Snop Skrevet 10. mars 2010 #221 Skrevet 10. mars 2010 Kjenner jeg blir litt småstressa av Stine Marie. I mangel på et finere ord sånn from the top of my head synes jeg hun virker litt som en attention whore, rett og sett. Både med tanke på hva hun sier og hvordan hun kler seg virker hun som om hun er veldig opptatt av at guttene skal se på henne som pen og... seksuell? Jeg vet ikke helt. Synes det var sært at hun reagerte som hun gjorde på/etter Pandoras eske også, man MÅ faktisk ikke synes at ALLE er seksuelt tiltrekkende!
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #222 Skrevet 10. mars 2010 Stine marie minner meg litt om Line sofie fra den danske sesongen fra i fjor sommer. Litt vanskelig å si hvorfor men det er bare noe med måtten hun snakker på og utsrålinga eller hva jeg skal kalle det. Barnselig å bli furten for at en gutt ikke synes du er seksuelt tiltrekkende. Kan ikke forvente at alle skal synes det heller.
Gjest lolita___ Skrevet 10. mars 2010 #223 Skrevet 10. mars 2010 ja rar kropp.Sikkelig bred skuldra med alt fettet som hun har på kroppen er rundt livet.Synest ikke hun er noe pen.Og dessuten er hun frekk mot de andre jentene håper hun ryker ut imorgen virkelig..Tine er såå søt tok feil av henne,hun er veldig snill og hyggelig.Heier på TINE jeg:)
Gjest Gjestfrid Skrevet 11. mars 2010 #224 Skrevet 11. mars 2010 Har hørt at Lene og Mads kommer innom Paradise på slutten. Noen andre som har hørt ryktene?
Lizzee Skrevet 11. mars 2010 #225 Skrevet 11. mars 2010 Emil tenker jo baaaare på sex. "Greit nok at jeg kan stole på henne, men... vil jo litt mer enn bare det" Har ikke gutten skjønt at det lønner seg å danne par med noen som man kan stole på og derfor bli på hotellet lengst mulig! Det er jo det som er konseptet! Bli på hotellet lengst mulig! Ikke ha sex fortest mulig... Holder han på som han gjør kan han ha vanskelig for å finne seg en ny partner om han blir droppet av den partneren han nå står med. Når det gjelder Pernille så fatter jeg ikke at hun var Petters "gave til gutta". Det var Petter som hadde plukket henne ut!! Kunne han ikke ha funnet noe bedre????
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 11. mars 2010 #226 Skrevet 11. mars 2010 Hehe, jeg syns ikke at pernille skal ut av programmet jeg! Jeg liker denne usikre jenta, som prater på utpust og sier "ehmfrrrr" etter hver setning, som har null selvtillit og som driter seg ut på tven... Det er underholdning å irritere meg over henne Men går hu ut, så kommer det noen andre :D
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #227 Skrevet 11. mars 2010 Har ikke gutten skjønt at det lønner seg å danne par med noen som man kan stole på og derfor bli på hotellet lengst mulig! Det er jo det som er konseptet! Bli på hotellet lengst mulig! Ikke ha sex fortest mulig... Holder han på som han gjør kan han ha vanskelig for å finne seg en ny partner om han blir droppet av den partneren han nå står med. Når det gjelder Pernille så fatter jeg ikke at hun var Petters "gave til gutta". Det var Petter som hadde plukket henne ut!! Kunne han ikke ha funnet noe bedre???? Emil tenker jo kun på å knulle. Virker som han vil ha sex så fort som mulig. Kanskje han vil sjokkere ved å ha sex på hotellet allerede første uka? Ikke vet jeg. Men blir litt dumt å velge en partner kun pga sex liksom. Han må jo ha en partner som han kan stole på å da, ikke bare knulle.
Gjest Gjest_Jolly_* Skrevet 11. mars 2010 #228 Skrevet 11. mars 2010 Det morsomste hadde vært om Emil ble lenge, men aldri fikk knulle, bare mase og mase! Håper ingen av jentene gir etter for ham! Torbjørn er så jævlig lite smart, herregud. Hver gang han "må tenke" får han jo helt hetta. Og han har ligget med 80 + hahaha NOT!
