Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fornøyd med at Tine og Carl vant! Synes ikke Niklas fortjener ikke 300 000 alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott avslutning!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir gal bare av å se og høre på Petter, jeg. Han er fryktelig glad i å høre sin egen stemme og er veldig fornøyd med hvordan han ordlegger seg. Det virker alltid som om han mener han er mye bedre og smartere enn alle rundt seg.

Når man får den utrolig idiotiske hårfrisyren hans i tillegg, blir det bare for mye.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Hva er det Stine Marie har på seg???For en trashy topp.

Jeg viste Tine og Carl kom til å vinne. Spesielt da SM skulle avgjørde det hele. Sm liker ikke Thea virker det som, så hadde ikke trodd hun kom til å stille seg der.

Nå er det bare å glede seg til Paradise hotel DK!!!!

Skrevet

stemte ryktene? Har ikke hørt noen rykter :)

Syns det paret som vant fortjente det mest :) Tine er vel likt av absolutt alle.

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt Stine Maries kropp, hadde jeg også gått i bikini hele døgnet :jepp:

Jeg er veldig fornøyd med at Tine og Carl vant, selv om jeg synes det hadde vært så stilig hvis Tine slapp kula. Jeg blir helt spyferdig av Niklas, han trenger en dusj og en hårvask!!! Og snakk om å være dårlig taper...??

Gjest AnonymBruker
Skrevet

stemte ryktene? Har ikke hørt noen rykter :)

Syns det paret som vant fortjente det mest :) Tine er vel likt av absolutt alle.

De stemte sånn halveis. Det sto at Tine og Emil vant.

Skrevet

hrmf - det skulle være dusj og hårklipp.... jaja.

Skrevet

hrmf - det skulle være dusj og hårklipp.... jaja.

Niklas har klippet seg da. Sjekk bloggen hans

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg har lest mange plasser at Emil og Tine vant. Har liksom aldri skjønt åssen de to kunne vinne. Åssen i alle dager ble de par?? :klø: Men jeg vet jo nå det var helt feil. Lurer på hvor folk har fått det fra egentlig

Men er glad Tine og Carl vant. Jeg tenkte nei ingen kommer til å slippe den kulen. Har det noen gang skjedd før? I den danske f.eks? At noen har sluppet kula??

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette har vært en utrolig gøy og spennendes sesong. Mye bedre enn den fra ifjor. Blir trist nå som det hele er over. Blir rart å ikke skulle se på paradise hotel halv 10 lengere. Noen som skal melde seg på neste sesong? :fnise:

Gjest Catwoman
Skrevet

SÅ dårlig taper som Niklas var synes jeg det var fortjent at han ikke vant - han kan ikke bli sur på juryen for at de ikke stemte han.

Tine fortjente ihvertfal å vinne - hun er den eneste som har vært der fra start, og har vært snill og søt mot alle stort sett hele tiden :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet helt sansen for Carl etter i går.

For det første så bruket han talen sin til å rakke ned på både Thea og Niklas. Totalt usmakelig.

Bare det i seg selv hadde fått meg til å velge de to andre.

Da han var gjest på NRJ i dag tidlig så sa han Tine var ikke hans type jente i det hele tatt, og han kun hadde brukt henne for å vinne. Tine var kun en brikke i spillet hans, og det var bare å gi henne litt så hang hun på. Kvalmt.

Skrevet

Jo, men da gir det jo ingen mening at han ikke slapp kula?

Kanskje han vil leke litt paradise-petter slik at damene kommer løpende ;)

Skrevet

Jeg håpte litt at Niklas og Thea skulle vinne, og at Niklas skulle slippe kula. Da hadde det blitt drama :D Men Niklas var provoserende kjepphøy og styrete mot slutten. Ble helt sliten jeg.

Gjest Bloodless
Skrevet (endret)

Jeg mistet helt sansen for Carl etter i går.

For det første så bruket han talen sin til å rakke ned på både Thea og Niklas. Totalt usmakelig.

Bare det i seg selv hadde fått meg til å velge de to andre.

Da han var gjest på NRJ i dag tidlig så sa han Tine var ikke hans type jente i det hele tatt, og han kun hadde brukt henne for å vinne. Tine var kun en brikke i spillet hans, og det var bare å gi henne litt så hang hun på. Kvalmt.

Er ingen tvil om at Carl er komplett idiot. Alle liker han fordi han laga liv på hotellet, men jeg tror rett og slett jeg ville blitt sliten av hele fyren etter en stund. For et fjols.

Og nå prater han dritt om Tine, som var eneste grunnen til at de i det hele tatt vant. Nesten alle som stilte seg bak de, sa at det var på grunn av Tine, ikke Carl.

Endret av Bloodless
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med at Tine og Carl vant, selv om jeg synes det hadde vært så stilig hvis Tine slapp kula. Jeg blir helt spyferdig av Niklas, han trenger en dusj og en hårvask!!! Og snakk om å være dårlig taper...??

Signerer!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er ingen tvil om at Carl er komplett idiot. Alle liker han fordi han laga liv på hotellet, men jeg tror rett og slett jeg ville blitt sliten av hele fyren etter en stund. For et fjols.

Og nå prater han dritt om Tine, som var eneste grunnen til at de i det hele tatt vant. Nesten alle som stilte seg bak de, sa at det var på grunn av Tine, ikke Carl.

Hvis han snakker dritt om Tine og sier at hun kun var en brikke i spillet hans for å vinne så er det jo rart at han ikke slapp kula og tok hele premien selv.

Tine var grunnen til at Carl var med å vant. Fyren er dum, men man kan jo si at han var litt smart ettersom han valgt å danne par med en jente som mange valgte å stille seg bak.

Ellers så er det jo noen sutrefolk på Paradise da. Hver gang noen gjorde noe som kanskje noen andre ikke likte så var det å bli dolket i ryggen. Og SM var vel premie-eksemplaret av å overdrive når det gjaldt dette. Gikk en annen jente på do uten å spørre om SM ville bli med så følte jo SM seg dolket i ryggen. Dramaqueens!!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Samme med Niklas og Thea. Det var kun pga Niklas noen stilte seg bak de tror jeg. Ikke Thea. Hadde Tine og Niklas vært par hadde de to vunnet garantert. Carl er bare en stor tulling. Huff jeg hadde trodd ingen ville stemme på Tine og Carl etter den talen han holdt.

Skrevet

Hvis Carl bare utnytta Tine og brukte henne er det veldig rart han ikke slapp den kula?

Jeg kan på en måte skjønne hvorfor Niklas følte seg litt dolket i ryggen. Hadde noen sagt til meg 2 dager før finalen at hvis du kommer til finalen skal vi stemme på deg også hadde de ikke gjort det, da hadde jeg blitt litt skuffa at de brøyt løfte sitt. Hvert fall vis jeg hadde tapet. Selvfølgelig vil man vinne når det er så mye penger det er snakk om. Men Niklas var jo en veldig dårlig taper da. Han smilte ikke en gang. Bare så pottesur ut. Jeg hadde jo blitt glad på de andres vegne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...