Gjest Gjest_charlotte_* Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg var og besøkte min storesøster i helgen og sammen var vi på en stor studentfest. Det var kjempestemning og jeg ble selvfølgelig sjarmert i senk av en kjekk gutt der. Endte med at jeg ble med ham hjem etter utestedet og vi hadde en fantastisk deilig natt sammen. Men dagn etterpå fikk jeg vite at jeg nå ville komme på en liggeliste som de hadde i den leiligheten...huff Noen som har hørt om lignende?
Gjest hejsann Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Jeg var og besøkte min storesøster i helgen og sammen var vi på en stor studentfest. Det var kjempestemning og jeg ble selvfølgelig sjarmert i senk av en kjekk gutt der. Endte med at jeg ble med ham hjem etter utestedet og vi hadde en fantastisk deilig natt sammen. Men dagn etterpå fikk jeg vite at jeg nå ville komme på en liggeliste som de hadde i den leiligheten...huff Noen som har hørt om lignende? hørt om noe slikt barnslige greier av noen gutter. hadde ikke sex med noen av de . men hørte de pratet noe om da stryker vi den av lista he he he . de sa det var forskjellige ting man skulle gjøre. f eks 1. knulle en blondine 2 knulle en utlandsk jente osv så barnslig......
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 [quote name='Gjest_charlotte_*' date='04.02.2010 (21:52) ' Noen som har hørt om lignende?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Jeg var og besøkte min storesøster i helgen og sammen var vi på en stor studentfest. Det var kjempestemning og jeg ble selvfølgelig sjarmert i senk av en kjekk gutt der. Endte med at jeg ble med ham hjem etter utestedet og vi hadde en fantastisk deilig natt sammen. Men dagn etterpå fikk jeg vite at jeg nå ville komme på en liggeliste som de hadde i den leiligheten...huff Noen som har hørt om lignende? Trondheim?
stortsettglad Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Hva så? Du er singel går jeg ut i fra, og hadde en deilig natt med en du hadde lyst på og som hadde lyst på deg. Jeg hadde ikke giddet å legge mer i det enn nettopp det. At andre er barnslige er det fint lite man kan gjøre noe med likevel, og liste eller ikke, så må man selv velge om man vil stå for det man gjør eller ikke.
Gjest Emmanuelle Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 (endret) Det er "vanlig" ja. Husker de hadde en slik liste da jeg jobbet i Disney World, men der gikk det på poeng. Siden norske jenter var enklest å få i seng fikk man bare 1 poeng. Asiatiske jenter var vanskeligst, så du fikk 8 eller 10 poeng om du klarte å lure med deg en av dem. Klarte du alle nasjonalitetene på Epcot hadde du vært "around the world" og fikk stor anerkjennelse. Barnslig spør du meg. Endret 5. februar 2010 av Emmanuelle
Gjest Gjest_Martin_* Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 I starten av 20-årene bodde jeg og en kamerat sammen. Det var piker, vin og sang livet bestod av. Et år hadde vi konkurranse hvem som fikk flest riper i sengekanten av damer vi klarte å få til køys. Han vant med 20-18, og krevde chapagne på nyttårsaften! Et gøyalt år det er veldig artig å tenke tilbake på gitt nå som jeg er veldig godt gift og satt.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Hehe...kanskje det var hos oss du var på fest trådstarter? Vi er noen gode kompiser som har en liten konkurranse om dette. Helt uskyldig og ganske barnslig selvfølgelig. Sålangt har det iallfall gjort at alle har fått seg mye mer enn det vi har fått tidligere...konkurranseinstinktet våkner jo selvfølgelig
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Skjønner ikke de som synes slike lister er barnslige, barnslig er naiv, og norske jenter er utrolig lette å lure til sengs! Det er jo dit de vil alle sammen, hehe!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Hehe, er det så farlig da? Er jo bare en festlig greie. Så lenge begge parter er med på leken, så får en også tåle steken Jeg er jente, og jeg og ei venninne hadde noe lignende da vi var i 19-20 åra.. hehe Utrolig morsomt å tenke tilbake på! Gode minner fra en festlig tid!
Gjest louis v Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 Ganske barnslig opplegg, men tviler ikke på at sånt er ganske vanlig. At unge folk gjør dette i en fase da det er viktig med uttesting og skryting får så være, men ville reagert sterkt om godt voksne menn holdt på sånn..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. februar 2010 #13 Skrevet 12. februar 2010 Hehe, er det så farlig da? Er jo bare en festlig greie. Så lenge begge parter er med på leken, så får en også tåle steken Jeg er jente, og jeg og ei venninne hadde noe lignende da vi var i 19-20 åra.. hehe Utrolig morsomt å tenke tilbake på! Gode minner fra en festlig tid! Hvordan var opplegget deres da? Hehe
crazyforgum Skrevet 13. februar 2010 #15 Skrevet 13. februar 2010 Jeg synes du skal heve deg over denslags barnsligheter. Selv om mannen her var eldre enn deg viser han en utrolig umoden oppførsel.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #16 Skrevet 14. februar 2010 Mange som gjør slike ting da...hehe Jeg bor sammen med to kompiser som jeg studerer med og vi har en "hemmelig" liste liggende i en kjøkkenskuff. Bare vi som vet om den, så her skrives ALT ned. Vi går alle i 2.klasse nå, så har blitt noen jenter på listen etterhvert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå