Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #1 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei bruder! Har sett på en kjempefin kjole herfra http://www.toppshop.net/index.php?main_pag...p;cPath=269_183 men er dette noe seriøse greier tro.. er ingen ren brudekjolebutikk akkurat. og kjolen virker for billig for å være sann.. Skal ikke gifte meg før 2011, men kikker jo på kjoler fordet. Så finner jeg drømmekjolen til litt over 3000, da må det jo være noe merkelig.. Det jeg reagerte mest på var vel at de "ikke har telefontid for å kunne betjene flest mulig henvendelser".. og bildene av kjolene ser så proffe ut.. Det første som slo meg var egentlig at de har en billig syerste som syr på øyemål utifra bildene.. Innspill, erfaringer noen? hilsen fra bride to be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleGrethe Skrevet 5. februar 2010 #2 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg ville ikke kjøpt kjole på nett uten å ha prøvd den først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 5. februar 2010 #3 Del Skrevet 5. februar 2010 Skeptik. Ikke har de noen kontaktperson, kun et skjema, det er ikke noen navn, orgnr eller noe på siden, ingen tlfnr. Ikke finner jeg dem i brønnøysundregistret heller. Ville ikke ha kjøpt fra dette firma, typisk useriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 6. februar 2010 #4 Del Skrevet 6. februar 2010 Bildene er tatt fra forskjellige brudekjolemerker, mest sannsynlig så bestiller firmaet kjoler fra Kina, slik du selv kan gjøre, men de legger på noen tusen Kinakjolene kan være fine, men de er ikke hundre prosent like som på bildet, og det er nok av de som har bestilt kjole fra Kina som IKKE har kunnet bruke den fordi den ikke var fint sydd/billig stoff osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 6. februar 2010 #5 Del Skrevet 6. februar 2010 Kinakjolene kan være fine, men de er ikke hundre prosent like som på bildet, og det er nok av de som har bestilt kjole fra Kina som IKKE har kunnet bruke den fordi den ikke var fint sydd/billig stoff osv. Deriblant jeg! Makan til billigmøkk har jeg aldri opplevd før. Minte meg veldig om slike kjoler du kjøper til barn når de skal på karneval, eller slike du får kjøpt hos gateselgere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #6 Del Skrevet 6. februar 2010 Styr unna den siden der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. februar 2010 #7 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei og takk for innspill:) Bør nok droppe denne ja, ikke råd til unødvendige tusenlapper på tapskontoen. Får håpe jeg finner en lignende kjole etterhvert. Kanskje legge ut en link om noen har sett noe som kan ligne. (er den første kjolen av dem på siden der forresten). Har fortsatt tid på meg, gifter oss ikke før sommeren 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. februar 2010 #8 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei og takk for innspill:) Bør nok droppe denne ja, ikke råd til unødvendige tusenlapper på tapskontoen. Får håpe jeg finner en lignende kjole etterhvert. Kanskje legge ut en link om noen har sett noe som kan ligne. (er den første kjolen av dem på siden der forresten). Har fortsatt tid på meg, gifter oss ikke før sommeren 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #9 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg klarer ikke å ta en nettside som er full av skrivefeil seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå