Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Noen som har en god deo å anbefalle? Plages med til tider med litt kraftig svettelukt...
Aryia Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Krystalldeodoranten Fås kjøpt på helsekostbutikker.
lillelilje Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Biotherm! Jeg kommer aldri til å bytte til en annen. Det er den beste jeg har prøvd. Det finnes også en i økologisk variant, men ikke la deg friste. Den er dessverre ikke like bra.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Biotherm! Jeg kommer aldri til å bytte til en annen. Det er den beste jeg har prøvd. Det finnes også en i økologisk variant, men ikke la deg friste. Den er dessverre ikke like bra. Enig!! Og eg har prøvd mange..
psawyer Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Jeg syns ikke biotherm sin hjalp i det hele tatt. Bruker nå Helena Rubinstein Nudit Gentle Roll-On og er kjempefornøyd!
Gjest yojo Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Jeg ville brukt aliminiumsklorid fra apoteket en gang i uken, og vanlig deo utenom Da er du kvitt all svetting under armer
Gjest Spinell Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 For meg er det ingen som slår Sterilan Oxygen Fresh Stick. Jeg har Biotherm (Deo Pure stick) på en god andreplass fordi den lukter så godt, men den er ikke på langt nær så effektiv. Det er heldigvis ikke alltid matbutikkmerkene er dårligst
Aryia Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 For meg er det ingen som slår Sterilan Oxygen Fresh Stick. Jeg har Biotherm (Deo Pure stick) på en god andreplass fordi den lukter så godt, men den er ikke på langt nær så effektiv. Det er heldigvis ikke alltid matbutikkmerkene er dårligst Neida, kanskje ikke.. Men de aller fleste tester på dyr! Fysj! Jeg for min del tåler ingen andre enn Krystalldeodoranten, blir øm i armhulen og det kløør om jeg bruker noe fra Rema, prix osv.
Gjest Spinell Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Neida, kanskje ikke.. Men de aller fleste tester på dyr! Fysj! Nå hadde ikke TS lagt dyretesting som premiss i spørsmålet sitt, da...
Aryia Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 Nå hadde ikke TS lagt dyretesting som premiss i spørsmålet sitt, da... Har da sett det, men nevner det likevel
Mr. Jones Skrevet 5. februar 2010 #11 Skrevet 5. februar 2010 Jeg ville brukt aliminiumsklorid fra apoteket en gang i uken, og vanlig deo utenom Da er du kvitt all svetting under armer Enig, og det kommer du også til å være etter at du har prøvd det. Jeg overdriver ikke når jeg sier at du ikke svetter NOE om du bruker det 1-2 ganger i uka. Hørte om produktet og tenkte "Må være for godt til å være sant, men jaja", prøvde det, og jeg har helt ærlig aldri kjøpt noe som virker så til de grader over forventningene som den. Prøv!
lillelilje Skrevet 5. februar 2010 #12 Skrevet 5. februar 2010 Enig, og det kommer du også til å være etter at du har prøvd det. Jeg overdriver ikke når jeg sier at du ikke svetter NOE om du bruker det 1-2 ganger i uka. Hørte om produktet og tenkte "Må være for godt til å være sant, men jaja", prøvde det, og jeg har helt ærlig aldri kjøpt noe som virker så til de grader over forventningene som den. Prøv! Men til gjengjeld kommer det ut andre plasser. Har prøvd det jeg, men jeg syns ikke det var så sjarmerende å svette ekstra andre plasser. Da bruker jeg heller en deodorant
Mr. Jones Skrevet 5. februar 2010 #13 Skrevet 5. februar 2010 Men til gjengjeld kommer det ut andre plasser. Har prøvd det jeg, men jeg syns ikke det var så sjarmerende å svette ekstra andre plasser. Da bruker jeg heller en deodorant Å? Har ikke merka noe mer svette andre plasser selv, men svetter egentlig ikke noe særlig andre plasser uansett.
