Gjesten Skrevet 18. mai 2010 #2101 Skrevet 18. mai 2010 Vic hadde aldri tatt kortet hadde hun stått med Torbjørn. Jeg håper Emil tar det og sender ut det store snorket av et kvinnemenneske han bor med
Gjest Linda sofie Skrevet 18. mai 2010 #2102 Skrevet 18. mai 2010 faaaaaaaaaaaaen, ekle niklas =( Han burde 1. klippe seg 2. gå til tannlegen og fikse de skeeeeive sjørøver-tenna Han har jo klippa seg. Gå inn på bloggen hans å se. Synes han ble veldig kjekk med kort hår :rødme:
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #2103 Skrevet 18. mai 2010 Vic hadde aldri tatt kortet hadde hun stått med Torbjørn. Jeg håper Emil tar det og sender ut det store snorket av et kvinnemenneske han bor med Åssen vet hun ikke hadde gjort det? Hun dolka Karoline i ryggen så er fult mulig hun hadde dolket Torbjørn å i ryggen. Men enig at hun frøken Thea godt kan reise hjem snart.
Gjest Catwoman Skrevet 19. mai 2010 #2104 Skrevet 19. mai 2010 Tipper alle parene blir rokkert på jeg, sånn at ingen kommer til å stå i finalen med den partneren de har nå.
Havfrua Skrevet 19. mai 2010 #2105 Skrevet 19. mai 2010 Hvem stemte hva i juryen i går, da de skulle bestemme hvem som fikk en ny sjanse?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2106 Skrevet 19. mai 2010 Niklas fikk stemmer fra Jon, Victoria, Tobias og Petter Jon fikk stemmer fra Niklas og Jeanette Victoria fikk stemme fra Stine Marie
FoxyFish Skrevet 19. mai 2010 #2107 Skrevet 19. mai 2010 (endret) Hvem stemte hva i juryen i går, da de skulle bestemme hvem som fikk en ny sjanse? Dersom jeg husker riktig stemte Jon, Jeanette, Petter og Tobias på Niklas Niklas og én til på Jon S-M på Victoria. Correct me if I´m wrong Noe det ser ut som jeg muligens er Endret 19. mai 2010 av FoxyFish
Gjesten Skrevet 19. mai 2010 #2108 Skrevet 19. mai 2010 Dersom jeg husker riktig stemte Jon, Jeanette, Petter og Tobias på Niklas Niklas og én til på Jon S-M på Victoria. Correct me if I´m wrong Noe det ser ut som jeg muligens er Jeanette stemte på Jon, Victoria stemte på Niklas
putit Skrevet 19. mai 2010 #2110 Skrevet 19. mai 2010 Stine-Marie er ikke akkurat så hard på foten. Først sier hun at hun ikke syntes Petter eller Victoria skal få komme inn igjen, fordi de alt har vært inne to ganger. Så stemmer hun på Victoria. Jeej.
Gjest Feline. Skrevet 19. mai 2010 #2111 Skrevet 19. mai 2010 Stine-Marie er ikke akkurat så hard på foten. Først sier hun at hun ikke syntes Petter eller Victoria skal få komme inn igjen, fordi de alt har vært inne to ganger. Så stemmer hun på Victoria. Jeej. Ja, det var veldig rart. Og tror ikke hun tenkte særlig langt, for hadde Victoria kommet inn igjen hadde hun valgt Torbørn, og Caroline måttet reise. Trodde Stine-Marie og Caroline var veldig gode venninner jeg?
Gjest Linda sofie Skrevet 19. mai 2010 #2112 Skrevet 19. mai 2010 Dette er det jeg tror skjer: Jeg tror at en av gutta velger å ta det frikorte til finalen. Så må partneren til han sjekke ut. Så kommer Stine Marie inn å bli par med han som valgte frikorte. Jeg har en følelse på at Stine Marie sjekker inn igjen siden vi så henne gå ned den trappen. Men jeg vet ikke. Er bare dette jeg tror kanskje skjer
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2113 Skrevet 19. mai 2010 Dette er det jeg tror skjer: Jeg tror at en av gutta velger å ta det frikorte til finalen. Så må partneren til han sjekke ut. Så kommer Stine Marie inn å bli par med han som valgte frikorte. Jeg har en følelse på at Stine Marie sjekker inn igjen siden vi så henne gå ned den trappen. Men jeg vet ikke. Er bare dette jeg tror kanskje skjer Uuu. Spennende teori. Lurer sånn på om noen tar det jeg. Bare guttene som fikk velge? Tviler på at Emil gjør det, ikke Carl heller. Men Niklas..? Hm hm. Trodde ikke Stine Marie ville inn igjen engang da, men som påpekt over så er hun ikke akkurat så hard på foten. Tror forøvrig stemmen til Vic var mest symbolsk (no e vi vænna!), hun hadde jo ikke sjangs til å komme inn igjen uansett.
Gjest Linda sofie Skrevet 19. mai 2010 #2114 Skrevet 19. mai 2010 Uuu. Spennende teori. Lurer sånn på om noen tar det jeg. Bare guttene som fikk velge? Tviler på at Emil gjør det, ikke Carl heller. Men Niklas..? Hm hm. Trodde ikke Stine Marie ville inn igjen engang da, men som påpekt over så er hun ikke akkurat så hard på foten. Tror forøvrig stemmen til Vic var mest symbolsk (no e vi vænna!), hun hadde jo ikke sjangs til å komme inn igjen uansett. Jeg tror både jentene og guttene kan velge det.Men siden SM sjekker inn igjen så tror jeg en gutt valgte å ta det frikorte. Å da må partneren til han sjekke ut. Hadde en gutt måtte dra hadde det jo vært 4 jenter og bare 2 gutter igjen? Nei huff jeg vet ikke. Blir hvert fall spennendes å se hva som skjer. Men jeg tror SM skjekker inn. Hvorfor gikk hun ellers ned den trappa alene? Hadde hun ikke en koffert i hånda å??
Gjesten Skrevet 19. mai 2010 #2115 Skrevet 19. mai 2010 Jeg skjønner ikke helt hvorfor en person skulle sjekke inn dagen før finalen :klø: Men man vet jo aldri med paradise...
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2116 Skrevet 19. mai 2010 Klarer nesten ikke vente til klokken blir 21.30!! Neeeeida, ikke besatt av paradise jeg
MiniMjau Skrevet 19. mai 2010 #2117 Skrevet 19. mai 2010 En nettside har jo allerede avslørt vinneren!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2118 Skrevet 19. mai 2010 En nettside har jo allerede avslørt vinneren!! Hvilken nettside da? Skjønner ikke hva som er vitsen med å avsløre sånt før finalen.
Gjest typish Skrevet 19. mai 2010 #2120 Skrevet 19. mai 2010 sleng inn nettsiden i spoilertråden!! jeg vil se om jeg har hørt riktig rykte om hvem som vinner:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå