Nebel Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Hei Har noen tips til god nattkrem fra hudpleier? Jeg har tenkt til å bruke Decleor Neroli Essens under
mari4ever Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Hei:) jeg holder på å ta utdanningen min som hudpleier. har desverre ingen god kunnskap om Decleor, men på skolen bruker vi Babor og mange fine produkter:) hvilken hudtype har du?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Jeg bruker også Neroli essence, og bytter på mellom Neroli balm fra Decleor og nattkremen fra Decleor som heter Aroma night regenerating beauty cream. Dette er produkter som er bra for min hud. Jeg har fuktfattig hud.
Nebel Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2010 Hei:) jeg holder på å ta utdanningen min som hudpleier. har desverre ingen god kunnskap om Decleor, men på skolen bruker vi Babor og mange fine produkter:) hvilken hudtype har du? Huden min er kombinert dvs litt fuktfattig med urenheter og en noe fet t-sone
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Hva med Jan Marini sin Transformation Cream?
Aryia Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Huden min er kombinert dvs litt fuktfattig med urenheter og en noe fet t-sone Jeg anbefaler decleor ylang ylang night balm, liker den veldig godt! Har brukt den sammen med neroli serumet, og de lar seg fint kombinere for meg hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Jeg anbefaler decleor ylang ylang night balm, liker den veldig godt! Har brukt den sammen med neroli serumet, og de lar seg fint kombinere for meg hvertfall. Hva er forskjellen på den og hydra floral kremen? bruker den , men vurderer å få tak i en nattkrem. Bruker hydra floral på natten og. Og serum, hva gjør den?
Aryia Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 Hva er forskjellen på den og hydra floral kremen? bruker den , men vurderer å få tak i en nattkrem. Bruker hydra floral på natten og. Og serum, hva gjør den? Vet ikke? Nattkrem gir kanskje mer fuktighet? Har egentlig IKKE peiling Ut fra hva jeg har lest er serum et "korrigerings" produkt. Linker bare hit, der finner du ut av det meste
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Hva er forskjellen på den og hydra floral kremen? bruker den , men vurderer å få tak i en nattkrem. Bruker hydra floral på natten og. Og serum, hva gjør den? Her finnes svar på hva serum, dagkrem og nattkrem er: http://www.hudpleieogmakeup.com/hudpleie-for-dummies/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå