Capricorn Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har kanskje et ganske merkelig problem, men lufter det allikevel her. Jeg er nemlig fullstendig besatt av Twilight! Det hele begynte med at jeg så de to filmene som har kommet. Har egentlig aldri hatt planer om å lese bøkene siden jeg visste det var ungdomsbøker. Trodde derfor ikke det var noe for meg. Der tok jeg feil. Ble hekta allerede i de første scenene i filmen. Særlig den med Edward. Siden det er så lenge til neste film, kjøpte jeg den tredje boka og er godt i gang med den. Klarer ikke å legge den fra meg. Historien svirrer rundt i hodet på meg. Blikket til Edward er som brent inn i netthinnen. Har problemer med å konsentrere meg på jobb. Det er det første jeg tenker på når jeg våkner. Ja, vet at det er helt tullete. Jeg er 36 år og gift! Enda verre. Hjelp, helt flau over meg selv. Nå hjelper det ikke så mye at Robert Pattinson er noe av det mest sensuelle, mandige og kjekkeste jeg har sett. Har lest utrolig mange bøker i mitt liv, men ingen har klart å trollbinde meg som denne historien har gjort. Det er på en måte som en forelskelse i Edward og kjærlighetssorg fordi jeg ver han ikke ekstisterer. Kan ikke huske jeg hadde sånne forelskelser som ungjente en gang. Så skal det komme NÅ!! Dette kan da ikke være normalt??? Nå skal det nevnes at jeg lever et ganske normalt liv ellers altså Nå tenker jeg faktisk bare på å komme meg hjem og lese videre!
Gjest Basun Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Det er mange på din alder, og eldre, som er Twilight fans. Om du leser litt på diverse forum er det ikke uvanlig at både mor og datter leser bøkene etter tur. Serien handler kanskje om ungdom (vel, om man kan kalle vampyrer ungdom..) men det er ikke en serie kun for ungdom. Bare flott at du engasjerer deg og har det gøy med Twilight så lenge du klarer å henge med i det virkelige liv også. Hvis det blir sånn at du ikke klarer å utføre andre oppgaver har du et stort problem, men å være litt ukonsentrert er ikke verdens undergang. Kos deg med det mens du kan, sier jeg
Hanselot Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Neeeida, sikkert flere som har det som du. Bare se på det som skjer rundt filmen Avatar Jeg går rundt og er litt smådeppa fordi jeg ikke har flere historier fra J.R.R.Tolkiens verden å sette meg inn i og ønsker til tider jeg kunne få leve der. Dette på tross av at jeg mener jeg er ett friskt og sunt menneske
^^Belle^^ Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har det på samme måte som Hanselot, bare med Harry Potter. Jeg også går rundt og er deppa fordi jeg vet at jeg aldri kommer til å oppleve spenningen ved å glede meg til en ny bok, tristheten når boken er over og vissheten om at jeg må vente ihvertfall et helt år til neste gang. Det å åpne en helt ny Harry Potter-bok var bare helt :dåne: og . Jeg er også ellers et friskt og sunnt menneske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå