Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg fikk ikke med meg gårsdagens episode, er det noen som har et kjapt sammendrag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

Tror kanskje grunnen til at pernille var slik hun var første dagen har litt med å gjøre at hun var så nervøs. Hun pusta jo sikkelig og virket som et stort nervevrak. I går var hun litt mer roligere. Tok ikke så mye plass. Tror de andre (spesielt gutta) har fått et litt bedre inntrykk av henne. Emil sa til seher at han hadde sex med 2 stykker og hun ene angra han på. Tipper det var Pernille :ler:

Lurer på om det blir noe sex mellom Tine og Nicklas? :sengekos:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg fikk ikke med meg gårsdagens episode, er det noen som har et kjapt sammendrag?

Siden Kathrine er uten partner fikk hun lov til å ta med seg en av guttene på en romantisk date. Hun valgte Emil. Hun prøvde virkelig å få han til å velge henne som partner men Emil er litt usikker på hvem han skal velge. Så var det jo pandoras eske. Skjedde ikke så mye der egentlig. Var bare snille spørsmål de fikk.

Skrevet

Du kan se hele her :)

Gjest Gjest
Skrevet

Gleder meg så til kveldens episode :) Klarer nesten ikke å vente. Emil velger nok Pernille. Tror alle guttene kommer til å be han om det..

Gjest Silvermist
Skrevet

Takk for oppdatering!

Gleder meg til kveldens episode... :popcorn:

Skrevet

Jeg kjenner at Paradise Hotel har blitt et aldri så lite høydepunkt i hverdagen min, teller omtrent timene til klokken skal bli halv 10. :murvegg::klaske:

Det eneste som er like blåst som deltagerne er at vi seere sluker det rått. Men jeg elsker det!

Gjest Dainty
Skrevet

Hva skjer med at alle deltakerne er så unge? Nesten alle er 20 år. I fjor var det større spredning i alder, og de fleste var ikke yngre enn 23 (innbiller jeg meg). Jeg synes liksom jentene får litt mer klør når de har litt erfaring på baken, ergo mer tv-underholdning :fnise:

Skrevet
Jeg kjenner at Paradise Hotel har blitt et aldri så lite høydepunkt i hverdagen min, teller omtrent timene til klokken skal bli halv 10. :murvegg::klaske:

Det eneste som er like blåst som deltagerne er at vi seere sluker det rått. Men jeg elsker det!

Haha, samme her! Merker at jeg har begynt å legge opp dagene mine slik at jeg helt sikkert er i nærheten av en tv kl. halv 10!

Har til og med vært på butikken og handlet druer for å ha snacks til paradise i kveld :sjenert:

Gleder meg til å se hva som skjer på parseremonien i kveld :popcorn:

Gjest *miffy*
Skrevet

Det har blitt et lite høydepunkt for meg også, som ifjor, og det blir helt merkelig når det er ferdig. Man blir jo faktisk litt godt kjent med disse menneskene, og det er rart når man plutselig ikke skal se dem mer. Og hva skal man gjøre halv 10 liksom? :ler::klaske:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg håper Stine (var det navnet på hun med masse silikon?) klipper håret til partneren. Fysj så ekkelt!

Han var jo sexy :yvonne:

Skrevet
Jeg blir sprø av Torbjørn. Han virker vedig dum, og de solbrillene hans får ham til å se ut som et romvesen.

Men haha, har du sett hååååret hans da?

Bruker han rettetang, eller er det påsydd??

Skrevet (endret)

Heia Pernile (for sånne som henne lager action). Og hun er ganske søt (men hun må legge av seg mimikkene/nevrosene sine).

Jeg tror virkelig mange her som mener hun er usikker, dum, teit, osv egentlig er litt misunnelig på henne. Jenta er jo meget flott (jaja, hun har sine skavanker, men i forhold til de andre takrasene der...).

Nei, inntil jeg skifter mening heier jeg på Pernille. :hoppe:

Edit: Og Torbjørn. Syns han er morsom (men herreguuud for en sveis).

Endret av Snasen
Gjest Gjest
Skrevet

Haha tror han retter det :fnise:

Skrevet
Nei, inntil jeg skifter mening heier jeg på Pernille. :hoppe:

Virkelig? :hakeslepp: Hun er jo irriterende!! Og falsk ikke minst.. Og hva er greia med eyelineren hennes?

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Jeg mener på det at true beauty kommer innenfra. Er en person bitch, falsk, slem, frekk, tar for mye plass, ja har rett og slett en dårlig personlighet, så er de stygge. Jeg synes helt ærlig ikke Pernille er noe pen. Hun er alt for tynn å. Jeg kan si med hånden på hjerte at jeg er ikke misunnelig :)

Da hun kom inn virka hun ekstremt bitch og ikke minst falsk. Hun var frekk og bitch mot alle når hun kom inn. Å var så selvsikker å bare "Jeg vet jeg er pen, og alle liker meg" så ser hun på Tine å tenker: "ÅH, hun har lengre hår en meg, sikkert FAKE". Hun tenker jo bare negativt om alle.

Gjest Huffsa
Skrevet

En time til parsermoni :hoppe:

Så er det 3 dagers pause :snurt:

Skrevet
Virkelig? :hakeslepp: Hun er jo irriterende!! Og falsk ikke minst.. Og hva er greia med eyelineren hennes?

Ja, jeg heier på henne fordi jeg syns ikke de andre er så mye bedre. Hun stutret og stammet, ja, men tror hun har nervøs.

Tror ikke hun er slem egentlig.

Jeg har ikke sett noe til eyelineren, men skal sjekke i dag. :)

Skrevet

Ja, jeg heier på henne fordi jeg syns ikke de andre er så mye bedre. Hun stutret og stammet, ja, men tror hun har nervøs.

Tror ikke hun er slem egentlig.

Jeg har ikke sett noe til eyelineren, men skal sjekke i dag. :)

Jeg synes den blir for drøy, alt for bre underlinje

Se her

Gjest Dainty
Skrevet

Jeg vil tippe at han har afrikanske, eller kanskje latin-amerikanske aner. Så mest sannsynlig har han egentlig afrokrøller. Hvorfor han velger å rette det ut skjønner jeg ikke, gyllenbrune gutter med afrohår er jo så nyyydelig :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...