Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh boy. måtte jo være med en glamourmodell i år også :) kanskje det er flere puppemodeller med.

Kan også si at Petter gjør comback. jippi liksom! :sukk:

Skrevet

Haha, gleder meg til PH og de heller hjernedøde deltakerene!

Gjest Gjest_janne_*
Skrevet

Skjønner ikke helt hva hun skal med mere silikon etter? Synes puppene hennes var kjempe store nå men men

Noen som vet når det begynner?

Skrevet

Ja det var vel egentlig ingen bombe... Men det betyr vel at i teorien har han muligheten til å vinne i år også?

Har ikke peiling på når det begynner nei... Bare at det er til våren.. i mars kanskje?

Skrevet

Har sjekket Tv-programmet nå, og det begynner IHVERTFALL ikke før 22. februar.. Programmet går ikke lenger foreløpig...

Gjest Linda sofie
Skrevet

På den videoen helt nederst på siden ser vi alle som skal være med. herregud for en gjeng. Tipper petter er sånn joker eller noe kanskje siden han ikke står der? Skal Norge lissom prøve seg på en Gleager2 :fnise: ??

Skrevet
På den videoen helt nederst på siden ser vi alle som skal være med. herregud for en gjeng. Tipper petter er sånn joker eller noe kanskje siden han ikke står der? Skal Norge lissom prøve seg på en Gleager2 :fnise: ??

Det virker nesten sånn ja.... Kanskje han har sjekket opp en del av damene som er der?

Gjest Linda sofie
Skrevet
Det virker nesten sånn ja.... Kanskje han har sjekket opp en del av damene som er der?

Uansett hva Norge har planlagt for denne sesongen så kan den umulig være verre enn sist sesong?

Lurer fælt på hva Petter sin rolle er. Hva han skal gjøre osv. Kan jo hende de gjør slik som danskene gjorde med Gleager. At petter har data alle jentene eller noe sånt. Hadde vært litt morsomt.

Gjest Gjest_mimi_*
Skrevet
Kan godt være at Petter har datet flere av jentene, men han er vel med til Mexico fordi kjæresten hans er stylist for Triana eller noe sånt.

"Leste" bloggen til Tine Valle nå og da for lenge siden, håper ikke hun faktisk får seg større pupper, se da:

http://i.blogg.no/400x533/http://tinevalle..._1231180845.jpg

ikke pent

Skal hun ha de enda større? Hva er det hun tenker med? De er jo større enn hodet hennes også skla hun ha de større? heh jaja :)

Skrevet

Herregud.. Synes det virker som om planen er at Petter skal bli Norges svar på Gleager.. Like that's gonna happen! :fnise:

Skrevet

Hvordan kan Petter bli Gleager når han ikke pulte på hotellet engang? :klø:

Håper det blir mer knulling og drama ( mobbing tells ikke ) i denne sesongen. Ikke bare jentesex med flotte kommentarer som " ååhnei.. Jeg kom...... " :fnise:

Men gleder meg som en unge som julaften og hjertet mitt hopper hver gang jeg ser reklamen :popcorn::sjenert:

Gjest linda sofie
Skrevet
Herregud.. Synes det virker som om planen er at Petter skal bli Norges svar på Gleager.. Like that's gonna happen! :fnise:

Tror ikke den planen kommer til å bli så veldig velykka akkurat :fnise:

Skrevet

Petter er jo ikke singel, så tviler på at han blir norges svar på Gleager. Blir uansett spennende å se hva han skal gjøre.

Skrevet
Petter er jo ikke singel, så tviler på at han blir norges svar på Gleager. Blir uansett spennende å se hva han skal gjøre.

Kan jo hende han bare er der nede pga kjæresten. Ikke vet jeg men blir spennende å se om han virkelig er en deltager eller ikke.

Skrevet

Det blir ikke Paradise Hotel før mars iallefall...

Skrevet
Det blir ikke Paradise Hotel før mars iallefall...

Blir vel rundt samme tid som i fjor. Rundt Mars. De er nok ikke ferdig med innspillingen enda.

Lurer på om det kommer en dansk sesong i sommer å? Håper det :)

Håper bare ikke Gleager er med igjen :fnise: Det holder nå liksom.

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

hvor fant du siden med alle deltakerne? finner ikke :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...