Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe spessielt program:P

Og hun pernille :skravle:

Gjest Gjest
Skrevet

Tine har også blogg. Tine helene valle.blogg.no :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tine er en kjempe søt og utrolig hyggelig jente (jeg kjenner henne litt så vet dette). Syns det er vanvittig mye drittkasting om henne kun basert på utseende hennes. Hadde hun vært en grå mus men hatt en bedriten og fæl personlighet hadde hun faktisk blitt bedre godtatt. Syns det er litt leit :tristbla:

Skrevet
Tine er en kjempe søt og utrolig hyggelig jente (jeg kjenner henne litt så vet dette). Syns det er vanvittig mye drittkasting om henne kun basert på utseende hennes. Hadde hun vært en grå mus men hatt en bedriten og fæl personlighet hadde hun faktisk blitt bedre godtatt. Syns det er litt leit :tristbla:

Det skjønner jeg er leit ja, og urettferdig. Men det virker egentlig ikke som om hun får så mye dritt i diverse diskusjonsfora/blogger etter de to første episodene? Synes det virker som de fleste seere har fått inntrykk av at hun er søt og snill og heier litt på henne :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det skjønner jeg er leit ja, og urettferdig. Men det virker egentlig ikke som om hun får så mye dritt i diverse diskusjonsfora/blogger etter de to første episodene? Synes det virker som de fleste seere har fått inntrykk av at hun er søt og snill og heier litt på henne :)

Hun har fått/får dritt egentlig hele tiden i lang tid, også før paradise. Av folk som ikke kjenner henne selvsagt. Men syns det har tatt litt av de siste ukene, hører folk prate om henne her og der. Litt unødvendig å komme med den puppekommentaren hennes på tv osv, men det er jo henne selv det gjelder, syns ikke det er noe grunn til å sette henne for hat av den grunn. Det vil ikke hjelpe hva hun sier eller gjør, for når man er så forhåndsdømt blir alt vridd negativt. Jeg hadde ihvertfall blitt fryktelig usikker på meg selv om jeg hadde blitt behandlet på den måten, syns det er i gråsone rasistisk.

Moro å se at nattens rytter er tilbake forresten, husker ifjor :fnise:

Gjest Gjest_klara_*
Skrevet

Tine er jo kjempesøt! tror mange kan ha fordommer når det gjelder jenter med langt bleka hår og store silikonpupper. Men nå som de ser henne og får med seg personligheten hennes så er jo hun en av de jeg liker best! Pernille derimot... æsj!! Godt hende hun har en oppgave og var bedt om å si ting da hun kom. Hørtes så unaturlig ut, Men kan ha vært nerver og at hun spilte tøff. Senere ble hun drita, og hadde hun spilt en eller annen rolle som de andre ikke skulle vite om så tror jeg ikke hun hadde klart å holde maska!

Gjest Gjest
Skrevet

Pernille er jo helt katastrofe. Det verste er at hun virkelig er slik. Bare sjekk ut ekstramaterialet på tv3.no, der Petter skal caste henne. Samma ekle jenta.

Tine derimot! Føler hu har fått mye urettferdig forhåndskritikk, så langt er hu bare søt og snill.

Victoria virker fornuftig, men så langt er hun litt kjedelig, får håpe hu tar seg opp.

Gutta er ekle alle sammen. Hadde blitt maks skuffa hadde jeg vært en av jentene..

Gjest Gjest
Skrevet
Tine er jo kjempesøt! tror mange kan ha fordommer når det gjelder jenter med langt bleka hår og store silikonpupper. Men nå som de ser henne og får med seg personligheten hennes så er jo hun en av de jeg liker best! Pernille derimot... æsj!! Godt hende hun har en oppgave og var bedt om å si ting da hun kom. Hørtes så unaturlig ut, Men kan ha vært nerver og at hun spilte tøff. Senere ble hun drita, og hadde hun spilt en eller annen rolle som de andre ikke skulle vite om så tror jeg ikke hun hadde klart å holde maska!

Ja vet! Leste intervju istad at hun droppet premierefesten, at foreldrene ikke er stolte osv, så tydelig at ting ikke gikk så bra med henne. Var tydelig at hun enten hadde blitt bedt om å opptre slik eller så har hun veldig dårlig selvtillit. Syns hun skalv så i stemmen til tross for tøff opptreden da hun kom. Rare greier. Blir artig i kveld!

Gjest Gjest
Skrevet

Pernille tok alt for mye plass og var litt for selvsikker som dere sier. Liker ikke slike jenter som det. Vet ikke helt hva det var hun prøvde på men det var ikke så positivt. Grusomt førsteinntrykk. Jeg synes hun var alt for tynn å.

Skrevet

Æsj!!!

Men jeg måtte også :skratte:

Gjest Huffsa
Skrevet

Hvis ikke Pernille ryker i morra tror jeg at jeg flyr på tv`en.

Legger hu ikke merke til selv den ekstremt irriterende pustinga etter hver setning?

Gjest ph fan
Skrevet

Med mindre pernille er fredet imorgen eller at hun og Emil er et låst par så kommer det nok til å stå mellom henne og Kathrine. Jeg tror Emil velger den jenta han synes er hottest og den jenta som han vet han kan knulle. Pernille virker litt løs da, selv om hun ikke ville ha sex første kvelden. Jeg håper hun ryker imorgen. Det tror jeg alle de andre vil å. Vi får se hva Emil velger da. Blir hvert fall spennendes :)

Gjest dalieo
Skrevet

Emil tenker jo baaaare på sex. "Greit nok at jeg kan stole på henne, men... vil jo litt mer enn bare det"

Gjest Gjest
Skrevet
Emil tenker jo baaaare på sex. "Greit nok at jeg kan stole på henne, men... vil jo litt mer enn bare det"

Ja fy flate for en kåt fyr. Han snakker jo bare om sex

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
pernille er sykt irriternde,hun har rar kropp.Tror hun er stygg uten sminke,har jo 10 lag med maskara og pudder.

Rar kropp??

Gjest Gjest
Skrevet

Har enda ikke skjønnt hva rollen til Petter er? :klø:

Hva er det han skal gjøre for noe egentlig? Være programleder sammen med Triana?

Gjest Huffsa
Skrevet
Har enda ikke skjønnt hva rollen til Petter er? :klø:

Hva er det han skal gjøre for noe egentlig? Være programleder sammen med Triana?

Ja, tror det. Han skal lese opp spørsmålene i Pandoras eske ikveld, så det er vel noe sånt noe :)

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

Imorgen blir det sykt spennende. Har en liten følelse at Kathrine må dra imorgen.

Jeg begynner å like Tine mere og mere jeg. Ho er så utrolig søt :)

Stine marie ble sikkelig fornærma over det Torbjørn sa under pandoras om at han kun så på henne som en vennine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...