Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gleder meg til neste uke. Selv om jeg vet hvilket par som vinner:(

Kjipt. Jeg har greid å holde meg unna spoilere men har hørt litt forskjellig likevel. Stakkars deg, håper du kan "glemme" det de teite spoilerne sa, og kose deg med finaleuken likevel ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt. Jeg har greid å holde meg unna spoilere men har hørt litt forskjellig likevel. Stakkars deg, håper du kan "glemme" det de teite spoilerne sa, og kose deg med finaleuken likevel ;)

Selve spoilinga skjedde her inne. Så var nesten umulig å ikke se det. Utrolig dårlig av den feige anonyme idioten! :kjefte: Noen bare MÅ ødlegge for andre

Skrevet

Selve spoilinga skjedde her inne. Så var nesten umulig å ikke se det. Utrolig dårlig av den feige anonyme idioten! :kjefte: Noen bare MÅ ødlegge for andre

Ja, utrolig dårlig gjort. Jeg tror jeg vet hjem som gjorde det og :roll: Typisk at noen føler de har rett til å ødelegge for resten bare fordi vedkommende personlig ikke bryr seg :sukk:

Gjest loveli
Skrevet

Hvordan vet vi at vi kan stole på spoileren da?

Hvem er det, som ifølge spoileren, vinner?

Skrevet

Hvordan vet vi at vi kan stole på spoileren da?

Hvem er det, som ifølge spoileren, vinner?

Det vet vi jo selvfølgelig ikke, men samme person spoilet også hvem som skulle ut i parsermonien rett før h*n spoilet hvem som vant - spoileren om parsermonien stemte....

Jeg kan sende deg det på PM, om du er sikker på at du vil vite.

Skrevet

Det vet vi jo selvfølgelig ikke, men samme person spoilet også hvem som skulle ut i parsermonien rett før h*n spoilet hvem som vant - spoileren om parsermonien stemte....

Jeg kan sende deg det på PM, om du er sikker på at du vil vite.

jeg vil gjerne vite! :)

Skrevet

jeg vil gjerne vite! :)

Jeg klarer ikke å sende PM til deg, aner ikke hvorfor. Hvis du sender en til meg først, så kanskje det går an å svare på den?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok det er store sjanser for at spolingen stemte ja. Står flere andre plasser på nette å hvem som vinner. Og som Gjesten sier så spoila personen hvem som røyk ut i parsermonien og det stemte. Så da stemmer nok det andre å.

Veldig unødvendig gjort av denne personen. Hvorfor skal noen på dø og liv avsløre sånt?? Synes det er fryktelig slemt gjort ovenfor oss som IKKE vil vite det. Å en anna ting så har vi en egen spoiler tråd men det er vist ikke like gøy å spoile det man får lov tydeligvis!!

Skrevet

Jeg klarer ikke å sende PM til deg, aner ikke hvorfor. Hvis du sender en til meg først, så kanskje det går an å svare på den?

får ikke sendt til deg heller.. merkelige greier.. men da får jeg bare vente en uke da :P

Skrevet

får ikke sendt til deg heller.. merkelige greier.. men da får jeg bare vente en uke da :P

Du blir visst nødt til det :skravle:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett mye av Paradise selv og denne tråden er alt for lang til å lese alt.

Stemmer det at det har vært lesbepuling i Paradise denne sesongen??

Gjest Catwoman
Skrevet

Bryr me gikke så mye om at jeg vet hvem som vinner jeg. Men jeg er ikke 100% sikker på at det stemmer. Ifjord leste jeg overalt på nettet at Petter og Ida vant - Petter stemte jo, men ikke Ida.

Gjest Catwoman
Skrevet

Har ikke sett mye av Paradise selv og denne tråden er alt for lang til å lese alt.

Stemmer det at det har vært lesbepuling i Paradise denne sesongen??

jepp. Tine og Stine-Marie

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bryr me gikke så mye om at jeg vet hvem som vinner jeg. Men jeg er ikke 100% sikker på at det stemmer. Ifjord leste jeg overalt på nettet at Petter og Ida vant - Petter stemte jo, men ikke Ida.

Ifjord??? Hvilken fjord er det??

hehehe...

Det heter da i fjor!!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes Caroline ligner veldig på den italienske skuespilleren Monica Bellucci.

Du er på bærtur ligner ikke på Caroline.

Gjest lolita___
Skrevet

Sikkelig dårlig gjort av duste anonym å avsløre vinneren.Og jeg tror feigingen hadde rett,de vinner nok.Hvordan pakker man inn spoilig?Så noen gjorde det her før.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Sikkelig dårlig gjort av duste anonym å avsløre vinneren.Og jeg tror feigingen hadde rett,de vinner nok.Hvordan pakker man inn spoilig?Så noen gjorde det her før.

Ja jeg vet. Det er kjempe dårlig gjort :tristbla: Det stemmer nok at de vinner ja..

Noen som gleder seg til den danske paradise hotel neste uke??

Skrevet

Ja jeg vet. Det er kjempe dårlig gjort :tristbla: Det stemmer nok at de vinner ja..

Noen som gleder seg til den danske paradise hotel neste uke??

Å begynner den danske allerede neste uke?!!

Kult!! Hehe er så hekta på Paradise at jeg nesten gruer meg til den norske er over, men når den danske begynner så hjelper jo det litt :)

I fjor synes jeg danske var myyyyye bedre enn norske - men i år er den norske såpass bra at det skal mye til for å toppe synes jeg :) Hva tror dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...