Gjest ThaMan Skrevet 4. september 2003 #1 Skrevet 4. september 2003 Noen som vet hvordan jeg sletter det som tidligere har blitt skrevet på søkemotorene, over alt hvor jeg er inne og skal skrive inn et eller annet ord så kommer det opp en liste over alle tidligere ord jeg har søkt på. Feks dersom jeg skal søke etter Fisk så med den gang jeg skriver F'n så kommer det opp alt som jeg før har søkt på som starter på F, dette er nokså irriterende, da jeg ikke er alene med denne pcn. Har prøvd å slette temp og cokies , log og alt det der , men det hjelper ikke. Noen som kan hjelpe meg??? Hilsen ThaMan
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #2 Skrevet 4. september 2003 Regner med at det er Internet Explorer du bruker. Du er i såfall blitt (nok) et offer for "AutoComplete"/"Autofullfør". Du kan slå av denne nyttige / tidsbesparende / vanvittig irriterende (stryk det som ikke passer) funksjonen ved å gå inn på Verktøy > Alternativer for Internett > Innhold, og klikke på "AutoComplete"/"Autofullfør"-knappen.
jordbær Skrevet 4. september 2003 #3 Skrevet 4. september 2003 Du klikker i ruta der du søker. Når teksten kommer opp, holder du musepilen over det du ønsker og slette og trykker delete.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå