Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Petter har også blitt grå på profilbildet på tv3.no, betyr kanskje at han går ut i kveld da?

Skrevet

Det er så irriterende at en eller annen idiot røpte vinneren her for ca 2 uker siden. Kan se ut som det stemmer!

Det har irritert meg og :sukk:

Skrevet

Petter har også blitt grå på profilbildet på tv3.no, betyr kanskje at han går ut i kveld da?

Hvorfor er det da farge på Mari og Karoline? De er da vitterlig ikke med lenger...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det da farge på Mari og Karoline? De er da vitterlig ikke med lenger...

De sjekker kanskje inn igjen siden det er farge på bildene til de??

Gjest Bloodless
Skrevet

Carl er en pussig skrue. Om jenter vil ha samme "rettigheter" som gutter når det gjelder sex, så må Barack Obama se til å fikse det? :skratte:

Og jeg er glad Petter dro, han er så sleip og selvgod.

Caroline er så morsom når hun blir flau! Utrolig søtt. Og Jon blir bare kjekkere og kjekkere, han. :sjenert:

Skrevet

Synes det er rart finalen er neste uke? Neste uke er uke 9 og jeg var sikkert på at finalen skulle være uke 10? Trodde det var 10 uker jeg men. Hun cathrine sa at "jeg hadde ikke orket å være der i 10 uker" Hun skrev det på bloggen sin. Hmm rart..

Var en anonym tulling som skrev her hvem som vant. Det kan faktisk stemme. Utrolig artig å se på når man vet hvem som vinner :popcorn:

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er uke 10 neste uke :)

Det har vært 36 episoder - ifølge web-tv på tv3.no og det tilsvarer jo ni uker.

Skrevet

Det er uke 10 neste uke :)

Det har vært 36 episoder - ifølge web-tv på tv3.no og det tilsvarer jo ni uker.

Okei da har jeg telt feil :)

Gjest Squill
Skrevet

Gidder noen som fikk med seg hva den anonyme sa om hvem som vinner sende meg en pm med infoen? :)

Skrevet

Gidder noen som fikk med seg hva den anonyme sa om hvem som vinner sende meg en pm med infoen? :)

done!

Skrevet

Er happy med at Petter gikk ut IGJEN. Alle parene er så søte nå :)

Skrevet

Men selvfølgelig! Jeg synes Victoria kan gå ut nå...

Skrevet

Alle parene oppfører seg som PAR nå. Virker som de liker hverandre alle sammen :rødme:

Er jeg den eneste her som ikke liker Carl? Han sier noen morsomme ting i ny og ne, men han så vanvittig dum at jeg ikke synes det er morsomt en gang. Også mistet jeg litt respekten for ham da han valgte Tobias til duell bare fordi det var for "åpenbart" å velge petter.

Skrevet

Fornøyd med at Petter måtte dra, han prater som om han er bedre enn alle de andre. Jeg har virkelig sansen for Caroline :jepp: Samtidig synes jeg det var bra at han endelig fikk opp øynene for hva slags type Victoria er der inne. Hun kan umulig ha flere støttespillere igjen nå? Kun Torbjørn? Jeg skjønner ikke at de sier hun og Torbjørn er det sterkeste paret - hvis andre skal bestemme hvem som kommer til finalen er vel både Thea og Emil og Tine og Carl bedre likt som par.

Jeg synes det er irriterende at Victoria IGJEN får en fordel. Jeg skjønner hvorfor Petter valgte henne som den farligste spilleren, det hadde nok jeg også gjort, men at hun da skulle få en fordel av det? Han hadde garantert ikke valgt henne om han visste at hun skulle få en fordel av det... Har ikke den dama fått nok oppdrag og fordeler nå?

Går det oppdraget kun ut på at hun skal forgifte en av de andre, og den som blir forgifta må sjekke ut?

Skrevet (endret)

^ Håper virkelig at det er en tvist der. Som f.eks hvis de gjetter hvem Victoria skal forgifte, så ryker hun selv eller noe sånn:p

Den damen er så FÆL.

Edit: Gjesten: Jeg liker heller ikke Carl, han er..ALTFOR dum. Thorbjørn og han kan forresten dele prisen om å være de dummeste der inne. Thorbjørn klarer jo ikke å sette sammen en eneste setning.

Endret av Brunette88
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så ille berørt hver gang Petter Pilgaard viser seg :(

Har han ikke utspilt sin rolle for lenge siden? Eller er det bare jeg som ikke har evne til å se sjarmen og tv-tekket hans? Jeg synes han bare er helt grusom, ikke morsom, ikke kul, ikke interessant.

Ser at det kommer ny reality-serie med ham og kjæresten *grøss*

Skrevet

Jeg gleder meg så innmari til den nye serien med Petter!!!!!

..not! :lol:

Skrevet

Har han ikke utspilt sin rolle for lenge siden? Eller er det bare jeg som ikke har evne til å se sjarmen og tv-tekket hans? Jeg synes han bare er helt grusom, ikke morsom, ikke kul, ikke interessant.

Har aldri helt skjønt hva den rollen hans er en gang. Programleder?? Blir bare idiotisk. Det holder med en liksom.

Gleder meg til neste uke. Selv om jeg vet hvilket par som vinner:(

Gjest Emera
Skrevet

Jeg gleder meg så innmari til den nye serien med Petter!!!!!

..not! :lol:

Huff, han prøver vel å strekke "15-minutters-berømmelse-strikken" så langt den går. Her er det nok berømmelsen i seg selv som er målet... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...