Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Hei, skal til asia nå. Trenger tips om god solkrem. Har lett for å få kviser i ansiktet av div. solkremer.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Hudpleiemerket Jan Marini har en fuktighetskrem/dagkrem med solfaktor 30. Mange som sliter med kviser har den som en del av sin daglige hudpleierutine, så den er nok helt trygg å bruke med tanke på kviser.
Oz- Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har samme problemet, og bruker en ansiktssolkrem fra clinique som er oljefri og strålende, ikke veldig dyr heller
lillelilje Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Jeg støtter oppunder Jan Marini som er foreslått her. Den kan man også få med litt farge i slik at det blir litt jevnene hudfarge også hvis man ønsker det.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 jeg har prøvdt jan marini og synes den var fet . så viss du lett får kviser og har ikke tørr hud.i hvertfall ikke i varmen. MÅ det bli MD formulations. kjøp billig på feelunique.com
Lykkelitenen Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Solkrem bør være en ren solkrem, og ikke en dagkrem med faktor (uansett vor høy den er...), da det er forskjellige filter i de og ulik beskyttelsegrad...De funker fint til hverdags i norge, men ikke når man er i land med høyere stråling eller når man skal sole seg... Invester heller i en god solkrem som er beregnet til ansikt, mye tryggere når man utsettes for så sterke stårlinger i asia! Både decleor og sensilis ahr gode solkremer. Jeg er selv veldig acne-prone og har brukt sensilis de siste årene. Faktor 30m gir masse fukt og er oljefri og tetter ikke porer. fantastisk! Selges hos vita...
mari4ever Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 Hei, skal til asia nå. Trenger tips om god solkrem. Har lett for å få kviser i ansiktet av div. solkremer. har samme problem selv. ikke enda funnet en som jeg ikke får kviser av. ei venninne liker godt the make up store sin, og er den eneste solkremen hun enda ikke har fått kviser av, og hun har prøvd det meste sikkert verdt et forsøk:)
Vulpes Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Jeg brukte dagkremen fra MD Formulations med faktor 20 da jeg var i Hellas, og ble ikke brent. Den er veldig lett og god, og gir masse fukt. Men den kan sikkert ikke måle seg med "ekte" solkremer. Jeg prøvde også solkrem fra Dermalogica med faktor 30 som jeg likte, men det var bare en prøve så fikk ikke brukt den nok til å bli "kjent" med den. Har dessuten prøvd solfaktorene fra MD Formulations med farge i seg (light tint og medium tint). Likte dem godt de og, selv om man må passe litt på når man smører på så de ikke skal "klumpe" seg litt. Medium tint var ganske mørk, for mørk selv da jeg ble superbrun i sommer. