Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Her er link til nettsiden.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til kveldens episode :hoppe:

Skrevet

Emil eller Carl? hmm....

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Den anonymen som avslørte hvem som vinner hadde såååå rett faen as:(

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Emil har vært der hele tiden, jeg syns han skal til finalen.

Pluss at jeg ikke liker Carl

Skrevet

Spennende! :nigo:

Men på reklamen viste de jo en jente med mørkt hår som kommer inn idag. Hvordan passer det inn tro?

Gjest lolita___
Skrevet

å herrigud kommer det inn noen en dag før teit synes jeg

Skrevet

Først tenkte jeg at SM kom inn for å være partner med Niklas, som gikk direkte til finalen. Men når Triana gratulerte Tine og Thea med finaleplass kan det jo ikke være slik. Kanskje hun bare kommer for å gi en beskjed eller som noen andre sa tidligere, at hele gjengen kommer inn for å ha en siste fest.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Åssen i alle dager skal de velge en av de? Det er jo helt umulig.

Jeg tenkte at enten Niklas eller Caroline ville gå fram. Så ut som Caroline skulle gå fram. Men hun virka litt usikker. Men Lurer på om SM sjekker inn igjen?

Thea har søren meg hatt det lett der inne. Hun vært par med Emil siden hun sjekka inn og aldri måtte spilt spillet.

Skrevet

Jeg tenker også at en del av de gamle deltagerene kommer inn for å ta en siste fest f025.gif

Skrevet

Artig tvist!

Skrevet

JESS, den spolingen som ble gjort tidligere i tråden var FEIL!!! muahahahah. For nå gikk jo Emil.... nice!!

Gjest Huffsa
Skrevet

Blei sur på Caroline fordi hu ikke tok den lappen..

Er ikke så vannskelig, hu burde vist det at Nicklas kom til å gjøre det..

Vil virkelig ikke at Emil skulle dra :(

Skrevet

jeg ville heller ikke Emil skulle dra =(

Gjest AnonymBruker
Skrevet

JESS, den spolingen som ble gjort tidligere i tråden var FEIL!!! muahahahah. For nå gikk jo Emil.... nice!!

Nja, det er jo en god del igjen av episoden ennå, da. Enda en tvist, kanskje?

Skrevet

Jeg synest Paradise Hotel blir altfor teit. Det er rene tilfeldigheter. Nå kommer Stine Marie inn. Ja, har hun liksom kjempet seg sånn til finalen? Plutselig nå kan sikkert Tine ryke ut, fordi programmet bestemmer det. Blir jo ingen mening igjen!

Skrevet

Jeg tipper at SM kommer ned alene for å late som det er en twist eller at hun ble sendt inn igjen. Så kommer resten av gjengen også har de en stor fest

Skrevet

Hvordan røk Emil ut? Fikk ikke sett denne episoden. Thea irriterer vettet av meg. hun har hatt det innmari lett, har ikke gjort annet enn å våse med Tine og ha seg med Emil. I tillegg er hun jo stokk dum og har for mye sminke, men det kan jeg vel nesten ikke holde mot henne i et slikt program? Hun har bare så ...lite å komme med.

Skrevet

Victoria og Stine Marie kliner??

Gjest dalieo
Skrevet

Ja.. :klø:

Håper Niklas og Thea vinner, og Niklas tar alle pengene. Thea er jo bare passiv og ja, ikke den skarpeste kniven i skuffen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...