Gå til innhold

Har du vokset deg selv, nedentil?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_solfrid_*
Skrevet

synes du det går greit?

hvor ofte gjør du det?

tar du alt?

bruker du noe etterpå?

jeg synes det er veldig klissete å gjøre det selv, men jeg har ikke råd til braseliansk lenger så jeg har begynt å gjøre det selv. jeg synes det er vanskelig å komme til bak, hvordan gjør dere det? å det gjør mye vondere å gjøre det selv og er vanskelig å telle ned til jeg skal dra:P og jeg bruker vibratorrens etter jeg har vokset, og passer på å peele ofte.

noen tips dere har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der har jeg prøvd på en gang, og ALDRI mer! AU! Bein i taket og hodet mellom tærne og løse klisne papir overalt, nei uff, det der funket dårlig for meg :fnise:

Jeg holder meg til L´Occitane almond shower oil som jeg bruker som barberingsskum, og så shaver jeg meg med Venus bladene som har gele på dem. De er faktisk kjempe bra nedi det området der :) Men om sommeren er det jo kjekt å ta en brazilian i ny og ne da...

Skrevet

Det der har jeg prøvd på en gang, og ALDRI mer! AU! Bein i taket og hodet mellom tærne og løse klisne papir overalt, nei uff, det der funket dårlig for meg :fnise:

Jeg holder meg til L´Occitane almond shower oil som jeg bruker som barberingsskum, og så shaver jeg meg med Venus bladene som har gele på dem. De er faktisk kjempe bra nedi det området der :) Men om sommeren er det jo kjekt å ta en brazilian i ny og ne da...

Skrevet

Hehe, jeg gjorde det en gang på spa, og jeg syns faktisk ikke det var så veldig vondt, men hvem vet, kanskje jeg er en tøffing :P

Jeg hadde aldri klart å gjøre det på meg selv da, tror jeg. vil ikke prøve :P

prøvde å vokse leggene selv en gang, men klarte aldri å dra fort nok, så det ble bare lim og kliss over hele leggene....

Skrevet
Hehe, jeg gjorde det en gang på spa, og jeg syns faktisk ikke det var så veldig vondt, men hvem vet, kanskje jeg er en tøffing :P

Jeg hadde aldri klart å gjøre det på meg selv da, tror jeg. vil ikke prøve :P

prøvde å vokse leggene selv en gang, men klarte aldri å dra fort nok, så det ble bare lim og kliss over hele leggene....

Hehe, ikke sant.. Jeg har fått det gjort av andre (hørtes rimelig feil ut når jeg tenker meg om) på spa, klinikk og sånn. Det er faktisk ikke så ille nei. For da slipper man alt det klisset og de fullstendig unaturlige stillingene som må til for å komme til. Men det var det å skulle gjøre det selv som er noe dritt.. Rivingen er verst tror jeg. Hvertfall når man prøver å lure seg selv litt og ikke drar fort nok :fnise:

Skrevet

Nå er nok jeg litt ektra priviligert, for jeg er hudpleiestudent, og vi har fritimer hvor vi kan øve på hverandre, så jeg får stort sett noen til å gjøre det for meg hvis det trengs.

Vi prøvde å gjøre det hjemme med en sånn Veet-voks, og det fungerte bare ikke i det hele tatt. Så hvis du skal gjøre det selv, er det nok lurest å få tak i en ordentlig voks, selv om den er litt dyrere. Tro meg, det er STOR forskjell.

Har gjort det selv, men da klarer jeg aldri å fullføre. Hehe. Få noen andre til å hjelpe til!

Gjest Gjest_Studine_*
Skrevet

Jeg har vokset meg neden til de siste 3 årene med Veet voks, og anbefaler det på det sterkeste. Men bruk helt vanlig a-4 ark og klipp dem i passe store strimler, istedenfor de som følger mer. Går kjempe fort og effektivt, helt utrolig! Bruker det samme under armhulene, og med tiden har hårene blitt mindre og mykere. Det jeg syns er så bra med Veet voks er at den kan skylles ut med vann, slipper masse klisj:)

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet
Nå er nok jeg litt ektra priviligert, for jeg er hudpleiestudent, og vi har fritimer hvor vi kan øve på hverandre, så jeg får stort sett noen til å gjøre det for meg hvis det trengs.

Vi prøvde å gjøre det hjemme med en sånn Veet-voks, og det fungerte bare ikke i det hele tatt. Så hvis du skal gjøre det selv, er det nok lurest å få tak i en ordentlig voks, selv om den er litt dyrere. Tro meg, det er STOR forskjell.

Har gjort det selv, men da klarer jeg aldri å fullføre. Hehe. Få noen andre til å hjelpe til!

Har du noen tips til ordentlig voks, da? :)

Skrevet
Har du noen tips til ordentlig voks, da? :)

ordentlig voks får an ihvertfall ikke kjøpt på rema, kiwi eller vita. og man må nok også ha en utdannelse for å få kjøpt det

Skrevet

Kjempe fornøyd med varm voksen til veet jeg. Ikke problemer med masse kliss som bli igjen, men stripsene med voks på er ufyselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...