Gå til innhold

Krysser fingre

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frøya_*
Skrevet

Tror jeg må ut og kjøpe en test jeg... Vi har vært prøvere i et års tid, men ikke på den intense måten. Slutta bare med prevensjon uten å følge med på når jeg har eggløsning og sånt. Jeg har litt korte sykluser (25 dager eller mindre). Nå er jeg på dag 26 og krysser fingrene hver gang jeg går på do i håp om at mensen fortsatt ikke har kommet.

Har ikke merket noe til andre symptomer da, men det er jo tidlig ennå. Åhh, som jeg håper det er en liten spire der nå. Jeg er 34 år og kjenner at jeg blir stressa med tanke på den biologiske klokka.

Det er så rart, for jeg har egentlig aldri vært skikkelig babysyk. Da jeg var ca. 18-22 ville jeg svært gjerne ha barn, men jeg var ikke begeistret for babyer generelt, kun dem jeg hadde et personlig forhold til. I årene som fulgte mistet jeg lysta på barn og lurte på om det i det hele tatt var noe for meg. Etter at jeg passerte 30 kom lysta på barn tilbake, men jeg har aldri vært av typen som smelter ved synet av en baby. Nå de siste ukene derimot blir jeg helt øm om hjertet bare jeg ser en babyreklame på tv eller ser noen som triller ei vogn. Tro om jeg lurer meg selv inn i en "innbilt graviditet"??

Må nok ut og kjøpe en test nå for å roe ned tannhjulene i hodet. :)

Har ikke noe å spørre om, måtte bare få ut tankene mine. Om noen har kommentarer så værsågod. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Fairy_*
Skrevet

Hei. :)

Kjøp deg en test du. Og masse lykke til. :)

Skrevet

Må vente til tirsdag. Føles som en hel evighet. Dag 27, fortsatt ingen mens (har aldri gått mer enn 25 dager før). :)

Skrevet

Takk forresten! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...