Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2161 Skrevet 19. mai 2010 jeg blir sååå sint på sånne idioter som skal ødelegge for andre.Bra Niklas slapp å drite seg ut da han sa jo minst 10 ganger på kveldens episode Jeg skal vinne paradise.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2162 Skrevet 19. mai 2010 Av de som er igjen fortjener Tine å vinne ingen andre.Niklas er bare desp og tror han oppnår noe i livet av å vinne paradise.Thea er bare rar herrigud alltid så sur og klagende.Carl har ikke vært der så lenge og har heller ikke gjort noe for å være en verdig vinner. Hørte at vinnerene får 300 000 kr som de deler på 2.Det er ikke så mye,trodde det var mer penger det var snakk om Carl har vært der siden uke 3 så han har vært der en stund. Han har vært der lengere enn Thea som kom inn uke 5.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2163 Skrevet 19. mai 2010 Har man viasat on demand kan man det jo
Hapzen Skrevet 19. mai 2010 #2164 Skrevet 19. mai 2010 Jepp, jeg velger å tro at det ikke stemmer Tine fortjener å vinne!
Sol79 Skrevet 19. mai 2010 #2165 Skrevet 19. mai 2010 (endret) Heier litt på Niklas, jeg. Han virker jo som den eneste som har hjerneceller av de som står i finalen. Det er jo helt latterlig av Thea å ikke engang forsøke å ordne opp med SM og slikt. Det er jo 150 000,- eller noe det står om. Det er ikke flere uker igjen på hotellet, også er det viktigere å være seg selv? haha.. hvem bryr seg om du er deg selv. Hadde jeg vært så stokk dum som Thea hadde jeg kanskje gått inn for å ikke være meg selv... Niklas har blitt utrolig grisk! Hvorfor skal han dømmes som grisk? Han gjør bare det alle andre burde gjort der inne om de hadde hatt litt vett i hodet. Niklas er jo den eneste av finaleparene som ikke er komplett idiot. Endret 19. mai 2010 av Bond
Supramundane Skrevet 19. mai 2010 #2167 Skrevet 19. mai 2010 Til info: Jeg tror anonym bare er ute etter å få dere sinte. Jeg har lest 4 spoilere, og de sier forskjellige ting. Ikke hør på anonym, jeg tror h*n finner på alt sammen. Enig!
Gjest Bloodless Skrevet 19. mai 2010 #2168 Skrevet 19. mai 2010 Tråden ryddet for spoiling Bond, mod Så rart at jeg nettopp leste spoileren over alle spoilere på forrige side, da... Selv om jeg ikke tror den stemmer.
Gjest typish Skrevet 19. mai 2010 #2169 Skrevet 19. mai 2010 haha, sutra når emil gikk ut:') litt kjipt, siden jeg har heia på han hele tiden, MEN nå er det bare å telle ned til danskene skal lage show i noen uker fremover!!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2170 Skrevet 19. mai 2010 haha, sutra når emil gikk ut:') litt kjipt, siden jeg har heia på han hele tiden, MEN nå er det bare å telle ned til danskene skal lage show i noen uker fremover!!! jepp så kommer det sikkert en idiot og avslører vinneren av den også.Synes at moderatorene kan bli flinkrere til å slette sånne ting eller se på ip adressen til de anonyme og banne de.Sikkelig irriterende når noen drittunger skal ødelegge sånn.
Gjest typish Skrevet 19. mai 2010 #2171 Skrevet 19. mai 2010 den danske er jo gammelt nytt når den vises i norge så vil nok bli nok av ''spoiling'' men da får vi holde oss borte fra omverdenen i noen uker;) neida, men det blir nok spennende så lenge de folka som må sjekke kan holde det for seg selv!!
cascadas Skrevet 20. mai 2010 #2172 Skrevet 20. mai 2010 Jeg leste at Emil skulle vinne.. Sluttet å følge så mye med og var ganske sint siden jeg kom over den spoileren! Men, nå er jeg glad igjen :D Emil vinner ikke! Go Niklas! Selv om jeg håpet på Caroline!
Gummiloppa Skrevet 20. mai 2010 #2173 Skrevet 20. mai 2010 Har man viasat on demand kan man det jo Er du helt idiot?
Gjest Catwoman Skrevet 20. mai 2010 #2174 Skrevet 20. mai 2010 Synes det hadde vært kult om Niklas tar alle pengene om de to vinner jeg. Han har kansje misforstått litt om han tror han oppnår noe stort ved å vinne PH - men samtidig skjønner jeg godt at han er ivrig på å vinne, når han kommet så langt. Synes han er en verdig vinner - synd han står med Thea, for det er ikke hun. Hun er jo totalt blåst oppe i hodet stakkar. Niklas og Tine burde stått sammen egentlig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #2175 Skrevet 20. mai 2010 Hvorfor fikk ikke Stian og Karoline være med på finalefesten? Og Fabian eller hva han het. De har jo også vært med. Og hun blonde.. husker ikke hva hun heter. Hun som først var så god venn med Stine Marie. De som får være med på finalefesten er de samme deltakerne som sitter i juryen. Og jeg regner med at produsentene vil ha ferske utstemte deltakere der, som har fått med seg det siste som har skjedd. For eksempel har ikke Stian eller Karoline møtt deltakerne som kom inn sist, og er vel generelt ikke oppdatert på de siste dagers intriger, mens Tobias og Jeanette (som vel bare var der noen ytterst få dager) er ferske og og mer oppdatert. Og derfor får lov å være med. Kanskje...
Gjest Iah Skrevet 20. mai 2010 #2176 Skrevet 20. mai 2010 Av de som er igjen fortjener Tine å vinne ingen andre. Helt enig. Men hvis Tine og Carl står igjen til slutt kommer hun garantert til å dele pengene med han. Dessverre.
JollyJolly Skrevet 20. mai 2010 #2177 Skrevet 20. mai 2010 Jeg synes ikke Niklas er en verdig vinner! Han er sutrete, krevende, selvgod, selvhøytidelig og kjedelig. Og han burde bli disket pga det fæle håret! Thea er heller ingen verdig vinner. Så da må det bli Tine og Carl. Hmm men kanskje det er ordet "verdig" her som skurrer uansett ...
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #2178 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har lest mange spoilere rundt omkring på nette, men det er ikke alle som stemmer. F.eks så sto det overalt at Emil vant. Dette stemmer ikke! Så skjønner ikke helt hvorfor alle sa det. Jeg leste også flere plasser at Stine Marie kom inn igjen rett før finalen og vant. Dette stemmer helle ikke. Så man må ikke tro på alt man leser Jeg synes egentlig ingen av de som er fianlen er verdige vinnere. Hvert fall ikke Thea. At hun av alle personer er i finalen skjønner jeg ikke men.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #2179 Skrevet 20. mai 2010 Er du helt idiot? På viasat on demand kan man se episoder før det er vist på tv3. En kompis av meg vet alt om hva som har skjedd. Før alle parsermoniene vet han hven som ryker og han har aldri tatt feil. Det er pga han har sett episoder før det blir vist på tv3
Sarafina Skrevet 20. mai 2010 #2180 Skrevet 20. mai 2010 De som får være med på finalefesten er de samme deltakerne som sitter i juryen. Og jeg regner med at produsentene vil ha ferske utstemte deltakere der, som har fått med seg det siste som har skjedd. For eksempel har ikke Stian eller Karoline møtt deltakerne som kom inn sist, og er vel generelt ikke oppdatert på de siste dagers intriger, mens Tobias og Jeanette (som vel bare var der noen ytterst få dager) er ferske og og mer oppdatert. Og derfor får lov å være med. Kanskje... og fordi de andre nok er sendt hjem til Norge, mens de ferskeste utstemte fortsatt er i Mexico (tipper jeg.) Forresten: da Daniel Hamnes ble sendt ut, trodde jeg garantert at TV3 ville sende ham inn igjen. Han gjorde mye ut av seg, hadde et navn fra før. Og (selv om han var utrolig irriterende) ble han raskt en av profilene i serien, synes jeg - i langt større grad enn f eks Torbjørn eller Petter (som alle ble sendt inn igjen) ble det. Tyder kanskje på at Daniel var enda mer psyko enn det virka som på tv? Ble uansett overrasket over at de ikke sendte ham inn igjen... Ellers synes jeg at SM fikk ALTFOR mye tv-tid, det samme med Petter. Utrolig irriterende begge to, ble så glad når de røyk ut.. Hehe. Dette er mine favoritter gjennom serien: Karoline, Caroline, Jon, Niklas, Stian, Tobias og Jeanette (nei, de var ikke med lenge, men virket veldig oppegående begge to, og J kom med mange kule kommentarer). Synes ikke de som står igjen i finalen er "verdige", men greit nok, Niklas og Carl er ålreite de, og Emil var også helt ok, synd han røk egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå