Gå til innhold

Hotel i London med familierom?

Anbefalte innlegg

Gjest Bruulja
Skrevet

Vi er en storfamilie som har lyst til London, og håper noen her på KG kan tipse meg om et greit og sentralt hotel med enten familierom, eller rom med dør i mellom.

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har lett etter info om hotellet jeg skal bo på neste helg, og husker da å ha lest om familierom med mye plass. Det er Thistle Marble Arch. Flott hotell som ligger så sentralt det bare går (på Oxford Street)!

Endret av Bex
Skrevet

Travelodge Covent Garden er billig og sentralt og har familierom med plass til 4 (dobbeltseng + sovesofa). Det har ganske store rom, så godt mulig det går an å få inn en babyseng i tillegg.

Skrevet
Travelodge Covent Garden er billig og sentralt og har familierom med plass til 4 (dobbeltseng + sovesofa). Det har ganske store rom, så godt mulig det går an å få inn en babyseng i tillegg.
Jeg er enig i at Travelodge er billig og bra, men akkurat det i Covent Garden ser jeg har fått litt tvilsomme tilbakemeldinger på TripAdvisor. Jeg har bodd på Travelodge i Southwark og City Road og vært godt fornøyd med begge (likte Southwark aller best), disse er også temmelig nye, og begge har såvidt jeg vet familierom. :)
  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_london_*
Skrevet

Hilton London Metropole har flotte familierom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...