Hapzen Skrevet 19. mai 2010 #2141 Skrevet 19. mai 2010 Tine og Thea måtte bestemme hvem av Emil og Carl som skulle få bli siden Niklas tok gratisbilletten og da røk Karoline ut. Tror ikke Tine og Thea ble enig og da bestemte Karoline det (er ikke helt sikker på det siste her, satt inne i kg akkurat da) Ellers så ser Niklas på å vinne PH som noe å "oppnå" i livet, herregud....
Glynis Skrevet 19. mai 2010 #2142 Skrevet 19. mai 2010 Fascinerende hvor mye øyensminke hun sover med.
Gjest Huffsa Skrevet 19. mai 2010 #2143 Skrevet 19. mai 2010 Jeg håper virkelig ikke niklas vinner. Han fortjener det overhode ikke. Heier fortsatt på Tine og Carl
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2144 Skrevet 19. mai 2010 Dersom niklas og thea vinner, håper jeg at thea rekker å ta alle pengene før niklas gjør det. makan til ekling!! han endret jo totalt personlighet!
mia83 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #2145 Skrevet 19. mai 2010 Hvorfor fikk ikke Stian og Karoline være med på finalefesten? Og Fabian eller hva han het. De har jo også vært med. Og hun blonde.. husker ikke hva hun heter. Hun som først var så god venn med Stine Marie.
Eliisa Skrevet 19. mai 2010 #2146 Skrevet 19. mai 2010 Heier litt på Niklas, jeg. Han virker jo som den eneste som har hjerneceller av de som står i finalen. Det er jo helt latterlig av Thea å ikke engang forsøke å ordne opp med SM og slikt. Det er jo 150 000,- eller noe det står om. Det er ikke flere uker igjen på hotellet, også er det viktigere å være seg selv? haha.. hvem bryr seg om du er deg selv.
Gjest Jente1990:) Skrevet 19. mai 2010 #2147 Skrevet 19. mai 2010 Jeg tror og håper Tine og Carl vinner Niklas er bare for desperat og Thea er dum som et brød. Enig at hun ikke har bidratt med noe som helst der inne. Eneste hun har gjort i de ukene er å fjolle rundt med Tine og knulle Emil. Synes ikke hun er verdig vinner. Vinner nå de to håper jeg Niklas tar alle pengene men det spørs om han virkelig tørr å gjøre det.
Rotehøna_21 Skrevet 19. mai 2010 #2148 Skrevet 19. mai 2010 håper heller ikke at niklas vinner, og håper på carl og tine.. blir spennende.
Trampe Skrevet 19. mai 2010 #2149 Skrevet 19. mai 2010 Niklas irriterer meg noe grenseløst, nok til at jeg kjenner at jeg blir sur hvis han og Thea vinner.... Jeg synes heller ikke Thea er en verdig vinner. Hun har jo bare knulla Emil - that's it.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2151 Skrevet 19. mai 2010 Det er jo helt latterlig av Thea å ikke engang forsøke å ordne opp med SM og slikt. Jeg synes ikke nødvendigvis det er latterlig å ikke prøve å smiske seg innpå noen dagen før finalen, men jeg synes begrunnelsene hennes viste hvor hjernedød hun var. Til og med når hun kommer til riktig resultat så tenker hun feil! Fantastiske formuleringer om at de to heller kunne komme til henne, for hun gadd ikke gå til dem .. jajøss, det var lurt, det kommer jo absolutt til å skje.
smalls Skrevet 19. mai 2010 #2152 Skrevet 19. mai 2010 Jeg vet hvem som vinner. En anonym dritunge avslørte det. Håper du er stolt over deg selv! Niklas ble jo HELT forandret jo. Maser på Thea hele kvelden "Du MÅÅ snakke med de andre. Kom igjen da. Gå å snakk med de" Makan til mas. Tror de fleste har bestemt seg for hvem de skal stemme på, så nytter nok ikke å smiske her
smalls Skrevet 19. mai 2010 #2153 Skrevet 19. mai 2010 Hvorfor fikk ikke Stian og Karoline være med på finalefesten? Og Fabian eller hva han het. De har jo også vært med. Og hun blonde.. husker ikke hva hun heter. Hun som først var så god venn med Stine Marie. Blir jo litt mange å ha ALLE som har vært med på paradise hotel (utenom finaleparene) som jurymedlemmer. Blir vel 18 stykker. De tar bare med de som sjekka ut sist. Fra Petter og oppover.
Gjest lolita___ Skrevet 19. mai 2010 #2154 Skrevet 19. mai 2010 Herrigud jeg er glad nå den anonymen som skrev hvem som vant var feil Emil er jo ute:)Thea har sovet med sminke hver kveld sykt egentlig.Hvorfor har de sååå tung makeup?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2155 Skrevet 19. mai 2010 Tenk at imorgen er den alle siste episoden av årets paradise hotel? Blir kjedelig når det er ferdig ja. Jeg tror Tine og Carl vinner. De har ikke løpt rundt til alle og smiska som det Niklas gjorde. Å det at han vuderer å ta pengene selv er jo bare sleipt gjort da.
Gjest lolita___ Skrevet 19. mai 2010 #2156 Skrevet 19. mai 2010 (endret) Av de som er igjen fortjener Tine å vinne ingen andre.Niklas er bare desp og tror han oppnår noe i livet av å vinne paradise.Thea er bare rar herrigud alltid så sur og klagende.Carl har ikke vært der så lenge og har heller ikke gjort noe for å være en verdig vinner. Hørte at vinnerene får 300 000 kr som de deler på 2.Det er ikke så mye,trodde det var mer penger det var snakk om Endret 19. mai 2010 av lolita___
MiniMjau Skrevet 19. mai 2010 #2157 Skrevet 19. mai 2010 Niklas har blitt utrolig grisk! Skjønner ikke hvordan du kan si det. Altså dette er en konkurranse, med en pengepremie. Å ville vinne konkkurransen kan jo ikke likestilles med å være GRISK!!!
Gjest typish Skrevet 19. mai 2010 #2158 Skrevet 19. mai 2010 fikk ikke sett episoden, men RØYK EMIL UUUT!? ((((
Gjesten Skrevet 19. mai 2010 #2159 Skrevet 19. mai 2010 Spoileren her inne var feil, men en drittkjerring skrev på facebookstatusen sin hvem som vinner, så jeg vet det allikevel Skjønner ikke hvorfor folk gjør sånt? Hva er motivasjonen bortsett fra å være slemme? Jeg synes ikke Thea eller Carl burde vinne, så egentlig burde Tine og Niklas vært sammen. Og jeg likte dem best helt fra begynnelsen av, så hvis de bare hadde holdt sammen, så kunne det blitt perfekt Hvis Niklas og Thea vinner, håper jeg han tar alle pengene. Trodde aldri jeg skulle si det, men det håper jeg faktisk Og forresten: Det ville jo vært myyyye mer logisk å sende ut Carl - Emil hadde jo vært der helt fra starten også kaster de ham ut DAGEN FØR?? Pfff tullinger...
redchilli Skrevet 19. mai 2010 #2160 Skrevet 19. mai 2010 Haha.. Carl og Tine må vinne Danske paradise starter på mandag, så no worries!! Vi får nok fler gosaker fremover
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå