Gå til innhold

Facebook "tvinger" meg til å lese alle statuser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en del mennesker på vennelista mi som jeg strengt tatt ikke føler behov for å følge tett med på (har vel egentlig lagt dem til for å være høflig mot gamle klassekamerater osv). Jeg har derfor valgt å skjule statusoppdateringene deres. Det er en kjekk funksjon, særlig når en del driver vanvittig hyppige og uinteressante oppdateringer.

Men nå i dag så dukker plutselig "alle" opp på statusoppdateringene igjen. Jeg velger å skjule dem på nytt, men så dukker de opp igjen likevel. Er det noe feil med mine innstillinger, eller er det et generelt problem på FB i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har same problemet... Alle dukket sikker opp att i forbindelse med forandrinar som er gjort. Men med meg å dukke dei oppatt sjølv om eg har gjemt dei.. Så Fb har sikkert litt problem??

Skrevet
Eg har same problemet... Alle dukket sikker opp att i forbindelse med forandrinar som er gjort. Men med meg å dukke dei oppatt sjølv om eg har gjemt dei.. Så Fb har sikkert litt problem??

Da er det sikkert et generelt FB-problem ja. Da får vi vel bare avvente og håpe de fikser det snart.

Skrevet

Samme har skjedd her, ja, alle jeg hadde skjult er synlige igjen. Det føyer seg bare til i rekke over tekniske problemer på facebook om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...