lizzie88 Skrevet 11. mars 2010 #241 Skrevet 11. mars 2010 Jeg GLEDER meg til å se hvem som går ut :D Og håper på Pernille eller hun hestekiropraktoren som er så prektig.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #242 Skrevet 11. mars 2010 Jeg GLEDER meg til å se hvem som går ut :D Og håper på Pernille eller hun hestekiropraktoren som er så prektig. Det kommer til å stå mellom de to, så en av de ryker. jeg håper på Pernille.
Gjest dalieo Skrevet 11. mars 2010 #243 Skrevet 11. mars 2010 Jeg håper faktisk ikke Pernille går ut, det er litt mer action med slike personer der. Og jeg tror kanskje at de bak Paradise ser det, og gjør en eller annen twist i kveld slik at hun blir... Noen av guttene ville jo også at hun skulle bli, siden hun "var litt penere" enn hun hestejenta
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #244 Skrevet 11. mars 2010 Pernille tror jeg egentlig er ganske pen, men den voldsomme øyesminken tar bare fullstendig overhånd. Vet ikke helt hvem jeg håper at ryker idag. Kanskje hun mørke.
Eliisa Skrevet 11. mars 2010 #245 Skrevet 11. mars 2010 Noen av guttene ville jo også at hun skulle bli, siden hun "var litt penere" enn hun hestejenta Hestesmurfen!
Gjesten Skrevet 11. mars 2010 #246 Skrevet 11. mars 2010 Jeg irriterer meg grønn over Pernille, makan til irriterende jente skal du lete lenge etter. Håper egentlig hun forsvinner. For å være ærlig tror jeg ikke Victoria heller er trygg, for hun har det jo ikke akkurat bra med partneren sin, de sover jo ikke på samme rom engang
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #247 Skrevet 11. mars 2010 Jeg synes alle guttene (utenom Nicklas) oppfører seg som gutter på 16 år. Ekstremt barnselige og umodene. Emil virker som en kåt 16 åring som aldri har hatt sex før. Blir flau av å se og høre på han. Jeg liker Tine og Karoline veldig godt Kjempe søte jenter. Viktoria er alt for anonym og Stine marie liker jeg bare ikke. Minner meg veldig om en sånn typisk råner babe som råner rundt i volvoen sin med techno musikk. Jeg føler ikke at Kathrine har det typiske paradise hotel utseenede.
Gjesten Skrevet 11. mars 2010 #248 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Emil sa: - Jeg hadde sex med to damer på Paradise, men jeg angrer kun på en av dem. Vedder på at han har sex med pernille... Og at det er henne han angrer på Yndlingsparet mitt er Tine og Nicklas. Skal innrømme at jeg dømte Tine litt da jeg først så henne, men nå synes jeg hun er kjempesøt! Og han Torbjørn...har han noe mellom ørene i det hele tatt? Endret 11. mars 2010 av Gjesten
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #249 Skrevet 11. mars 2010 Forsto ikke taktikken til Daniel da han sa at pernille måtte bli siden hun var penest og siden det kom en ny gutt neste uke så ville han sikkert velge henne som partner, Men da står jo Emil uten partner hvis han nye gutten Pernille. Skjønte ikke helt hva det var Daniel ville?
Vulpes Skrevet 11. mars 2010 #250 Skrevet 11. mars 2010 Skjer med at det er så mange fra bærum med? Vet du, det lurer jeg på og :gjeiper:
Gjesten Skrevet 11. mars 2010 #251 Skrevet 11. mars 2010 Forsto ikke taktikken til Daniel da han sa at pernille måtte bli siden hun var penest og siden det kom en ny gutt neste uke så ville han sikkert velge henne som partner, Men da står jo Emil uten partner hvis han nye gutten Pernille. Skjønte ikke helt hva det var Daniel ville? Fordi siden pernille er pen (tydeligvis :klø: ), så er det større sjanse for at den nye gutten tar Pernille enn at han velger en av jentene til de andre. Daniel vil jo heller at Emil skal gå ut enn at han selv skal gå ut. Skjønner?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #252 Skrevet 11. mars 2010 Fordi siden pernille er pen (tydeligvis :klø: ), så er det større sjanse for at den nye gutten tar Pernille enn at han velger en av jentene til de andre. Daniel vil jo heller at Emil skal gå ut enn at han selv skal gå ut. Skjønner? Aha ja skjønner Jeg synes ikke pernille er den peneste der men.
Gjesten Skrevet 11. mars 2010 #253 Skrevet 11. mars 2010 Aha ja skjønner Jeg synes ikke pernille er den peneste der men. Neinei, men siden de går ut fra at det står mellom Cathrine og Pernille. De synes P er penere enn C
Gjest Bloodless Skrevet 11. mars 2010 #254 Skrevet 11. mars 2010 Synes de fleste virker litt blåst, bortsett fra Tine og Karoline. Også er Daniel pen, da. Noen andre som synes han ligner litt på Alexander Skarsgård?
Gjest Hale Skrevet 11. mars 2010 #255 Skrevet 11. mars 2010 Forsto ikke taktikken til Daniel da han sa at pernille måtte bli siden hun var penest og siden det kom en ny gutt neste uke så ville han sikkert velge henne som partner, Men da står jo Emil uten partner hvis han nye gutten Pernille. Skjønte ikke helt hva det var Daniel ville? Men Daniel er jo ikke den smarteste kniven i skuffen... Han snakket mye om taktikk på dette presentasjons-intevjuet.... "Jeg har taktikk, de andre har taktikk, jeg håper de har taktikk..." Også blir gutten valgt av to jenter og presterer å få den han velger til å føle at hun ikke er trygg!!!! Var det taktisk liksom? For da vet alle at han helst ville hatt den andre og da har han liksom en i reserve??? Det er greit å ha noen i reserve om man er redd for å bli dumpet av den man står med. Men her var han førstevalget til Victoria!!! Det å vise henne - første dag, første timen faktisk - at han har en annen i reserve det er vel å drite i eget rede..... Ikke rart hun ble utrygg og sur på ham! Han kommer til å fortsette å si og gjøre ting som ikke er gjennomtenkt.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #256 Skrevet 11. mars 2010 Synes de fleste virker litt blåst, bortsett fra Tine og Karoline. Også er Daniel pen, da. Noen andre som synes han ligner litt på Alexander Skarsgård? Det må i så fall være det veldig veldig veldig unge lillebroren til Alexander Skarsgård.....
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #257 Skrevet 11. mars 2010 Neinei, men siden de går ut fra at det står mellom Cathrine og Pernille. De synes P er penere enn C De tror det er lettere å få sex med P....
Gjest Bloodless Skrevet 11. mars 2010 #258 Skrevet 11. mars 2010 Det må i så fall være det veldig veldig veldig unge lillebroren til Alexander Skarsgård..... Joda. Alexander Skarsgård er jo både eldre, høyere og penere, men de er litt like. I mitt hode iallefall.
NullHull Skrevet 11. mars 2010 #259 Skrevet 11. mars 2010 Men Daniel er jo ikke den smarteste kniven i skuffen... ...og ei heller den skarpeste, kanskje?
Gjesten Skrevet 11. mars 2010 #260 Skrevet 11. mars 2010 De tror det er lettere å få sex med P.... Det er det nok utvilsomt Jeg blir helt kvalm av alt sex-pratet til Emil. Han tenker virkelig bare på en ting....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå