Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg en rouge fra Chanel, men trenger snart ny. Vurderer å prøve et annet merke. Bruker foundation fra Id, så vurderer å prøve en derfra. Ellers er MAC et alternativ. Bør man bruke mineralrouge for hudens del, eller spiller ikke det noen rolle i og med at jeg har mineralfoundation under?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hvilken hudtype du har, har du lett for å få urenheter er det jo best å bruke mineral,men kan kanskje ikke ha så stor betydning hvis du bruker mineral foundation under igjen.

Jeg liker veldig godt rougene til everyday minerals og i.d

Id sine som jeg liker:

glee- en litt kald naturlig rødtonet farge

flowers- pigmentert klar rosa farge

beauty ett eller annet-lys rosa, nydelig farge:)

everyday minerals

all smiles-nydelig fersken farget rouge

apple- kald rosa tonet fin fin rouge

Skrevet

Jeg synes stort sett rougene fra mineralmerkene sitter dårlig og har en tendens til å endre farge, så jeg bruker vanlig rouge. Jeg har prøvd mange ulike merker, med samme resultat, og jeg har tørr og sensitiv hud. Unntaket er GloMinerals, men det er jo ikke "ordentlig" mineralsminke. Jeg har også lest at enkelte kan reagere på rougene til MAC med kviser, så der ville jeg være litt påpasselig hvis jeg hadde lett for å få kviser.

Skrevet

Takk for svar. Huden min er fuktfattig. Hadde en del kviser tidligere men huden er helt fin nå. Vil imidlertidig bruke gode produkter slik at jeg ikke får masse kviser igjen.

Skrevet

Jeg bruker rouge fra Everyday Minerals (Snuggle) fordi jeg er redd for å få urenheter av vanlig rouge.

Skrevet

Synes efinitivt at mineralrougen sitter bedre. Alltid brukt "vanlige" blusher før jeg før jeg for en uke siden mottok prøver fra Everyday Minerals. Blushene herfra sitter på lenge, jeg kan faktisk se farge på kinnene på slutten av dagen (noe som aldri skjedde med de tradisjonelle blushene som forsvant omtrent med det samme.) Har tørr hud forresten.

Call me a convert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...