle kommer godt overens. Utenom Victoria og Daniel da. Virker ikke som noen blir holdt utenfor. Dette kan jo selvfølgelig endre seg. Har jo bare gått en uke. Kommer nye gjester inn vær uke. Håper det kommer inn noen som lage litt drama og at det blir noen sikkelige catfights etter vært Ellers blir det ikke så gøy å se på hvis alle skal være en big happy family. Og det ikke skjer noe. Jeg er spent på åssen alliansene kommer til å bli. Hvem som er på lag hvem. Det virker som at Karoline,Stian, Victoria og Daniel har en liten allianse på gang.
Gjest luremegpå Skrevet 12. mars 2010 #336 Skrevet 12. mars 2010 Hallo! Kan ikke de som synes denne serien er en søppelsereie holde det for seg selv da:) Kan ikke vi som faktisk liker det få kose oss med denne tråden? ai ai ai Ja, jeg er enig i masse her, men må og tilføye at jeg synes guttene er morsommere i år Her er mitt inntrykk so far... Daniel: Kjekk og litt slesk.. ja, en dust til tider, men morsom og de lager liv og røre der inne!! Emil: Kåt kåt kåt, men okei , ærlig i det minste:) Victoria: Digger henne jeg, er ikke sånn som lar seg styre av gutta, og ja, holder tilbake fordi hun er seg selv. Niklas: Gutt som allerede lever på de rosa skyene:) Hehehe Stine Marie: Rånette, men kommer nok til å legge ann på en av jentene etterhvert, kan jo bli utfordrende! Torbjørn: Virker litt sånn, jadda, jadda, joda, jeg bryr meg litt.. Tine: Digr pupper, men tror alle har dømt henne på utseende, man makan til herlig personlighet! Me like! Karoline: Søt, men garantert utspekulert:) Stian: Liten rakker, men virker uskyldig..so far, so good:) Cathrine: Håper hun lurer Emil trill rundt:) Mine første inntrykk av deltakerne etter uke 1:)
VirreVapp Skrevet 12. mars 2010 #337 Skrevet 12. mars 2010 sløva foran tv'n i kveld, trodde det var Tangerudbakken jeg så på, men så var det vist paradise hotel. Det der var et kompliment til Paradise folka!
Gjesten Skrevet 12. mars 2010 #338 Skrevet 12. mars 2010 Cathrine: Håper hun lurer Emil trill rundt:) Hehe er enig her, han fortjener det
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #339 Skrevet 12. mars 2010 Jeg synes det er litt dumt at det blir avslørt i seher at Emil hadde sex med 2 stykker der inne for da vet vi jo at han ryker ikke ut før han har hatt sex med de to. F.eks står det mellom Emil og en anna gutt neste uke og Emil ikke har hatt sex, så vet vi jo at det er han andre gutten som ryker liksom. Egentlig er jeg glad hvis jeg ikke får vite hvem som vinner i år. Slik som jeg fant ut i fjor for var noen som bare MÅTTE avsløre det på bloggen sin.
Gjest Silvermist Skrevet 12. mars 2010 #340 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Når Karoline setter opp håret minner hun meg om Marilyn Monroe av en eller annen grunn. Hun er veldig feminin og søt. Jeg må si jeg er littegranne lei av Victorica, hun virker så lite entusiastisk i forhold til hele Paradise-oppholdet. Men kanskje det bedrer seg hvis hun får en partner hun kan prate med uten å bli kvalm Endret 12. mars 2010 av Silvermist
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå