Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Hei! Har prøvd å kjøpe noen produkter på skin-etc.com fordi jeg ikke fant alle på prettyskin4less, men hadde litt problemer når jeg kom til frakten. Hva skal men velge? Shipping adress bare, eller billing adress også? shipping adress: Hva er poenget med shipping adress 1 og shipping adress 2? Må jeg svare i begge rutene? Hvilken shipping method velger jeg? Her er alternativene USPS Priority Mail, USPS Express Mail, USP Ground, UPS 3 Day Select, UPS 2nd Day Air, UPS Next Day air, USPS Global Express Mail, FedEx International Priority. Trenger den som er billigst til Norge
mari4ever Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 det med shipping adress er å enten skrive den samme adressen, ellers er det en rute du kan klikke på som står : add the same adress as shipping adress" det beste er å kontakte kundeservice. har selv aldri bestilt fra denne siden før
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Ok. Noen andre som har bestilt fra denne siden før? Har noen tips om eventuelle andre sider?
yoga Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Vet ikke om de har de merkene du er ute etter der, men jeg bestilte (for første gang i dag) på Strawberrynet.com, og det virker jo helt genialt! Skummelt genialt. Gratis frakt og ingen toll for bestilling under 200 kr.
mari4ever Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 det med shipping adress er å enten skrive den samme adressen, ellers er det en rute du kan klikke på som står : add the same adress as shipping adress" det beste er å kontakte kundeservice. har selv aldri bestilt fra denne siden før hvilke merker vil du handle da, og hvilke produkter skal du ha?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Hei! Har prøvd å kjøpe noen produkter på skin-etc.com fordi jeg ikke fant alle på prettyskin4less, men hadde litt problemer når jeg kom til frakten. Hva skal men velge? Shipping adress bare, eller billing adress også? shipping adress: Hva er poenget med shipping adress 1 og shipping adress 2? Må jeg svare i begge rutene? Hvilken shipping method velger jeg? Her er alternativene USPS Priority Mail, USPS Express Mail, USP Ground, UPS 3 Day Select, UPS 2nd Day Air, UPS Next Day air, USPS Global Express Mail, FedEx International Priority. Trenger den som er billigst til Norge UPS og FedEX er ofte grisedyrt. Sjekk prisene på USPS forsendelse, men velg for all del flypost hvis du ikke vil vente i måneder på at pakken din kommer med båt. Du får sikkert opp fraktprisene før du trykker betal slik at du eventuelt kan gå tilbake og endre.
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Okei, takk! Skal handle produkter fra Jan Marini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå