Bohemia Skrevet 20. mai 2010 #2181 Skrevet 20. mai 2010 Tenk at imorgen er den alle siste episoden av årets paradise hotel? Blir kjedelig når det er ferdig ja. Jeg tror Tine og Carl vinner. De har ikke løpt rundt til alle og smiska som det Niklas gjorde. Å det at han vuderer å ta pengene selv er jo bare sleipt gjort da. Niklar har jo ikke gjort noe annet på hotellet enn å traske rundt og gnåle om hvor seksuelt frustrert han er, så han føler vel at han må få litt valuta for oppholdet ved å karre til seg alle pengene selv. Han ser ut som en slimål og er en slimål. Han har lært av Petter, for Petter var jo sååå stolt av Niklas.
Sarafina Skrevet 20. mai 2010 #2182 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har aldri forstått meg på de som mener at Victoria spiller spillet så bra. Det ser vi nå, hvor feil og dustete taktikk hun brukte. Ingen vil stemme på en som henne i en finale (bortsett fra idiotiske Stine Marie, som plutselig digger henne etter å ha hatet henne lenge..) For i finalen stemmer folk på dem de liker best, som de har kunnet stole på og som har spilt et ærlig spill! Det gjelder alle 4 som står i finalen stort sett, kanskje bortsett fra Thea (som ikke har spilt i det hele tatt.) Har vært mye prat om at Victoria er den smarteste jenta der inne, osv. Er dun egentlig det? Taktikken hun brukte, fungerer kun overfor TV3: du får mye tid på skjermen, og sjansene er store for at du blir sendt inn igjen etter å ha gått ut.
Gjesten Skrevet 20. mai 2010 #2183 Skrevet 20. mai 2010 jepp så kommer det sikkert en idiot og avslører vinneren av den også.Synes at moderatorene kan bli flinkrere til å slette sånne ting eller se på ip adressen til de anonyme og banne de.Sikkelig irriterende når noen drittunger skal ødelegge sånn. Denne stemmer jeg for. Det burde være konsekvenser for å være så slem.. hvis man bare er ute etter å lage kvalm, har man ikke noe på KG å gjøre.
Gjest shalott Skrevet 20. mai 2010 #2184 Skrevet 20. mai 2010 Forresten: da Daniel Hamnes ble sendt ut, trodde jeg garantert at TV3 ville sende ham inn igjen. Han gjorde mye ut av seg, hadde et navn fra før. Og (selv om han var utrolig irriterende) ble han raskt en av profilene i serien, synes jeg - i langt større grad enn f eks Torbjørn eller Petter (som alle ble sendt inn igjen) ble det. Tyder kanskje på at Daniel var enda mer psyko enn det virka som på tv? Ble uansett overrasket over at de ikke sendte ham inn igjen... Helt enig, dette er blant tingene som har overrasket meg aller mest i årets Paradise. Mange av de mest profilerte deltakerne har fått mulighet til å komme inn igjen. Men, som du sier, han ble kanskje for ekstrem.
Gjest Jente1990:) Skrevet 20. mai 2010 #2185 Skrevet 20. mai 2010 Eneste posetive med å oppføre seg slik som Victoria har gjort er det at hvis man blir stemt ut, så blir man garantert sendt inn igjen. De sender bare inn folk som de vet lager drama og show. De sender ikke inn folk som er kjedelig som f.eks Cathrine eller Fabian. Jeg trodde en periode at de ville sende inn Daniel men grunnen til at han ikke ble sendt inn igjen var pga da han røyk ble han sendt tilbake til Norge.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #2186 Skrevet 20. mai 2010 Hvem tror dere Emil velger å stemme på av Carl og Thea? Bestekompisen sin eller "Dama" si?? Blir spennendes å se. Jeg husker i fjor hadde Mats akkuratt det samme problemet. Han måtte velge mellom Petter som var bestekompisen hans inne på hotellet og Lene som var "dama" hans.
Plutseliten Skrevet 20. mai 2010 #2187 Skrevet 20. mai 2010 Håper Carl og Tine vinner. Hadde dårlige førsteinntrykk av begge, men de har overrasket meg positivt. De er kjempekule. De er så søte sammen i tillegg. Carl er bare dritfet..
Bohemia Skrevet 20. mai 2010 #2188 Skrevet 20. mai 2010 Hvem tror dere Emil velger å stemme på av Carl og Thea? Bestekompisen sin eller "Dama" si?? Blir spennendes å se. Jeg husker i fjor hadde Mats akkuratt det samme problemet. Han måtte velge mellom Petter som var bestekompisen hans inne på hotellet og Lene som var "dama" hans. Husker det. Og da sa han vel noe sånt som "Bros before hoes", som om han var en annen ghetto gangster. Jeg heier på Tine. Hun er en real person som har vært en god venn for mange der inne. Carl bare vaser rundt. Men det samme har forsåvidt også Thea og Niklas gjort. Bare vaset.
Bringebærjenta Skrevet 20. mai 2010 #2189 Skrevet 20. mai 2010 Hvis Niklas vinner må jeg ut og spy litt. Løper etter de andre og slikker de oppetter ryggen. Han som i utgangspunktet ikke var ute etter penger eller statusen ved å vinne (så hvorfor er det så viktig da liksom??). Nei, den sleske slimålen grøsser jeg bare av.
smalls Skrevet 20. mai 2010 #2190 Skrevet 20. mai 2010 Jeg tror tine og carl vinner. Tine har jo vært venn med nesten alle der inne. Jeg tror Victoria, SM, Caroline og Emil i hvert fall stemmer på Tine og carl.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #2194 Skrevet 20. mai 2010 Nå er jeg lei av at Thea sier at hun ikke fortjener å vinne "ovenfor" Emil, eller at hun har kommet i finalen "ovenfor" Emil. Hun mener vel at Emil hadde fortjent det mer enn henne (noe hun har rett i!), men det heter ikke ovenfor da!!
smalls Skrevet 20. mai 2010 #2195 Skrevet 20. mai 2010 Jeg synes Thea klarte seg fint i talen sin. Jeg var sikker på at hun kom til å stå der og bare si en setning men hun overraska meg i hvert fall. Og hun svarte bra da SM spurte om hun hadde fått henne sendt hjem.
Gjest dalieo Skrevet 20. mai 2010 #2196 Skrevet 20. mai 2010 Aii.. stakkars Carl, der ødela han for seg selv..
kisskissbangbang Skrevet 20. mai 2010 #2197 Skrevet 20. mai 2010 Jeg synes Thea er kjempesøt, hun må gjerne vinne for min del. Hun snakket godt for seg, med de forutsetningene hun har.
MissStiles Skrevet 20. mai 2010 #2198 Skrevet 20. mai 2010 Thea var flink... Men Carl ødela for seg selv..
Gjest Linda sofie Skrevet 20. mai 2010 #2200 Skrevet 20. mai 2010 Carl dreit seg ut på talen. Ble nesten flau på hans sine vegne. Hvorfor skal ALLTID Stine Marie vise magen? Uansett åssen setting det er så går hun med super korte topper. Eller det er ikke en topp en gang. Virker som et hårband hun har tatt rundt puppene. ja hun har fin mage men går an å kle seg litt mer klassy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå