Gjest ts Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har en del mennesker på vennelista mi som jeg strengt tatt ikke føler behov for å følge tett med på (har vel egentlig lagt dem til for å være høflig mot gamle klassekamerater osv). Jeg har derfor valgt å skjule statusoppdateringene deres. Det er en kjekk funksjon, særlig når en del driver vanvittig hyppige og uinteressante oppdateringer. Men nå i dag så dukker plutselig "alle" opp på statusoppdateringene igjen. Jeg velger å skjule dem på nytt, men så dukker de opp igjen likevel. Er det noe feil med mine innstillinger, eller er det et generelt problem på FB i dag?
Englebarn Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Eg har same problemet... Alle dukket sikker opp att i forbindelse med forandrinar som er gjort. Men med meg å dukke dei oppatt sjølv om eg har gjemt dei.. Så Fb har sikkert litt problem??
Gjest ts Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Eg har same problemet... Alle dukket sikker opp att i forbindelse med forandrinar som er gjort. Men med meg å dukke dei oppatt sjølv om eg har gjemt dei.. Så Fb har sikkert litt problem?? Da er det sikkert et generelt FB-problem ja. Da får vi vel bare avvente og håpe de fikser det snart.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Samme har skjedd her, ja, alle jeg hadde skjult er synlige igjen. Det føyer seg bare til i rekke over tekniske problemer på facebook om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå