Gjest Bruulja Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Vi er en storfamilie som har lyst til London, og håper noen her på KG kan tipse meg om et greit og sentralt hotel med enten familierom, eller rom med dør i mellom. På forhånd takk
Bex Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg har lett etter info om hotellet jeg skal bo på neste helg, og husker da å ha lest om familierom med mye plass. Det er Thistle Marble Arch. Flott hotell som ligger så sentralt det bare går (på Oxford Street)! Endret 12. februar 2010 av Bex
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Travelodge Covent Garden er billig og sentralt og har familierom med plass til 4 (dobbeltseng + sovesofa). Det har ganske store rom, så godt mulig det går an å få inn en babyseng i tillegg.
Nilma Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Travelodge Covent Garden er billig og sentralt og har familierom med plass til 4 (dobbeltseng + sovesofa). Det har ganske store rom, så godt mulig det går an å få inn en babyseng i tillegg.Jeg er enig i at Travelodge er billig og bra, men akkurat det i Covent Garden ser jeg har fått litt tvilsomme tilbakemeldinger på TripAdvisor. Jeg har bodd på Travelodge i Southwark og City Road og vært godt fornøyd med begge (likte Southwark aller best), disse er også temmelig nye, og begge har såvidt jeg vet familierom.
Gjest Gjest_london_* Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Hilton London Metropole har flotte familierom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå