Gå til innhold

Jeg er så varm!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva skjer med meg - jeg er så varm! For ung for overgangsalder, og stoffskiftet er sjekket og i orden. Øvrige standardprøver også.

Hva kan påvirke varmefølelsen i kroppen slik? Den minste bevegelse, eksempelvis stryke klær eller vaske opp, så renner svetten. Akkurat som kroppen tror jeg løper maraton og gir signaler til "termostaten" deretter...

Føler meg ellers frisk og rask. Ingen nervøse plager heller. Men dette går definitivt på livskvaliteten løs...

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Siden du har sjekket med en del prøver, så har du vel vært hos lege i det siste og. Hva sa legen om det ? Du forklarte vel at det ikke var så artig og at du er sterkt plaget ?

Om legen ikke gav noe ordentlig svar, så spør vedkommende igjen og hør om det er noe du kan gjøre fo å minske svettingen.

Nå kommer den alternative i meg,- men jeg vil anbefale deg å oppsøke en akupunktør / homeopat hvis ikke legen finner noe mer ut av det. Verdt et forsøk :D

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann

Samme problemet her, men jeg har nå fått østrogen. Gynekologen sa at (jeg er 39) enkelte kvinner begynner med symptomene på overgangsalder veldig tidlig uten at en kommer skikkelig i overgangsalderen med en gang, det kan gå over år, det har skjedd med meg :( Det er verdt å få en time hos gynekolog, for det er fryktelig å ha det sånn. Lykke til! PS! Hvis du er mye yngre enn meg, kan du gå på helsekosten og prøve soyatabletter, det skal hjelpe og det er uten bivirkninger, et helseprodukt, veldig bra sier de som har prøvd. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...