Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Enkelt spørsmål. Når første bud leveres på et boligobjekt, er det regelen at det leveres skriftlig megd reell kjøpers underskrift. Etter det, så kan forhøyelser skje muntlig via tlf. Dette er helt klart. Men, kan en boligkjøper "overføre" den videre budgiving (via tlf) til en annen person (forelder, eller andre) på grunn av at man er lite tilgjengelig på tlf, når budrunden foregår. Om man da på forhånd er blitt enig om størrelse på forhøyelser, limit...osv?
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Enkelt spørsmål. Når første bud leveres på et boligobjekt, er det regelen at det leveres skriftlig megd reell kjøpers underskrift. Etter det, så kan forhøyelser skje muntlig via tlf. Dette er helt klart. Men, kan en boligkjøper "overføre" den videre budgiving (via tlf) til en annen person (forelder, eller andre) på grunn av at man er lite tilgjengelig på tlf, når budrunden foregår. Om man da på forhånd er blitt enig om størrelse på forhøyelser, limit...osv? Jeg gjorde det. Da måtte jeg på forhånd skriftlig godkjenne til megler at min far la inn bud på mine vegne.
Hanselot Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Vet ikke megler dette? Tror du ville ha fått svar på det både kjappere og mer presist
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Vet ikke megler dette? Tror du ville ha fått svar på det både kjappere og mer presist Selvfølgelig vet meglere dette. Men av taktiske grunner holder vi oss foreløpig lavt i terrenget. Derfor spørres det etter viten herfra.... Ts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå