Gjest Linda sofie Skrevet 17. mai 2010 #2061 Skrevet 17. mai 2010 Å begynner den danske allerede neste uke?!! Kult!! Hehe er så hekta på Paradise at jeg nesten gruer meg til den norske er over, men når den danske begynner så hjelper jo det litt I fjor synes jeg danske var myyyyye bedre enn norske - men i år er den norske såpass bra at det skal mye til for å toppe synes jeg Hva tror dere? Jepp så det på reklamen. Jeg synes den Danske i fjor var sikkelig bra. MYE bedre enn den Norske Savner Jon og Line Sofie og de. Håper den som kommer neste uke er like bra
Gjest lolita___ Skrevet 17. mai 2010 #2062 Skrevet 17. mai 2010 Jepp så det på reklamen. Jeg synes den Danske i fjor var sikkelig bra. MYE bedre enn den Norske Savner Jon og Line Sofie og de. Håper den som kommer neste uke er like bra ojj kult,men blir liksom ikke det samme de burde laget en til rett etter:)en norsken alltså
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #2064 Skrevet 17. mai 2010 Jeg håper egentlig Thea ryker. Victoria kommer aldri til å vinne i en finale uansett hvem hun kommer i finalen med.
Caramela Skrevet 17. mai 2010 #2067 Skrevet 17. mai 2010 ÅRH! Ukult! Hvorfor skal hun få alle fordelene!
Gjest lolita___ Skrevet 17. mai 2010 #2068 Skrevet 17. mai 2010 hvem gikk ut jeg ser på ungkaren ikveld:)skal se paradise senere...
Caramela Skrevet 17. mai 2010 #2069 Skrevet 17. mai 2010 Jaja, det mest rettferdige valget hun kunne ta hvertfall, med tanke på at han kom sist.
MissStiles Skrevet 17. mai 2010 #2070 Skrevet 17. mai 2010 Veldig glad Tine trakk glasset forover. Sånn at Victoria måtte gå. Helt greit at hun tar med seg Jon. Selvom jeg trodde hun ville ta med seg Torbjørn.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #2072 Skrevet 17. mai 2010 Det er såå typisk hvis PETTER får sjansen til å komme inn igjen. Håper enten Tobias eller Niklas kommer inn igjen. Skulle ønske Stian var der da men men
Gjest Jente1990:) Skrevet 17. mai 2010 #2073 Skrevet 17. mai 2010 Deilig å se V reise ja. Men skulle ikke forundre meg om hun får komme inn igjen.
Trampe Skrevet 17. mai 2010 #2074 Skrevet 17. mai 2010 (endret) Petter har allerede vært der inne to ganger, så jeg tviler på at han får sjansen til å komme inn på nytt. Hvis det er en gutt som skal inn, og ei jente må dumpe partneren sin, tror jeg kun Caroline vil dumpe sin partner. De to står ikke trygt sammen i det hele tatt, liker hun Torbjørn engang?? Tine og Carl og Thea og Emil sitter jo fast i hverandre, det er ingen av de som vil dumpe hverandre. Dermed tror jeg det er Caroline som får ny partner, og Torbjørn som må ut igjen. Var det bare Niklas, Jon og Petter av gutta der? Jeg så Stine Marie og Victoria på klippet også, men fikk ikke med meg hvem de andre var. Hvordan er forholdet mellom Niklas og Caroline? De har vel ikke stått sammen? Kanskje det er Jon som kommer inn igjen da - hvis det er en gutt som skal byttes ut... Caroline vil jo garantert ta imot ham med åpne armer og kaste Torbjørn rett ut. Spørsmålet er jo hvordan denne personen skal inn igjen. Victoria vil vel være imot at Torbjørn byttes ut. Om det er ei jente som skal byttes ut står Caroline i fare - og vi vet jo hvem Torbjørn vil ta imot igjen...men fy altså. Den dama har fått nok sjanser nå. Endret 17. mai 2010 av Trampe
Gjest Jente1990:) Skrevet 17. mai 2010 #2075 Skrevet 17. mai 2010 Petter har allerede vært der inne to ganger, så jeg tviler på at han får sjansen til å komme inn på nytt. Hvis det er en gutt som skal inn, og ei jente må dumpe partneren sin, tror jeg kun Caroline vil dumpe sin partner. De to står ikke trygt sammen i det hele tatt, liker hun Torbjørn engang?? Tine og Carl og Thea og Emil sitter jo fast i hverandre, det er ingen av de som vil dumpe hverandre. Dermed tror jeg det er Caroline som får ny partner, og Torbjørn som må ut igjen. Var det bare Niklas, Jon og Petter av gutta der? Jeg så Stine Marie og Victoria på klippet også, men fikk ikke med meg hvem de andre var. Hvordan er forholdet mellom Niklas og Caroline? De har vel ikke stått sammen? Kanskje det er Jon som kommer inn igjen da - hvis det er en gutt som skal byttes ut... Caroline vil jo garantert ta imot ham med åpne armer og kaste Torbjørn rett ut. Spørsmålet er jo hvordan denne personen skal inn igjen. Victoria vil vel være imot at Torbjørn byttes ut. Om det er ei jente som skal byttes ut står Caroline i fare - og vi vet jo hvem Torbjørn vil ta imot igjen...men fy altså. Den dama har fått nok sjanser nå. De som jeg så satt der var: Petter,Jon,Niklas,Tobias,Vic,SM og Jeanette. Både Petter og Vic har fått sjanser før til å komme inn på hotellet. Blir litt urettferdig vis en av de får komme inn igjen ja.. Kanskje det blir SM??
Gjesten Skrevet 17. mai 2010 #2076 Skrevet 17. mai 2010 Blæ, ville ha ut Thea Så søtt at Torbjørn gråt :rødme: Nå heier jeg utvilsomt på Tine!
Susan Sto Helit Skrevet 18. mai 2010 #2077 Skrevet 18. mai 2010 Om de gjør det på samme måte som den danske ifjor, så skal de utsendte velge en gutt og en jente som kan få muligheten til å komme inn igjen. Deretter får de parene som er igjen beskjed om at en av dem kan få byttet ut partneren sin med en ukjent utstemt. Så om en tror han/hun står dårlig sammen med partneren sin, så får han/hun muligheten til å bytte. Men de vet ikke hvem de får bytte med. I den danske ble det til at en av gutta byttet ut sin helt ferske dame, som han sto dårlig med, og fikk inn ei som var godt likt, og som han da vant sammen med.
Gjest Jente1990:) Skrevet 18. mai 2010 #2078 Skrevet 18. mai 2010 Om de gjør det på samme måte som den danske ifjor, så skal de utsendte velge en gutt og en jente som kan få muligheten til å komme inn igjen. Deretter får de parene som er igjen beskjed om at en av dem kan få byttet ut partneren sin med en ukjent utstemt. Så om en tror han/hun står dårlig sammen med partneren sin, så får han/hun muligheten til å bytte. Men de vet ikke hvem de får bytte med. I den danske ble det til at en av gutta byttet ut sin helt ferske dame, som han sto dårlig med, og fikk inn ei som var godt likt, og som han da vant sammen med. Jeg tviler på at Tine,Carl,Thea og Emil kommer til å bytte ut hverandre. De står veldig sterkt de to para. Jeg tror enten Torbjørn eller Caroline bytter ut hverandre.. Blir spennendes å se hvem som vil bytte hverandre ut og hvem som får komme inn.
trulta_ Skrevet 18. mai 2010 #2080 Skrevet 18. mai 2010 Er det noen som skal komme inn igjen? Jepp. Blir spennendes å se hvem det blir.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå