Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Linn_*
Skrevet

Oi jeg var sååå sikker på at han ville velge Pernille. Må si jeg ble litt satt ut her.

Er spent på de to nye guttene som kommer. Men hvorfor er det ingen ekser med i år??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Yes kjempe bra at Pernille måtte dra :fnise: Emil han overraska meg big time. For håpe hun ikke kommer inn igjen da. Nå er det bare å gå å glede seg til mandagen. Jeg er blitt helt hekta. Nesten litt flaut :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Gidd å bry dere om EYELINEREN til folk, da..

Synes faktisk at det var litt kjipt at Pernille gikk ut, begynte egentlig å like henne. Men vil jo at Cathrine skal være der også. Egentlig begynner jeg å like Tine også, virker jo faktisk ganske søt. Haha, nok en gang fått bekreftet at jeg dømmer folk for fort. :)

Lurer på hvem det er Emil har sex med nå da, trodde det skulle være Cathrine og Pernille. :P

Gjest Gjest
Skrevet

Torbjønn va virkelig flink å synge <3

Ellers syns jeg det var trist at Pernille dro, for jeg likte henne veldig godt!

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Lurer fælt på hvem av de som kommer til å bli sjefene på hotellet. De som skal bestemme det meste og være kongen på hauen. I fjor var det Nanna og petter og de som helt klart var sjefene.

Mine favoritt par er Tine og Nikclas. Så Karoline og Stian. Karoline er så forbanna pen. Vedlig naturlig pen. Pernille var litt oversminka. Ikke noe naturlig skjønnhet nei.

Skrevet

Så falsk Victoria er. Usj.

Skrevet

For noe møl!

Hvor er de kjekke guttene? Ser ingen Øyvind der i år.

Skrevet

Hurra, Pernille måtte ut! :hoppe:

Jeg syntes også Victoria var litt kjip i starten, men nå er jeg mer på hennes side. Daniel er så vannvittig sjefete, han forventer at hun skal føye seg etter ham hele tiden. Hvis han er så keen på å få pratet - som han sier - så kan vel han vente til hun vil legge seg, i steden for å forvente at hun skal legge seg når han vil. Dust :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Lurer fælt på hvem av de som kommer til å bli sjefene på hotellet. De som skal bestemme det meste og være kongen på hauen. I fjor var det Nanna og petter og de som helt klart var sjefene.

Mine favoritt par er Tine og Nikclas. Så Karoline og Stian. Karoline er så forbanna pen. Vedlig naturlig pen. Pernille var litt oversminka. Ikke noe naturlig skjønnhet nei.

Karoline? Håper du mener Victoria?

Skrevet
Så falsk Victoria er. Usj.

Jeg syns hun er så påtatt, og en skikkelig wannabeeeee! (og underbitt).

Skrevet
Karoline? Håper du mener Victoria?

Synes Karoline er kjempepen jeg, Victoria og for den saks skyld!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Victoria og karoline er mine favoritter så langt :rødme:

Gjest lolita___
Skrevet

karoline er kjempe pen hvertfall når hun satt opp håret da kom det nydlige ansiktet frem,kjemppe søt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg heier på Karoline jeg. Men viktoria... nei... Og Tine... hu er ikke den skarpeste da.. Snill og søt for all del.. Men det er noe med Viktoria.. Men jeg fikk fnatt av hu Pernille.. Jeg fikk nesten ikke lyst til å se på pga hu. Også er Niklas mindre sexy etter den seansen på solsenga... blæh!

Skrevet

Pernille gikk ut.. Woho.... :hoppe: Jeg likte ho bare ikke, beklager..! Syns faktisk Tine er litt søt jeg da.. :fnise:

Jeg ble desverre hekta på PH gitt.. :jepp:

Skrevet

sløva foran tv'n i kveld, trodde det var Tangerudbakken jeg så på, men så var det vist paradise hotel.

Gjest Nanette
Skrevet
sløva foran tv'n i kveld, trodde det var Tangerudbakken jeg så på, men så var det vist paradise hotel.

:ler:

Skrevet

Syns Tine er en kjempe søt jente. Og hun og Niklas er nok det sterkeste paret der inne. :rødme:

Pernille klarte jeg bare ikke.

Syns Karoline var veldig sjarmerene og Stian er jo veldig vitti da. :fnise:

Torbjørn virker jo nesten dopet når han snakket :fnise: og jeg klarer ikke alltid forstå sammenhengen i hva han faktsisk sier, andre som merket dette??? Men han kan synge, det skal han ha. :romeo:

Syns synd i Daniel som kunne hatt Karoline som partner for Viktoria virker litt kjedelig og passiv(?)

Emil er ekstremt ensporet og er redd han kan bli kjedlig i lengden.

Men man skal vel ikke være for kjap til å dømme. :gjeiper: Jeg likte jo faktisk Lene best i begynnelsen i fjor. Det endret seg! :fnise:

Venter i spenning til mandag :popcorn:

Skrevet
Tine er jo kjempesøt! tror mange kan ha fordommer når det gjelder jenter med langt bleka hår og store silikonpupper. Men nå som de ser henne og får med seg personligheten hennes så er jo hun en av de jeg liker best!

Nja, ser hva du mener men man har jo gjerne en viss type personlighet når man velger å se sånn ut...og den type personlighet har jeg inntrykk av at hun har også, veldig usikker og people pleaser..hvis hun hadde hatt bedre selvtillit hadde hun ikke trengt å se sånn ut for å få oppmerksomhet. Men det er utrolig søtt at hun er så liten da, satt å fniste da jeg så henne stå sammen med de andre på parseremonien :fnise:

Samme som med Stine-Marie, jeg kjenner jo ikke henne heller personlig, men man får et visst inntrykk av måten hun velger å se ut på og oppføre seg på. Trailer-trash, eller råner som Daniel sier. Vi kjenner jo ingen av de, så vi må bare vurdere de ut fra det vi ser...

Victoria virker som den eneste som er riktig i hodet sitt og har litt stil, forstår godt at hun er tilbakeholden...det er da ikke normalt å drive og kose og ikke minst ha sex på tv når man har kjent noen i 2 dager?! Synes heller ikke det er normalt å si på tv hvor mange nasty trekanter man har hatt heller...jeg hadde grått hvis jeg var i familien til Stine-Marie!

Synes faktisk Victoria er den peneste også, hun ser så sporty og fresh ut...liker ikke glamourmodell-looken... Men Karoline også er pen :)

Niklas virker som den mest modne, men så ser jo han også ut som han er 40 og uteligger ;) skjønner ikke at noen synes han er sexy!

Emil virker jo 100% desperat, han er jo ganske søt så skulle tro han kunne fått knulle uten å måtte melde seg på PH...

Stian synes jeg virker som den mest normale av guttene, tror han og Karoline kommer langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...