Gjest Gjest_Jolly_* Skrevet 11. mars 2010 #229 Skrevet 11. mars 2010 Hehe, jeg syns ikke at pernille skal ut av programmet jeg! Jeg liker denne usikre jenta, som prater på utpust og sier "ehmfrrrr" etter hver setning, som har null selvtillit og som driter seg ut på tven... Det er underholdning å irritere meg over henne Men går hu ut, så kommer det noen andre :D Enig, jeg håper også hun blir!
lilljan Skrevet 11. mars 2010 #230 Skrevet 11. mars 2010 Unnskyld meg, men hvis Emil vil ha sex er vel ikke trikset å pisse i sengen
henine Skrevet 11. mars 2010 #231 Skrevet 11. mars 2010 Unnskyld meg, men hvis Emil vil ha sex er vel ikke trikset å pisse i sengen Hehe Nei, det er ikke et sjakktrekk.
Gjest Hale Skrevet 11. mars 2010 #232 Skrevet 11. mars 2010 Har ikke gutten skjønt at det lønner seg å danne par med noen som man kan stole på og derfor bli på hotellet lengst mulig! Det er jo det som er konseptet! Bli på hotellet lengst mulig! Ikke ha sex fortest mulig... Holder han på som han gjør kan han ha vanskelig for å finne seg en ny partner om han blir droppet av den partneren han nå står med. Når det gjelder Pernille så fatter jeg ikke at hun var Petters "gave til gutta". Det var Petter som hadde plukket henne ut!! Kunne han ikke ha funnet noe bedre???? Fatter heller ikke at Pernille var Petters gave til gutta. Trodde Petter hadde bedre smak...? Men kanskje hun var ment å være en irriterende gave...? Emil må for guds skyld aaaaaldriiiii få sex på Paradise. La gutten leve med frustrasjon og ballespreng!!! Men enig med Lizzee. Det er kanskje ikke mest taktisk å velge jente etter hvem han lettest kan få sex med. Man må jo velge ut fra hvilken jente man kan danne et sterkt par med!
Gjest Feline. Skrevet 11. mars 2010 #233 Skrevet 11. mars 2010 Emil hadde sex med to jenter på PH. seher.no
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #234 Skrevet 11. mars 2010 Hehe Nei, det er ikke et sjakktrekk. Det virket som han hadde gjort det før også? Som om det er helt vanlig for ham liksom; "jeg kjenner meg selv i fylla". Haha!
Gjest ph fan Skrevet 11. mars 2010 #235 Skrevet 11. mars 2010 Ja det kom sikkert noen dumme jenter inn som ville ha sex med desperate Emil. Men hadde vært litt morsomt hvis han ble inne på hotellet lenge uten å få noe sex
The Kitten Skrevet 11. mars 2010 #236 Skrevet 11. mars 2010 Jeg blir sprø av Torbjørn. Han virker vedig dum, og de solbrillene hans får ham til å se ut som et romvesen.
Eliisa Skrevet 11. mars 2010 #238 Skrevet 11. mars 2010 Skjer med at det er så mange fra bærum med? Uansett.. Liker faktisk ingen av guttene i år. Han med langt hår er ikke min stil i det hele tatt, men han virker som den mest voksne. Morsomste var han som levde på at faren var missedommer, eller noe. "Jeg ble ammet backstage på missnorway, lzm! Har opplevd mer enn de fleste".. Eh.
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 11. mars 2010 #239 Skrevet 11. mars 2010 Lo litt av at han misse-sønnen (Daniel?) sa at Stian (?) var så moden for alderen. Han sa et eller annet om at de to var like og at han ikke merket at Stian var yngre enn seg - for Stian var så moden for alderen. Er det i det hele tatt noen der som er modne for alderen...? Og han Torbjørn med over 80 sex-partnere? Ehhh.... 80 one-night-stands det da....
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 11. mars 2010 #240 Skrevet 11. mars 2010 Skjer med at det er så mange fra bærum med? Uansett.. Liker faktisk ingen av guttene i år. Han med langt hår er ikke min stil i det hele tatt, men han virker som den mest voksne. Morsomste var han som levde på at faren var missedommer, eller noe. "Jeg ble ammet backstage på missnorway, lzm! Har opplevd mer enn de fleste".. Eh. Han er sønnen til Geir Hamnes som er arrangør av Miss Norway. Han jobber visst for faren også. Faren var veldig i mot at han skulle være med på Paradise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå