Cayenne Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Har lyst til å få formet brynene ordentlig, er ikke noe flink til det når jeg napper de selv. Er det noen som har erfaing med å få formet bryn hos Wah Wah i Bergen? Eller andre steder i Bergen dere kan anbefale? Holder det å gjøre det en gang, og så kan man nappe og farge de selv senere, eller bør man få det gjort profesjonelt jevnlig? Er ikke interessert i å tatovere de, bare forme og farge de
mari4ever Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 det holder å gjøre det en gang med forming av bryn, men farging anbefales jevnlig
Cayenne Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 det holder å gjøre det en gang med forming av bryn, men farging anbefales jevnlig Det var bra, farging kan jeg jo gjøre selv
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 det holder å gjøre det en gang med forming av bryn, men farging anbefales jevnlig dette må jo gjøres på nytt når hårene vokser ut
pandatjej Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Trekker opp igjen denne jeg Noen som har tips til frisører/hudpleiesalonger som er flinke til å forme og farge bryn? Skriv gjerne også prisen!
¤S¤ Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Trekker opp igjen denne jeg Noen som har tips til frisører/hudpleiesalonger som er flinke til å forme og farge bryn? Skriv gjerne også prisen! Kanskje lurt å skrive hvor du bor, så blir det litt lettere å anbefale noen
pandatjej Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 Kanskje lurt å skrive hvor du bor, så blir det litt lettere å anbefale noen Bergen - som trådstarter
FantasDick Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Få formet brynene pent én gang, så napper du på egenhånd når stubbene kommer ut! Farging hadde jeg ikke turt å begi meg ut på på egenhånd, men om du har mørke bryn og ikke velger en altfor mørk farge er det bare å prøve.
pandatjej Skrevet 26. august 2010 #9 Skrevet 26. august 2010 *dytt dytt* Dytter denne posten litt oppover jeg.. Ingen som har en salong og anbefale i Bergen for forming/farging av bryn?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #10 Skrevet 26. august 2010 I nærheten av Kløverhuset er det en frisørsalong som jeg gikk til for å få formet brynene.. ALDRI MER!!! Hun stussa dem så de ble 1-2 mm lange, og formen var helt forjævlig, istede for å gå i en bue så gikk de i to streker over øynene, så ut som jeg hadde malt på med sprittusj. Husker dessverre ikke navnet på grulighete da jeg ikke er begenser, men fysh!!!
Eternity Skrevet 26. august 2010 #11 Skrevet 26. august 2010 Farging er jo enkelt å gjøre selv, bruk Depend eller Kolokrem.
Lise_ Skrevet 26. august 2010 #12 Skrevet 26. august 2010 Farging er jo enkelt å gjøre selv, bruk Depend eller Kolokrem. Jeg kjøpte kolokrem, men har ikke turd å bruke den enda. Visst det blir for mørk farge, er det kjørt da?
Eternity Skrevet 26. august 2010 #13 Skrevet 26. august 2010 Håper ikke du kjøpte svart, jeg synes både svart og brun blir for mørk, så jeg bruker Askebrun, skulle gjerne hatt den enda litt lysere, men det har jeg ikke funnet enda. Men, det kommer jo an på fargene dine.
Gjest BabyBlue Skrevet 26. august 2010 #14 Skrevet 26. august 2010 Kjøp for all del ikke svart eller brunt. Askebrun eller noe i den duren er aller best. Er det ikke slik at brynene kun skal være en til to nyanser mørkere enn håret ditt...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå