Sol79 Skrevet 25. mai 2010 #2261 Skrevet 25. mai 2010 Ja, men klærne hennes er ikke istykkerklippet og forferdelige.. Hun selger ordentlige klær som hun ikke vil bruke lenger selv. Jeg synes det blir anderledes. Det er ordentlige klær, men fullt like patetisk å reklamere med at de har blitt brukt i PH.
Gjest lolita___ Skrevet 25. mai 2010 #2262 Skrevet 25. mai 2010 Det er ordentlige klær, men fullt like patetisk å reklamere med at de har blitt brukt i PH. Det er ikke ordentlige klær hun selger en singlet du får på hm til 50 kr,dette selger SM for 350 kr i tilleg er den klippet i stykker og ser ut som noe en HORE hadde brukt.Det der burde ikke vært lov.Laget den selv,hahahahahhaha klippet den i stykker lol.DUMMMMMME DUMMMMMME fjortis jenter
FoxyFish Skrevet 26. mai 2010 #2263 Skrevet 26. mai 2010 Det er ikke ordentlige klær hun selger en singlet du får på hm til 50 kr,dette selger SM for 350 kr i tilleg er den klippet i stykker og ser ut som noe en HORE hadde brukt.Det der burde ikke vært lov.Laget den selv,hahahahahhaha klippet den i stykker lol.DUMMMMMME DUMMMMMME fjortis jenter Det vare hentydet til klærne Caroline selger.
Gjest Jente1990:) Skrevet 26. mai 2010 #2264 Skrevet 26. mai 2010 Karoline selger i hvert fall ikke slike hore klær som SM selger. Helt laterlig at hun selger slike klær til så unge jenter. SM har så utrolig trashy klesstil. Viser jo magen uansett hvor hun er hen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #2265 Skrevet 26. mai 2010 Karoline selger i hvert fall ikke slike hore klær som SM selger. Helt laterlig at hun selger slike klær til så unge jenter. SM har så utrolig trashy klesstil. Viser jo magen uansett hvor hun er hen. På bloggen forsvarer hun at hun går med lite klær med at hun er stort sett crazy og når hun er på byen og danser blir det så varmt hvis hun skal ha på seg tjukkgenser... Selvfølgelig har hun rett i det, for det finnes jo ingen mellomting. Det er da noe alle vet...
Lillemeg25 Skrevet 26. mai 2010 #2266 Skrevet 26. mai 2010 Nå har hun solgt en topp som man kan få kjøpt på Gina Tricot for 99 kr. Denne toppen har hun da solgt for 500 kr!! Hun har også klippa den så mye at hele rompa vises. Den toppen ser ut som en topp som en hore går rundt med. Jeg forstår ikke at noen vil 500kr for en slik topp.
Bohemia Skrevet 26. mai 2010 #2267 Skrevet 26. mai 2010 Den toppen ser ut som en topp som en hore går rundt med. Jeg forstår ikke at noen vil 500kr for en slik topp. Hva er dette for noe tull? Utrolig synd at jenter kaller andre jenter for horer pga. klesstil. Du er 21 år, ikke 14. Du burde vite bedre. Spiller ingen rolle om man går lettkledd, det er den enkelte persons eget valg. Fatter ikke at det kan provosere jenter at andre jenter går lettkledd? Er det kjempeproblematisk at noen går lettkledd? Er du redd for at vedkommende skal oppfattes som en prostituert og dermed bekymret på vegne av vedkommedes omdømme, eller hvor ligger problematikken?
Lillemeg25 Skrevet 26. mai 2010 #2268 Skrevet 26. mai 2010 Hva er dette for noe tull? Utrolig synd at jenter kaller andre jenter for horer pga. klesstil. Du er 21 år, ikke 14. Du burde vite bedre. Spiller ingen rolle om man går lettkledd, det er den enkelte persons eget valg. Fatter ikke at det kan provosere jenter at andre jenter går lettkledd? Er det kjempeproblematisk at noen går lettkledd? Er du redd for at vedkommende skal oppfattes som en prostituert og dermed bekymret på vegne av vedkommedes omdømme, eller hvor ligger problematikken? Kan ikke jeg få lov til å mene hva jeg vil? Unnskyld meg for at jeg synes klesstilen hennes er trashy og horete. Jeg blir provosert at hun selger slike hore klær til 13-14 åringer. Jeg kaller ikke henne for hore. Jeg mener at klesstilen er horete. Klærene hun går med.
Bohemia Skrevet 26. mai 2010 #2269 Skrevet 26. mai 2010 Kan ikke jeg få lov til å mene hva jeg vil? Unnskyld meg for at jeg synes klesstilen hennes er trashy og horete. Jeg blir provosert at hun selger slike hore klær til 13-14 åringer. Jeg kaller ikke henne for hore. Jeg mener at klesstilen er horete. Klærene hun går med. Spiller det noen rolle hvordan klærne ser ut, så lenge den som har klærne på seg ikke er hore?
gullhjerte Skrevet 27. mai 2010 #2270 Skrevet 27. mai 2010 Det må vel være fare for bot for blotting om man tar på seg den nederste hvite toppen, og går utendørs med den? Stine Marie sin blogg Eller er jeg overmåte konservativ?? :gjeiper:
smalls Skrevet 28. mai 2010 #2271 Skrevet 28. mai 2010 Det må vel være fare for bot for blotting om man tar på seg den nederste hvite toppen, og går utendørs med den? Stine Marie sin blogg Eller er jeg overmåte konservativ?? :gjeiper: Hehe jo man skulle jo nesten tro det. Jeg hadde hvert fall ikke turt å gå ut sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå