Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymringsfull
Skrevet

Hallais :)

Farget håret som 16 åring, har egentli ganske "lyst", det er vel mellom mørke blondt og lysebrunt. Farget det mørkere. Etter som jeg farget håret de neste 4 årene er det naturlig nok blitt mørkere og mørkere. Nå har jeg rett å slett lyst til å ha min egen farge! hehe.

Noen som har vært borti dette og har noe råd om hva jeg kan gjøre? Utenom å la det vokse ut mener jeg, for det kommer jo for det første til å se teit ut, og det kommer til å ta flere år, har ganske langt hår :)

Tips?? :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Ta en tur til en frisør. Han/hun kan nok hjelpe deg. :)

Skrevet

Hei :)

Hvis du har mørkt hår nå og vil tilbake til lysere toner er det striper som gjelder. Hvis du skal veldig mye lysere må du ta det litt og litt så det ikke skader håret for mye. Ikke prøv å gjør det selv. Da ender du mest sannsynlig opp med grønt hår og må til frisøren uansett, også har du bare gjort det vanskeligere for frisøren og påført mer skade på håret ditt enn nødvendig.

Lykke til :)

Skrevet

Striper? Går du til frisøren så er det vel kanskje best med en runde avfarging før man evt farger håret på nytt i en tone lik den man har naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...