Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å skrive at to stykker som er blitt kjærester etter ph skal sees på som spoling skjønner ikke jeg. Det er ikke akkurat vinneren som ble avslørt heller. Ingen ting ble spoilet under oppholdet. Trodde det var det som var spoilng. Å avsløre ting som skjer under selve oppholdet.

Gjest Silvermist
Skrevet

Her diskuteres det som er vist på skjermen.

Resten tas i spoilertråden.

Det er vel ikke så vanskelig?

Skrevet

Ble ikke lei meg da Viktoria ble sendt ut. Hun bidro til lite drama og action. Jeg synes det virker som om flere av den "gamle kjernen" syker i år kontra i fjor. Da var det jo stort sett de samme som var der inne hele tiden og de nye som kom inn ble sendt ut så fort som mulig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper ikke Niklas kommer til å bytte ut Tine med en anna jente som er villig til å ha sex der. Virker som han begynner å bli veldig frustrert over at Tine ikke vil ha sex. De to er et veldig sterkt par og jeg tror de faktisk kan komme langt hvis de holder sammen.

Skrevet

Det kan jo ikke kalles spoiler i det hele tatt, siden de ble kjærester ETTER oppholdet. Samme som Karoline og Daniel som skal ha fått en meget god tone ETTER å ha vært på hotellet.

Syns forresten det ikke er noe spoiler-aktig i det å linke til/sitere det som står i nettaviser. Skulle nesten tro dere ikke leser nyheter under paradise-tiden i redsel for å komme over noe som røper hva som skjer neste episode :filer:

Det er jo spoiler, for det sier noe om tonen mellom de to. Og mange av oss blar faktisk forbi artikler om PH fordi vi vil vente til det kommer på tv. Hvis du synes det gjør denne tråden kjip, så får du lage litt liv i spoilertråden isteden.

"Regelen" er jo så enkel:

Her diskuterer vi det som har blitt vist på tv.

Gjest Silvermist
Skrevet

Det er jo spoiler, for det sier noe om tonen mellom de to. Og mange av oss blar faktisk forbi artikler om PH fordi vi vil vente til det kommer på tv. Hvis du synes det gjør denne tråden kjip, så får du lage litt liv i spoilertråden isteden.

"Regelen" er jo så enkel:

Her diskuterer vi det som har blitt vist på tv.

Amen!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor nettsider som Seher.no osv skal legge ut artikkler om hva som skjer på paradise hotel i de episodene som kommer. Kan de ikke heller legge ut de artikklene ETTER episoden er vist på tv? Jeg leser Serher ganske ofte men nå tørr jeg ikke å klikke meg inn der lengere pga de avslører hva som vil skje framover. Utrolig plagsomt

Skrevet

Æsj, de røper jo alt for mye på god kveld norge.

Skrevet

Æsj, de røper jo alt for mye på god kveld norge.

Hva ble røpet? skriv i spoilertråd :)

Gjest lolita___
Skrevet

ingen paradise ikveld kjedddddddddddddlllig og jeg som er så vant til å få min dagligdose :)

Skrevet

Tar dere det ikke litt for langt nå? At visse personer fra PH har funnet tonen i ettertid har vel ingenting med hva som skjer fremover i programmet å gjøre. Spesielt siden de fant tonen utenfor hotellet, etter det var ferdig innspilt, og den ene det er snakk om er ute allerede. :sukk:

Synes bare det er litt teit at man ikke engang kan diskutere hva man tror skjer videre. Det er jo bare spekulasjoner.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tar dere det ikke litt for langt nå? At visse personer fra PH har funnet tonen i ettertid har vel ingenting med hva som skjer fremover i programmet å gjøre. Spesielt siden de fant tonen utenfor hotellet, etter det var ferdig innspilt, og den ene det er snakk om er ute allerede. :sukk:

Synes bare det er litt teit at man ikke engang kan diskutere hva man tror skjer videre. Det er jo bare spekulasjoner.

Helt enig. Dette var snakk om at noen som har blitt sammen ETTER innspillingen. Ingen ting om hva som skjedde under innspillingen ble røpet!

Skrevet

For det første: Petter og Mari er begge fremdeles på hotellet. Så langt har Mari nesten bare sagt negative ting om Petter, så at de har blitt kjærster tyder jo sterkt på at tonen endres.

For det andre: Det er helt greit å spekulere i hva som vil skje på basis av hva som allerede har skjedd, hva som er vist på "neste gang på PH" og rene spekulasjoner.

Det vi ikke vil ha er avsløringer som programmet ikke legger opp til at vi skal vite ennå. Blader som vg og se&hør går inn for å spoile, akkurat som de har gjort i alle år med program som hotell cæsar. Det er ikke gøy å se programmet hvis du allerede vet 70% av alt som skjer.

Jeg skjønner ikke at dette skal være så slitsomt, siden vi har en tråd der alt er tillatt. Gå inn i spoilertråden og avslør så mye du vil. Poenget med denne tråden er å diskutere det som er vist på Paradise Hotel på TV3.

Skrevet

Så utrolig kjedelig i kveld! Misliker sterkt at Paradise har ferie :(

Skrevet

Så utrolig kjedelig i kveld! Misliker sterkt at Paradise har ferie :(

Når begynner det igjenn??

Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Når begynner det igjenn??

Neste mandag tror jeg.

Skrevet

Ups er det ikke spoiling og snakke om at det kommer nye episoder om en uke? Det har jo ikke blitt vist på tv enda Omg :gjeiper:

Skrevet

Ups er det ikke spoiling og snakke om at det kommer nye episoder om en uke? Det har jo ikke blitt vist på tv enda Omg :gjeiper:

Haha :fnise:

Skrevet

Hehehe :ler: Jeg så to stk deltagere på byen i helgen. Og de susset! Skal selvsagt ikke si hvem det var :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

:roll::filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...