The Kitten Skrevet 12. juli 2010 #221 Del Skrevet 12. juli 2010 Prøv å ikke bruk unødvendig energin på M. Han er ikke verdt det! Kos deg kjempemasse i England. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. juli 2010 #222 Del Skrevet 24. juli 2010 Hva synes du om Musekonserten? Jeg digget den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 30. juli 2010 #223 Del Skrevet 30. juli 2010 God helg TittTitt, håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 23. august 2010 #224 Del Skrevet 23. august 2010 Er du der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 2. september 2010 Forfatter #225 Del Skrevet 2. september 2010 Ojojojojojo, jeg har virkelig helt glemt kg Det har ikke vært meningen Her går det supert! Herregud det er en stund siden jeg har vært her. Tror jeg kansje trengte en pause. Har egentlig ikke skjedd så mye siden sist. Har vært endel med nabogutten, hvis dere skjønner Ellers har min søster flyttet til Kautokeino, så jeg var med henne opp der da hun flyttet. Voffsen var også med, og hun taklet flytren helt fint. Jeg fikk valium av legen, men jeg var grådig redd selvom. Nord var bare helt utrolig vakkert. Det var så flott der og hyggelige folk. Veldig morsomt å komme helt opp der, for jeg trodde kansje jeg skulle dra tilbake i tid, men de var jo akkurat som oss. Jentene kledde seg slik de gjør her, og de hadde til og med rema 1000, coop og mix De drikker driit mye der oppe da, og det var bare en pub. så alle kjenner i grunn alle. Jeg jobber endel og koser meg. Imorgen skal jeg på Bjørn Hellfuck konsert, det blir morsomt. Jeg er ikke noe stor fan av han, syntes bare tekstene er så teite at det blir morsomt. Hvordan har dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 4. september 2010 Forfatter #226 Del Skrevet 4. september 2010 Igår var jeg på Bjørn Hellfuck konsert og det var helt kanon! Hadde konge plass og stoorkoste meg:) Etter konserten tok vi turen videre, og det blee så mye drikke. Traff en kjekk fyr som jeg gidde nr mitt til, dum som jeg er. Jeg er ikke interessert i å møte en ny, men ja, vi får se. Skrevet litt melding med han idag. Veldig mørk gutt, tror han var pen. Jaja, jeg stresser ikke. Har et øye til nabogutten, har aldri i mitt liv møtt noen som er såååå gal etter sex som han Jaja, litt småuggen idag, no skal jeg lage nachos, så tar jeg kansje turen bort til han senere. sjakalen kommer ikveld på tv3, kjempe bra film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. september 2010 #227 Del Skrevet 4. september 2010 Kos deg med nachos og nabogutten i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 4. september 2010 #228 Del Skrevet 4. september 2010 Har du vært ute med ølbrillene, frøken? Så fint å se at du koser deg om dagen, håper du har det like bra på innsiden som på utsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. september 2010 #229 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg synes det er litt småskummelt at du kanskje har sett meg. Synes også det er kjekt å se at du koser deg om dagen. Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 6. september 2010 Forfatter #230 Del Skrevet 6. september 2010 Du må ikke syntes det er skummelt, Kitten Jeg er ikke farlig (egentlig er jeg deeeen lokkedamen som kidnapper andre piker og bruker de som hushjelp). Har du kansje gått forbi er rar jente med en liten hund? Da er det meg Forresten, jeg traff duste-M på fredag og. Jeg var råflott og hadde sevtillitten på topp! Var ekkelt å se han egentlig. Faen så sint jeg var, alle de følelsene som han gidde meg, de negative kom tilbake, så jeg ble helt fra meg. Tenkte på at han gikk bak ryggen min og lå med en annen mens jeg gikk rundt å stole på han. Jeg var så sint på han. MEN; jeg kysset han. Ikke fordi jeg liker han, det gjør jeg absolutt ikke. Jeg ville aldri vært tiltrukket av han igjen. Æsj! Men fordi jeg ville se om han var den han er. Og det var han. Han er jo sammen med denne 40 åringen, de er kjærester, men han kysset meg forde. Var ikke akkurat som han dyttet meg vekk med det første. Han sa nei etter en stund da, haha. Den drittsekken. Men er godt å vite at han ikke bare var "utro" mot meg. Og jeg er 100% sikker på at hvis jeg ville ligge med han, så hadde jeg kunnet det. Så M er M, og han vil alltid være den han er! Jaa, dere vet han fyren jeg traff på byn, som jeg gidde nr mitt til. Vi ble venner på fb da. OMG han var skikkelig hunk Vi har sendt litt meldinger og sånt, og jeg spurte om vi skulle treffes på onsdag. Jeg kan egentlig ikke før, hunden min opereres idag, så jeg må ta det rolig og være med hun. Men han jobber jo selvfølgelig i nordsjøen og drar på tirsdag og er vekke i 14 dager Men vi skulle treffes når han kom tilbake. Det blir spennende, håper han er en snill gutt. Men jeg skal være flink å være hard 2 get, og jeg skal ikke slippe han inn så sjapt som jeg gjorde med M. Men jeg skal gi han en sjanse. Nabogutten vet jeg ikke om jeg gidder mer. Nei jeg er ikke interessert i han på den måten. Men han er så søt No bare går jeg rundt her hjemme og tenker på hunden. Håper det vil gå bra, er litt nervøs for at noe skal gå gale eller noe. Gleder meg til å hente hun igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 13. september 2010 #231 Del Skrevet 13. september 2010 Heisann, hvordan går det med vofsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 16. september 2010 Forfatter #232 Del Skrevet 16. september 2010 Hei Kospia:) Jo, det går mye bedre med hun. Hun skal egentlig være i ro til neste mangad, men no er det litt vanskelig å holde styr på hun. Hun spretter rundt og leker og sånt. Hopper av og til på 3 bein da, men. Prøver å ha hun oppi sofaen så mye jeg kan. NEste uke skal jeg begynne å trene henne opp igjen, gå litt i ugjevnt terreng og spørre husverten om jeg kan få låne badekaret (tror det egentlig er boblebad) som er der vasemaskinen er, slik at hun kan svømme oppi der Har fri idag, men skal jobbe hele helgen:( Føles ut som jeg brygger på noe, og håper absolutt ikke at jeg gjør det! Har bare dødslyst på rullekebab idag, og jeg bare måå ha det! Må spørre om noen kan komme innom meg med det idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. september 2010 #233 Del Skrevet 25. september 2010 Hei Kospia:) Jo, det går mye bedre med hun. Hun skal egentlig være i ro til neste mangad, men no er det litt vanskelig å holde styr på hun. Hun spretter rundt og leker og sånt. Hopper av og til på 3 bein da, men. Prøver å ha hun oppi sofaen så mye jeg kan. NEste uke skal jeg begynne å trene henne opp igjen, gå litt i ugjevnt terreng og spørre husverten om jeg kan få låne badekaret (tror det egentlig er boblebad) som er der vasemaskinen er, slik at hun kan svømme oppi der Har fri idag, men skal jobbe hele helgen:( Føles ut som jeg brygger på noe, og håper absolutt ikke at jeg gjør det! Har bare dødslyst på rullekebab idag, og jeg bare måå ha det! Må spørre om noen kan komme innom meg med det idag l Hvordan går det med deg, og vofsen? Har hun fått lov til å svømme i badekaret? Skal du på Princekonserten når han kommer til Bergen? Jeg er ikke sikker på om jeg skal. Han er jo legendarisk visstnok, men jeg har ikke noe forhold til musikken hans. Men det hadde jo vært kult da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå