Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre som irriterte seg grønn over at Pernille pustet sært etter hver eneste setning? "Jeg er egentlig veldig hyggelig, ffffffhhh" "hvor mange har du hatt sex med ffffhhh?"

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen andre som irriterte seg grønn over at Pernille pustet sært etter hver eneste setning? "Jeg er egentlig veldig hyggelig, ffffffhhh" "hvor mange har du hatt sex med ffffhhh?"

hahahha, ja!!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg skulle akkurat til å kommentere dette selv, hun snakker veldig på utpust..smått irriterende å høre på

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Hva skjer med at nesten alle deltagerene i år er 20??

Pernille irriterer meg noe sykt. Hvert fall med all den pustingen hun gjør etter vær setning. Måten hun presenterte seg på ble litt feil. Hun var alt for frempå og selvsikker. Også prata hun kun om sex på de speed datene. Ble flau på hennes vegne i går da hun gikk rundt å sa "jeg digger dere så mye alle sammen"

Emil må vel være den mest kåteste og desperate gutten som har vært med på paradise hotel. Han er jo like ille som Gleager. Eller kanskje verre. Han virker som en som kan pule hvem som helst.

Synes Victoria er veldig reservert. Ho blir litt for kjedelig og anonym. Håper hun kan slippe seg litt løs etter vært.

Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet
1.Pernille er utrolig deilig :rødme:

2.hun var veldig direkte når hun kom inn og så de andre

3.hun bruker speed-daten til å snakke om sex, men hun skal ikke ha sex på hotellet selv. noe skurrer her...

4.hun sier at hun ikke er så direkte som hun var egentlig. jeg tror hun. hun var litt innadvent under festen, det så dere vel...

5.hun liker alkohol :gjeiper:

6.Emil er en kåt jævel

7.vi er a-seksuelle vesner, hvem kan klage på han for det

8.mange jenter her inne stempler han, dere ser ganske villige og billige ute på byen selv. dvs dere vil ha noen badboys som kan gi dere ett godt knull(ja jeg misunner de jævlene, er tross alt jomfru.Laang historie...endrer kanskje mening etter første gang som forhåpentligvis kommer før jeg fyller 40. er tidlig i tyveårene nå...).

bare en liten påminnelse. det jeg skrev er veldig relevant all den tid jenter er like ille som Emil bare de kommer over en pulbar fyr...

at jeg ikke får en del av godsakene gjør kanskje at jeg er litt bitter, men anyhoe :gjeiper:

Skrevet

Hun nye virker helt blåst. Ble helt stresset av å høre på hu når hun snakket. Hun bør ha fylleangst etter gårsdagens episode. Makan til fjortisoppførsel.

Ellers så synes jeg at hun Tine virker som en hyggelig jente. Typisk at folk skal mislike hun bare pga hun ser ut som en Barbie. Hadde hun sett litt mer anonym ut, så hadde sikkert ingen reagert. De andre jentene virker forøvrig veldig kjedelig, hittil isåfall.

Skrevet
Emil må vel være den mest kåteste og desperate gutten som har vært med på paradise hotel. Han er jo like ille som Gleager. Eller kanskje verre. Han virker som en som kan pule hvem som helst.

Synes Victoria er veldig reservert. Ho blir litt for kjedelig og anonym. Håper hun kan slippe seg litt løs etter vært.

Det er jo et hav av forsjell på Emil og Gleager!!!

Gleager hadde sex fordi damene ville ha ham. Emil vil bare ha sex han - når som helst, hvor som helst, med hvem som helst, til og med være med når naboen har sex (som han sa til naboen: Bank i veggen hvis det blir noe så kommer jeg og). Får Emil sex på Paradise så må det være fordi han treffer en jente der som gir like mye blaffen og er like sensasjonslysten som seg selv. Eller fordi han får muligheten på ei jente som er dritings. Uansett kommer han sikkert til å skryte av det. Det er derfor han vil ha sex på Paradise - for å kunne være "Emil som hadde sex på Paradise". Han har liksom planlagt det, og kommer til å prøve seg på jenter han egentlig ikke liker bare for å få det. Gleager hadde sex fordi han traff jenter som det ble sånn med - ikke fordi han ville ha en overskrift i avisa.

Gleager var sjarmerende, kjekk og flørtete. Emil er ingen av delene!!!

Gjest Gjest_Elle_*
Skrevet
Det er jo et hav av forsjell på Emil og Gleager!!!

Gleager hadde sex fordi damene ville ha ham. Emil vil bare ha sex han - når som helst, hvor som helst, med hvem som helst, til og med være med når naboen har sex (som han sa til naboen: Bank i veggen hvis det blir noe så kommer jeg og). Får Emil sex på Paradise så må det være fordi han treffer en jente der som gir like mye blaffen og er like sensasjonslysten som seg selv. Eller fordi han får muligheten på ei jente som er dritings. Uansett kommer han sikkert til å skryte av det. Det er derfor han vil ha sex på Paradise - for å kunne være "Emil som hadde sex på Paradise". Han har liksom planlagt det, og kommer til å prøve seg på jenter han egentlig ikke liker bare for å få det. Gleager hadde sex fordi han traff jenter som det ble sånn med - ikke fordi han ville ha en overskrift i avisa.

Gleager var sjarmerende, kjekk og flørtete. Emil er ingen av delene!!!

Helt enig!!

Det var ingen av fjorårets gutter som kunne sammenlignes med Gleager, og definitivt ingen i år!!

Han teite Emil (og et par andre) har liksom blitt med på Paradise og planlagt på forhånd at de SKAL ha sex og begynner å snakke om pulings med en gang de kommer inn på hotellet. Det blir så tilgjort og teit. Akkurat som om de bare prater sånn fordi de har lyst på oppmerksomhet.

Det er en stor forskjell på Gleager som hadde sex fordi han hadde draget på damene og disse norske smågutta som prater om sex de bare håper på å få. Det var ikke så mye prat med Gleager - mer action!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg begynner å lure på om Pernille fikk en eller anna oppgave. At hun skulle være slik som hun var i går. Kan ikke tro at noen kan være så blåst i hode sitt? Det blir sikkert avslørt under pandoras ekse i kveld.

Skrevet

Ho ho, dette ser ut til å bli en meget underholdende sesong!

Hun stakkars Pernille har jo null selvtilitt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tenkte oh no da jeg så Tine. Gud for en bimbo. Men hun virker faktisk som en kul og koslig jente :) Tror jeg vil heie på henne.

Emil er bare patetisk. Han snakker jo bare om sex. Tror han har bestemt seg på forhånd at han SKAL ha sex på paradise hotel. Det kommer sikkert inn ei jente som er dum nok til å ha sex med han. Han er bare så lite sjamerendes.

Også Pernille da? Vet ikke hva jeg skal si for noe jeg. Hun var veldig spesiel. Ikke på noen posetiv måte. Litt flaut å gå på en fyllesmell allerede første kvelden :ler:

Skrevet

Det må være mange stolte foreldre som følger med på barna sine i denne sesongen :ninja:

Skrevet
Det må være mange stolte foreldre som følger med på barna sine i denne sesongen :ninja:

Jaaaa...

Så selv på programmet med min 18 år gamle sønn. Vi ristet på hodet begge to... En gjeng sesasjonslystne unge mennesker som er desperate etter 15 minutes of fame?

Han ene presterte å si at det han ønsket å oppnå med å være med på dette programmet var at folk skulle kjenne han igjen på gata... Hvis ambisjonen din her i livet er å bli kjent igjen på gata fordi du i fylla har hatt sex på tv...

Jeg så ikke så mye på ifjor heller. Men Petter som da vant, han hadde ikke sex? Han prata mye tull, men var en slags likandes kar. Og han har jo klart å holde seg i tv-ruta (ikke bare bli kjent igjen på gata).

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

Jeg kan ikke begripe at noen vil drite seg så mye ut på tv som Pernille gjorde? Jeg synes litt synd på henne. Hun virket som ei litta berte som trodde hun hadde ankommet et russetreff. Siden hun er ny kan det hende hun er fredet til torsdagens parsermoni. Da ser det ikke så lyst ut for Kathrine :tristbla:

Skrevet

Så langt så liker jeg faktisk best Tine av jentene. Og hun eh, husker ikke navnet, Kathrine? Seriøst, jeg syns denne sesongen begynner mer lovende enn den forrige, selv om deltagerene virker så som så enda. Men intriger, det blir det nok :popcorn:

Gjest Gjest_Jente19_*
Skrevet

"ÅÅÅÅÅ, jeg liker alle her inne! ABSOLUTT ALLE!!!! Dere er mitt favoritt par"

Litt senere:

"Jeg er sammen med deg, kast henne. Jeg har personligheten!"

Hjelpes sier jeg bare.At noen kan være så falske og storme inn på den måten der og være så rett fram. Var jo bare et falskt nervevrak hele dama. Frekk i kjeften var ho å. Eneste jenta jeg liker er Karoline, Resten er bare en gjeng med klovner. Stian virker helt idiot.

Gjest dalieo
Skrevet
Jeg begynner å lure på om Pernille fikk en eller anna oppgave. At hun skulle være slik som hun var i går. Kan ikke tro at noen kan være så blåst i hode sitt? Det blir sikkert avslørt under pandoras ekse i kveld.

Lurer på det samme, for det virket veldig opplest når hun presenterte seg og intervjuet guttene. Og siden Petter presenterte henne tenker jeg at det kanskje kan være litt for å lage oppstyr/show? Vet ikke helt..

Liker Karoline(?) fra Narvik best av jentene tror jeg, hun virker veldig søt og snill. Og hun med puppene, faktisk. Skjønner ikke hvorfor hun ene, hun avslappa jenta som var modell (husker ikke navn) har meldt seg på, for hun virker jo ganske sur og lei hele tiden. Men det hadde vel kanskje jeg også vært i det selskapet der :fnise:

Skrevet

Hun Pernille virket ikke noe sympatisk. Synes nok at deltagerne i fjor virket mye mer naturlige. Nanna kunne f.eks vært kollegaen din på jobben.

Skrevet
Nanna kunne f.eks vært kollegaen din på jobben.

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...