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 6. februar 2010 #14 Skrevet 6. februar 2010 Jeg vil fraråde bruk av aluminiumsklorid! Brukte det da jeg var yngre, og har fått "pigmentflekker" i armhulen av det (området har blitt misfarget). Aluminiumsklorid er veldig sterkt for huden, og om du ikke tror meg så kan du se på de misfargede flekkene håndduken din har fått etter å ha tørket deg i armhulen. Jeg anbefaler også Biotherm-deodoranten! Nå for tiden prøver jeg ut Krystalldeodoranten (litt fordi armhulen min ble føkka av Aluminiumsklorid), og så langt funker den ganske bra. Er bare veldig uvant med deodorant uten lukt!
*Numi* Skrevet 6. februar 2010 #15 Skrevet 6. februar 2010 Usj, jeg prøvde Krystalldeodoranten en liten stund siden jeg ble så tørr og klødde av min Sterilan deo, men huff, jeg følte meg seriøst utilpass med den. Den stopper ikke fuktighet, og jeg følte at den var ganske så dårlig på lukt også... :/ Bortkasta penger. Skulle gjerne bytta ut Sterilan (evt andre matbutikkmerker), men synes de er de eneste som funker.
Gjest ts Skrevet 6. februar 2010 #16 Skrevet 6. februar 2010 Dyretestede deoderanter vil jeg ikke ha glemte å nevne det. Jeg er ikke plaget med mye svette, men lukt. Synes det setter seg så godt i klær. Tenkte på biotherm sin, men de tester på dyr... er litt usikker på om jeg tør å teste krystalldeoen. Men tusen takk for mange forslag
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #17 Skrevet 6. februar 2010 Dyretestede deoderanter vil jeg ikke ha glemte å nevne det. Jeg er ikke plaget med mye svette, men lukt. Synes det setter seg så godt i klær. Tenkte på biotherm sin, men de tester på dyr... er litt usikker på om jeg tør å teste krystalldeoen. Men tusen takk for mange forslag Hvis du på liv og død skal være "naturmenneske" og ikke bruke noe som er dyretestet, så får du vel bare gå rundt og lukte svette. Er jo et valg som i mange tilfeller (mange, ikke alle) medfører at man må nøye seg med mindre bra produkter.
Aryia Skrevet 6. februar 2010 #18 Skrevet 6. februar 2010 Dyretestede deoderanter vil jeg ikke ha glemte å nevne det. Jeg er ikke plaget med mye svette, men lukt. Synes det setter seg så godt i klær. Tenkte på biotherm sin, men de tester på dyr... er litt usikker på om jeg tør å teste krystalldeoen. Men tusen takk for mange forslag Biotherm tester ikke på dyr Ifølge denne siden. Jeg var selv veldig skeptisk til krystalldeodoranten, men for meg fungerer den veldig bra. Folk reagerer forskjellig på alt, så for å finne det som passer best for deg må du bare prøve deg frem.
Aryia Skrevet 6. februar 2010 #19 Skrevet 6. februar 2010 Hvis du på liv og død skal være "naturmenneske" og ikke bruke noe som er dyretestet, så får du vel bare gå rundt og lukte svette. Er jo et valg som i mange tilfeller (mange, ikke alle) medfører at man må nøye seg med mindre bra produkter. Hahahahahahahaha, så fordi man ikke vil bruke produkter testet på dyr må man nøye seg med mindre bra produkter?! Følg litt med da vel, er MANGE kvalitetsprodukter som er dyrevennlige
Virvel Skrevet 6. februar 2010 #20 Skrevet 6. februar 2010 Jeg er ikke plaget med mye svette, men lukt. Synes det setter seg så godt i klær. Bruker du mye syntetiske plagg? Akryl er noe av det verste, det skal ingen ting til før svettelukten setter seg. Jeg bruker Yerka et par ganger i uken, og ellers den uparfymerte deodoranten fra Vichy. Biotherm synes jeg også er god, men jeg foretrekker de som ikke lukter noen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå