Gå til innhold

Spanking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om en hetro jente liker å fantasere om eldre (10+ men ikke for gammel) kvinner når det kommer til spanking. Er hun lesbisk da?

Hvis en egentlig ikke liker kvinner, men bare i den sammenhengen?

Jeg vet at mange jenter tenker på eldre menn, men har ikke hørt om noen som tenker på kvinner. Og jeg har ikke noe mommy issues!

Føler meg litt unormal. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Elena_*
Skrevet
Om en hetro jente liker å fantasere om eldre (10+ men ikke for gammel) kvinner når det kommer til spanking. Er hun lesbisk da?

Hvis en egentlig ikke liker kvinner, men bare i den sammenhengen?

Jeg vet at mange jenter tenker på eldre menn, men har ikke hørt om noen som tenker på kvinner. Og jeg har ikke noe mommy issues!

Føler meg litt unormal. :sukk:

Dette er ikke så unormalt innen spanking verden. Jeg tenner selv på dette, og får sommerfugler i magen av bli tatt over kneet at en stilig eldre kvinne. Men jeg vil ha sex med henne for det..

Gjest Gjest_elena_*
Skrevet
Dette er ikke så unormalt innen spanking verden. Jeg tenner selv på dette, og får sommerfugler i magen av bli tatt over kneet at en stilig eldre kvinne. Men jeg vil ha sex med henne for det..

Ikke ha sex med henne selvsagt

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Ja jeg óg tenner på det. Men jeg vil ha sex med menn. Det hender at jeg fantaserer om en kvinne, men vil ikke ha sex med en på ekte.

Jeg vet ikke hva det er. Jeg bare tenner på å bli spanket av en eldre og streng dame som bare oser autoritet. :lur: Nå er det ikke snakk om gamle damer altså :fnise: men eldre enn meg.

Skrevet

Det er autoriteten dere tenner på og ikke så mye det kvinnelige...håper dere vil prøve det ut...det finnes mange kvinner som drømmer å være i den andre rollen også...

Skrevet

På hvilken måte vil det ha noe å si for livet ditt hvis du finner ut at noen mener dette er lesbisk og andre ikke?

Hvis du liker å ha sex med menn så er du vel ikke lesbisk, tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...