Gå til innhold

Bestille på internett

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Hei! Har prøvd å kjøpe noen produkter på skin-etc.com fordi jeg ikke fant alle på prettyskin4less, men hadde litt problemer når jeg kom til frakten. Hva skal men velge?

Shipping adress bare, eller billing adress også?

shipping adress: Hva er poenget med shipping adress 1 og shipping adress 2? Må jeg svare i begge rutene? Hvilken shipping method velger jeg? Her er alternativene USPS Priority Mail, USPS Express Mail, USP Ground, UPS 3 Day Select, UPS 2nd Day Air, UPS Next Day air, USPS Global Express Mail, FedEx International Priority.

Trenger den som er billigst til Norge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det med shipping adress er å enten skrive den samme adressen, ellers er det en rute du kan klikke på som står : add the same adress as shipping adress"

det beste er å kontakte kundeservice. har selv aldri bestilt fra denne siden før

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Ok. Noen andre som har bestilt fra denne siden før? Har noen tips om eventuelle andre sider?

Skrevet

Vet ikke om de har de merkene du er ute etter der, men jeg bestilte (for første gang i dag) på Strawberrynet.com, og det virker jo helt genialt! Skummelt genialt.

Gratis frakt og ingen toll for bestilling under 200 kr. :)

Skrevet
det med shipping adress er å enten skrive den samme adressen, ellers er det en rute du kan klikke på som står : add the same adress as shipping adress"

det beste er å kontakte kundeservice. har selv aldri bestilt fra denne siden før

hvilke merker vil du handle da, og hvilke produkter skal du ha?:)

Skrevet
Hei! Har prøvd å kjøpe noen produkter på skin-etc.com fordi jeg ikke fant alle på prettyskin4less, men hadde litt problemer når jeg kom til frakten. Hva skal men velge?

Shipping adress bare, eller billing adress også?

shipping adress: Hva er poenget med shipping adress 1 og shipping adress 2? Må jeg svare i begge rutene? Hvilken shipping method velger jeg? Her er alternativene USPS Priority Mail, USPS Express Mail, USP Ground, UPS 3 Day Select, UPS 2nd Day Air, UPS Next Day air, USPS Global Express Mail, FedEx International Priority.

Trenger den som er billigst til Norge

UPS og FedEX er ofte grisedyrt. Sjekk prisene på USPS forsendelse, men velg for all del flypost hvis du ikke vil vente i måneder på at pakken din kommer med båt. Du får sikkert opp fraktprisene før du trykker betal slik at du eventuelt kan gå tilbake og endre.

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Okei, takk! Skal handle produkter fra Jan Marini

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...