Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Har aldri hatt sex og er litt nysgjerrig på hvordan mannen da går fram. Hvordan vil han legge opp 'første akt' med en jomfru?.. En mann i ca 25 års alderen og oppover, jeg er jente på 22.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Har aldri hatt sex og er litt nysgjerrig på hvordan mannen da går fram. Hvordan vil han legge opp 'første akt' med en jomfru?.. En mann i ca 25 års alderen og oppover, jeg er jente på 22. God sex avler mer sex , slik er det vel i alle forhold. Så jeg ville nok satset på at opplevelsen skulle bli så god som mulig. Men kanskje "litt" mykere en det jeg og kona vanligvis praktiserer :rødme: Ventet litt med anal, wet og fisting. kanskje. konkret ville jeg nok satset på ågi munnsex som det sikreste kortet.
SMann Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Treff en erfaren mann som ikke hopper på og er ferdig etter 30 sekunder. Du trenger langt forspill og en mann som lar deg bestemme tempoet....
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Hei Bare så du vet det så er "jomfruhinne" en myte. Det finnes altså ikke. Hvis du tror det fortsatt så søk opp radiodokumentar (Svensk radio) som gjennomgår dette. Jeg skal vedde på at 95% av kvinneguiden ikke har fått med seg dette. Og så hele den muslimske verden da :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå