Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

det så da ut som om at det va Torbjønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de ville gjort et større nummer ut av det hvis Victoria og Thorbjørn hadde sex? De roter jo støtt og stadig, men selve sexscenene var nok Thea og Emil.

Skrevet

Det var nok unektelig Torbjørn og Victoria helt i starten, men de skiftet fort over til Thea og Emil, så det er ikke godt å vite hvor langt T og V gikk.

Skrevet

Jeg tror de ville gjort et større nummer ut av det hvis Victoria og Thorbjørn hadde sex? De roter jo støtt og stadig, men selve sexscenene var nok Thea og Emil.

Det tror jeg og!! Victoria har jo sagt nei hele tiden.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det var først Vic og Torbjørn. Men de lå nok bare under lakenet å kosa litt. Tviler på de hadde sex. Det tok ikke lang tid før de skifta over til Thea og Emil. Først filma de jo "leiligheten" til de sånn utafor som de alltid gjør når alle har lagt seg, så fikk vi se de to hadde sex. Som alltid :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det står på bloggen til Vic at de ikke hadde sex. De bare kysset. Men at tv3 har klippet og limt det til, så det ser ut som det var de som hadde sex.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det står på bloggen til Vic at de ikke hadde sex. De bare kysset. Men at tv3 har klippet og limt det til, så det ser ut som det var de som hadde sex.

Typisk tv3 å klippe og lime sånn at der ut som noe annet skjedde.

Gjest Emera
Skrevet

Hehe, gjort et større nummer ut av det, gitt. ;)

Gjest Catwoman
Skrevet

HVem ryker i kveld tro? Det må jo bli enten Petter eller Jon...begge stiller seg sikkert bak Caroline.

Så sant det blir en normal parseremoni da, og ikke noen ekstra tvist.

Skrevet

Jeg HÅPER det blir Petter! Orker ikke han !

Skrevet

Herregud, åssen er det Petter snakker? Tror han virkelig han kan velge mellom alle jentene der inne?? Skulle tro han har en fredning...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Håper hun beholder Jon! Han er til å stole på. Så er han en søtnos!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

noen som vet hva som skjer i finaleuken? mÅ da være noe spezz!

Skrevet

Håper hun beholder Jon! Han er til å stole på. Så er han en søtnos!

jeg og håper det!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Alle parene liker hverandre jo :D

Caroline er så søt når hun blir flau. Heia Caroline og Jon, eller Emil og Thea.

Blir så irritert når Tine snakker med bebistemme. "sove godt da"

Neste uke blir spennende!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

men den forgiftninger som Vic skulle gjøre neste uke, det må jo bli Thea hun tar da... Virker som om hun ser på henne som størst konkurrent fordi hun og Emil har så godt forhold.

Skrevet

Det er så irriterende at en eller annen idiot røpte vinneren her for ca 2 uker siden. Kan se ut som det stemmer!

Caroline er supersøt når hun blir flau. :rødme:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

men den forgiftninger som Vic skulle gjøre neste uke, det må jo bli Thea hun tar da... Virker som om hun ser på henne som størst konkurrent fordi hun og Emil har så godt forhold.

Men jeg tror det er sånn at Victoria må klare oppdraget, ellers er det hun selv som ryker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...