Gå til innhold

Hvordan kvele en tråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha lest en del tråder hvor "alle" syns at temaet er lite egnet for diskusjon og bare ender opp med å slenge dritt.

Hvorfor lar dere ikke bare være å svare?

I stedet for å la tråden ha livets rett ved å MÅTTE kommentere den?

Skkjønner ikke det jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er mennesker. Å slenge dritt om ting vi syns er teit ligger i naturen vår.

Skrevet

Jeg synes også det er teit, og blir lei meg av å lese sånt.

Synes egentlig det er litt typisk jentete, jeg...

Skrevet

Temaet er lite egnet for diskusjon? Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Hvis du mener tråder hvor folk flest er uenig med trådstarter, så må jo det absolutt være lov? Jeg vet det forekommer personangrep og usaklige svar, men at man er uenig og gir uttrykk for det betyr ikke automatisk at man slenger dritt.

En diskusjon hvor alle er enige er jo utrolig lite givende og utviklende.

Skrevet

Det kommer an på hva du mener med "ikke egnet til diskusjon". Tråder som antyder seksuelle følelser/nysgjerrighet fra voksen mot barn blir ofte kvalt, ja. Heldigvis! Er det sånne tråder du tenker på?

Jeg er glad brukerne på KG er med på å ta ansvar og derfor fort slår hardt ned på tråder som mistenkes å ha med pedofili å gjøre. Slike tråder er ofte så ullne at moddene ikke kan gjøre noe med dem, for de strider ikke direkte med regelverket. Men når andre oppegående mennesker er istand til å lese mellom linjene (er slett ikke vanskelig i den typen tråder) så synes jeg det er toppers at noen bryr seg og sørger for at sånne tråder ikke får leve sitt eget liv.

Skrevet

Jeg synes det er trist at enkelte tråder blir stengt eller dør ut fordi noen kverulerer for å kverulere og andre kommer med personangrep.

Så hvis det er det du mener ts, så er jeg enig med deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...