Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis Carl bare utnytta Tine og brukte henne er det veldig rart han ikke slapp den kula?

Jeg kan på en måte skjønne hvorfor Niklas følte seg litt dolket i ryggen. Hadde noen sagt til meg 2 dager før finalen at hvis du kommer til finalen skal vi stemme på deg også hadde de ikke gjort det, da hadde jeg blitt litt skuffa at de brøyt løfte sitt.

Jo, men hadde han stått med Karoline hadde han også vunnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikke hovedsakelig Petter og Jon som lovte at de skulle stemme på Niklas dersom han klarte å komme seg til finalen?

Så ikke at de andre lovte noe sånt.

Men Petter trodde vel at han snakket på vegne av alle sammen :ler:

Skrevet

Leste på serher at ho Pernille skal begynne på kristen skole.

Gjest Huffsa
Skrevet

Syntes det var bra Tine og Carl vant :) Har heia på Tine nesten hele veien, så det likte jeg godt :D

Og foresten, noen andre som har lest spørsmål og svar til Car på Dagbladet? Lattelig dårlige svar han gir..

http://www.kjendis.no/2010/05/21/kjendis/tv_og_medier/reality-tv/paradise_hotel/11803721/

Hei Callebassen. Synes du var en gøy person på PH!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvilket stjernetegn er du født i?

Hva er favoritt drikken din?

Skal skaffe meg husdyr snart. men er ikke helt sikker på hva slags. Synes du jeg skal kjøpe meg pungrotte, hamster, iberiasnegle, eller ilder?

Hadde du vanlig sex med tine, eller kjørte du også litt i bakluka? Hva var best i såfall. Drøft gjerne litt frem og tilbake. Og "kom" til slutt med en konklusjon.

grattis med pengene btw.

Innsendt av: Humlepung

SVAR:

skorpionen

p2

ilder

det vet man ikke

takk

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kjempe glad da Tine og Carl vant. Mest pga Tine vant. Har heiet på henne siden uke 1 og hun har helt klart vært min favoritt der inne hele veien :)

Thea er ingen verdig vinner synes jeg. Hva er det hun har bidratt med? Ikke noe. Som en sa her så har hun kun fjollet rundt og hengt med Tine. Å Pult Emil.Hun har ikke måtte spille spillet i det hele tatt. Hun har ikke måtte ha vanskelige valg (utenom det å velge mellom Carl og Emil som hun og Tine fikk Caroline til å velge for de) Hun har egentlig bare seilt frem til finalen takket være Emil. Så jeg er glad hun og Niklas ikke vant.

Skrevet

Jeg ble kjempe glad da Tine og Carl vant. Mest pga Tine vant. Har heiet på henne siden uke 1 og hun har helt klart vært min favoritt der inne hele veien :)

Thea er ingen verdig vinner synes jeg. Hva er det hun har bidratt med? Ikke noe. Som en sa her så har hun kun fjollet rundt og hengt med Tine. Å Pult Emil.Hun har ikke måtte spille spillet i det hele tatt. Hun har ikke måtte ha vanskelige valg (utenom det å velge mellom Carl og Emil som hun og Tine fikk Caroline til å velge for de) Hun har egentlig bare seilt frem til finalen takket være Emil. Så jeg er glad hun og Niklas ikke vant.

Jeg skjønner ikke når det ble et krav at man skulle ta vanskelige valg for å bli en verdig vinner. Poenget med paradise er jo å finne en partner man kan stole på og spille sammen med så lenge som mulig. Sånn sett er man jo nesten enda mer verdig vinner hvis man faktisk klarer å holde sammen med partneren sin hele veien.

Når det er sagt, synes ikke jeg eller Thea skulle vinne, for hun har ikke giddet å bli kjent med folk en gang. Hun har nesten bare vært med slummen. Hun sa jo selv at hun nesten ikke kjente Niklas, men han hadde jo faktisk vært der nesten hele tiden, hadde en liten tur ut på slutten, men hun hadde masser av tid til å bli kjent med ham så vel som alle andre. Synes hun var en kjip deltaker sånn sett

Skrevet

Jeg ville heller at Carl skulle vinne enn at Niklas skulle på slutten..Niklas ble jo gal etter han kom inn igjen! 300000 liksom..det er ikke så sinnsykt mye penger, ikke verdt å være gal og bitter mann på tv for.

Det er ikke verdt å oppføre seg som en idiot uansett hvor mye penger man får forresten. Av de fire i finalen er det kun Tine som kan se seg selv i øynene etter PH.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg skjønner ikke når det ble et krav at man skulle ta vanskelige valg for å bli en verdig vinner. Poenget med paradise er jo å finne en partner man kan stole på og spille sammen med så lenge som mulig. Sånn sett er man jo nesten enda mer verdig vinner hvis man faktisk klarer å holde sammen med partneren sin hele veien.

Når det er sagt, synes ikke jeg eller Thea skulle vinne, for hun har ikke giddet å bli kjent med folk en gang. Hun har nesten bare vært med slummen. Hun sa jo selv at hun nesten ikke kjente Niklas, men han hadde jo faktisk vært der nesten hele tiden, hadde en liten tur ut på slutten, men hun hadde masser av tid til å bli kjent med ham så vel som alle andre. Synes hun var en kjip deltaker sånn sett

Jeg synes ikke Thea var den som var mest verdig for å si det sånn. Ikke bare pga hun ikke har tatt noen tøffe valg og har blitt båret frem av Emil men det virker som hun ikke har giddet å blitt kjent med noen av de andre utenom Emil, Carl og Tine. Å Tine kjente hun litt fra før av. Tror de hadde hatt noen modelloppdrag sammen. Det er vel en god idee å bli kjent med flere vis man vil vinne. Torbjørn sa jo også det at han ikke kjente Thea derfor valgte han å stemme på Tine og Carl. Å hun gadd så vidt å snakke med folk på den siste festen. Jeg skjønner hun ikke ville løpe rundt å smiske med alle men det er vel ikke noe galt i være sosial og snakke med dommerene?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest litt på Stine Maries blogg nå i ettermiddag, og jeg må si jeg er litt sjokkert! Hun selger klær hun har laget selv, og folk (unge jenter) byr flere hundre kroner på topper som bare er helt vanlige, med noen oppklipte rifter i. F.eks. en jente på 13 år har bydd 370 kr på en KORT topp, rett under puppene. SM "reklamerer" med at hun og Tine brukte den inne på hotellet. Det er også noen som har bydd 750 kr på en helt vanlig tynn genser som SM har klipt litt i. Måtte bare ha en utblåsning her... Synes det er ganske forferdelig å bruke "kjendis"statusen på denne måten.

Skrevet

Jeg har lest litt på Stine Maries blogg nå i ettermiddag, og jeg må si jeg er litt sjokkert! Hun selger klær hun har laget selv, og folk (unge jenter) byr flere hundre kroner på topper som bare er helt vanlige, med noen oppklipte rifter i. F.eks. en jente på 13 år har bydd 370 kr på en KORT topp, rett under puppene. SM "reklamerer" med at hun og Tine brukte den inne på hotellet. Det er også noen som har bydd 750 kr på en helt vanlig tynn genser som SM har klipt litt i. Måtte bare ha en utblåsning her... Synes det er ganske forferdelig å bruke "kjendis"statusen på denne måten.

Jeg reagerte på det jeg å...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan virkelig ikke tro at noen er villige til å betale 710kr for en topp man kan kjøpe på HM eller bik bok til 100kr. Det er bare å kjøpe den toppen der og ta frem saksa og klippe det super kort så den så vidt dekker puppene. Slik som hun har har gjort med den på det første bilde.

Skrevet

Når snørrpapiret til Britney går for flere hundre tusen så....

Folk er gale, og disse "kjendisene" vil vel utnytte statusen sin helt til det har gått to uker og de er glemt igjen.

Skrevet

Jeg så på bloggen til SM nå og jeg synes det er ganske ekkelt faktisk. Hun utnydder fjortiser noe helt ekstremt.

Skrevet

Jeg synes det er helt sjokkerendes at hun selger slike trashy topper til 13-14 åringer. Hadde jeg hatt en datter på den alderen hadde jeg ikke likt at hun skulle gå rundt med det.

Stine Marie sa at mora til denne 13 åringen hadde sagt hun kunne få den rosa toppen på bilde nr 1. Sykt

Gjest Feline.
Skrevet

Og du kan ikke si du har laget en topp selv, bare fordi du har klippet tre hull i den! :O

Skrevet

Karoline selger også klær som hun reklamerer med at ble brukt i PH.

Skrevet

Karoline selger også klær som hun reklamerer med at ble brukt i PH.

Ja, men klærne hennes er ikke istykkerklippet og forferdelige.. Hun selger ordentlige klær som hun ikke vil bruke lenger selv. Jeg synes det blir anderledes.

Skrevet (endret)

Fra Karoline sin blogg, huff, så tragisk:

Har ett lite veddemål med min gode venn Mathias. Legg han til som venn på facebook, får han over 1000 vinner jeg(link under bildet hans). Hjelp meg :o)

:fnise:

Snakk om desperat type :filer:

Altså, det er åpenbart ikke snakk om et "veddemål", men det faktum at denne Mathias ønsker seg tusenvis av fjortiser som venn på Facebook. Suspekt :P

Endret av Perledrøm
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men nå er jo hele kles stilen til SM litt, tje, spesiell også da.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...