Gå til innhold

Bryllupsliste hos glassmagasinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og setter opp en bryllups-ønskeliste nå, og kikket litt på Christiania glassmagasin sin hjemmeside.. Ikke akkurat superbra, men med alle kampanjene de har hatt, så er det vel ikke rart at de ikke rekker å fikse hjemmesiden... Måtte spørre i butikken om de skulle legge ned, fikk inntrykk av at det var flere enn meg som hadde gjort dét.... :fnise:

Men, så så jeg at det er visst en av butikkene deres som har begynt å blogge om varer osv... cgsandefjord.blogspot.com

Jeg synes det ser ut som om det er de ansatte i butikken som blogger, og da tenkte jeg at jeg kunne vel sende de en melding og spørre om de kunne legge ut litt tips til bryllupsgaver? Servise og sånn? Eller blir det teit? :klø:

Skal på bryllupsmesse i Oslo, men synes det hadde vært greit å sjekke litt i ro og mak først...

Hvordan fant dere ut hva dere skulle spare på, uten å nødvendigvis tråle alt av butikker blant stress og mas?

Videoannonse
Annonse
Gjest classic
Skrevet

Det er nok butikken selv som blogger. Du kan jo legge igjen en kommentar med ønske om at de blogger litt om bryllupsgaver. Presiser om det er serviser (forskjellige serier.. hverdags/pent), glasser, pynteting osv du er ute etter. :)

Evt fortell at du gifter deg, og trenger tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...