Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å få formet brynene ordentlig, er ikke noe flink til det når jeg napper de selv. Er det noen som har erfaing med å få formet bryn hos Wah Wah i Bergen? Eller andre steder i Bergen dere kan anbefale?

Holder det å gjøre det en gang, og så kan man nappe og farge de selv senere, eller bør man få det gjort profesjonelt jevnlig?

Er ikke interessert i å tatovere de, bare forme og farge de :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det holder å gjøre det en gang med forming av bryn, men farging anbefales jevnlig

Skrevet
det holder å gjøre det en gang med forming av bryn, men farging anbefales jevnlig

Det var bra, farging kan jeg jo gjøre selv :)

Skrevet

dette må jo gjøres på nytt når hårene vokser ut

• 5 måneder senere...
Skrevet

Trekker opp igjen denne jeg :)

Noen som har tips til frisører/hudpleiesalonger som er flinke til å forme og farge bryn? Skriv gjerne også prisen!

Skrevet

Trekker opp igjen denne jeg :)

Noen som har tips til frisører/hudpleiesalonger som er flinke til å forme og farge bryn? Skriv gjerne også prisen!

Kanskje lurt å skrive hvor du bor, så blir det litt lettere å anbefale noen :)

Skrevet

Kanskje lurt å skrive hvor du bor, så blir det litt lettere å anbefale noen :)

Bergen - som trådstarter

Skrevet

Få formet brynene pent én gang, så napper du på egenhånd når stubbene kommer ut! Farging hadde jeg ikke turt å begi meg ut på på egenhånd, men om du har mørke bryn og ikke velger en altfor mørk farge er det bare å prøve. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

*dytt dytt*

Dytter denne posten litt oppover jeg.. Ingen som har en salong og anbefale i Bergen for forming/farging av bryn?

Skrevet

I nærheten av Kløverhuset er det en frisørsalong som jeg gikk til for å få formet brynene.. ALDRI MER!!! Hun stussa dem så de ble 1-2 mm lange, og formen var helt forjævlig, istede for å gå i en bue så gikk de i to streker over øynene, så ut som jeg hadde malt på med sprittusj. Husker dessverre ikke navnet på grulighete da jeg ikke er begenser, men fysh!!!

Skrevet

Farging er jo enkelt å gjøre selv, bruk Depend eller Kolokrem.

Skrevet

Farging er jo enkelt å gjøre selv, bruk Depend eller Kolokrem.

Jeg kjøpte kolokrem, men har ikke turd å bruke den enda. Visst det blir for mørk farge, er det kjørt da? :overrasket:

Skrevet

Håper ikke du kjøpte svart, jeg synes både svart og brun blir for mørk, så jeg bruker Askebrun, skulle gjerne hatt den enda litt lysere, men det har jeg ikke funnet enda.

Men, det kommer jo an på fargene dine.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Kjøp for all del ikke svart eller brunt. Askebrun eller noe i den duren er aller best.

Er det ikke slik at brynene kun skal være en til to nyanser mørkere enn håret ditt...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...