Gå til innhold

Suging

Gjest Gjest_lurer_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

jeg lurer på hva dere gutta synes er best (jenters tilbakemelding også) ang suging og bruk av hånden i stryke bevegelser samtidig på penis.

Er det best å styrke i samme retning som munnen? altså munnen glir nedover penis samtidig som hånden har et grep om penis og stryker nedover penis.

Eller motsatt vei?

Eller spiller det ingen rolle?

Trenger litt tips her.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes førstnevnte er best! Gjerne med ekstra spytt!

Skrevet

Jeg synes det beste er å samarbeide med kvinnen i starten...fortelle hva som er best...og det har aldri tatt mange minuttene før kvinnen er verdens beste til å suge. Jeg liker best variasjon...klemme...stryke...pikk...baller...bare munn...bare hånd...

Skrevet

Jeg synes det er best om du varierer, og er i stand til å oppfatte hva som er mer og mindre godt der og da og underveis.

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

TS her.

Takk for svar!

På samme området er min erfaring (3 menn-)at ballene ikke er så interessant område, men kanskje jeg bare har møtt noen som ikke liker det så veldig...

Hva synes dere?

Skrevet

Min kjæreste liker veldig godt å bli tatt på ballene :)

Skrevet

Hånd som går samme vei som munnen er best.

Er utrolig digg å bli slikka på rognpåsan, men er gutten du holder på med hårete der så skjønner jeg godt om du ikke er så gira på det :gjeiper:

Skrevet
Hånd som går samme vei som munnen er best.

Er utrolig digg å bli slikka på rognpåsan, men er gutten du holder på med hårete der så skjønner jeg godt om du ikke er så gira på det :gjeiper:

Flott at noen har forstått det :nigo:

Skrevet

Min erfaring er at menn eeeelsker når man gir ballene litt oppmerksomhet og

• 2 uker senere...
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)
TS her.

Takk for svar!

På samme området er min erfaring (3 menn-)at ballene ikke er så interessant område, men kanskje jeg bare har møtt noen som ikke liker det så veldig...

Hva synes dere?

Jeg simpelthen elsker følgende stilling: Hun på alle fire foran meg. Jeg står på kne foran henne. Hun suger meg laaaangsomt samtidig som den ene hånden hennes liksom fanger opp ballene mine og kjæler forsiktig med dem. Det er helt rått :foto:

Endret av Gorgonzola

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...