Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som skal komme inn igjen?

Det ble hvertfall røpet at noen kan få sjansen til å komme inn igjen. (At noen virkelig kommer inn, er vel ikke garantert. )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare Petter ikke kommer inn igjen, skal jeg være glad og fornøyd.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Husker dere hun Claudia som var med i den Danske versjonen i fjor? Hun skal vist være med i denne sesongen å. Også skal hun Susan fra sesong 4 være med. Hun som hadde sex med 3 gutter inne på hotellet. Dette kan bli spennendes. Synes den Danske er så mye gøyere enn den Norske :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Hvis de sender noen inn tipper jeg det blir Jon - siden han røyk ut sist

Skrevet

Spent på kveldens episode!! Om noen går ut og om noen kommer inn. Og isåfall hvem.. Håper bare ikke Victoria kommer inn..igjen..!!

Skrevet

En fra juryen skal få lov til å komme inn igjen.. Mens en inne på paradise må ofre seg.. hm.. :popcorn:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Husker dere hun Claudia som var med i den Danske versjonen i fjor? Hun skal vist være med i denne sesongen å. Også skal hun Susan fra sesong 4 være med. Hun som hadde sex med 3 gutter inne på hotellet. Dette kan bli spennendes. Synes den Danske er så mye gøyere enn den Norske :)

Vær litt forsiktig nå da, ikke begynn spoilingen før det i det hele tatt har startet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vær litt forsiktig nå da, ikke begynn spoilingen før det i det hele tatt har startet.

spoiling? ang hvilke deltagere som er med? jeez..

Skrevet

Blir så lei av at Petter hele tiden sitter å skryter av hvor smart han er. Jon fortjener virkelig å komme inn igjen. Han virker utrolig smart og kan snakke for seg. Står mellom han og Niklas

Skrevet

Det vises jo i reklamen at de er med da..

Skrevet

Jeg heier på Jon. Niklas burde klippe seg!!

Skrevet (endret)

faaaaaaaaaaaaen, ekle niklas =(

Han burde

1. klippe seg

2. gå til tannlegen og fikse de skeeeeive sjørøver-tenna

Endret av Hapzen
Skrevet

Send inn Niklas!

Skrevet

At Caroline kjøper det der... Hva med å tenke "Hvorfor er Victoria så keen på å skille meg og Torbjørn som par?"

Åh. vent, nå catcher visst hjernen hennes endelig opp med følelsene ... :fnise:

Skrevet

Sånn som det er nå så er det helt greit for meg uansett hvilket par som vinner. Liker alle sammen som er igjen.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Thea er så utrolig dum. "Hva betyr å forutse? Jeg veit ikke hva det btyr" Håper hun ryker imorgen. Merker jeg er lei av henne

Var det Stine Marie som gikk ned trappa??

Skrevet

Jeg tipper hele juryen kommer inn i morgen, og er der siste kvelden før finalen for å ha skikkelig party! ;)

At det er derfor SM kommer inn igjen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at hvis en person velger å ta det frikorte til finalen så ryker partneren til den personen?? Tror dere at noen velger å gjøre det? Det er jo sleipt gjort men så vil man jo til finalen. Haha kan vedde på at VIC hadde tatt det korte uten å nøle. Uansett hvem hun hadde vært partner med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...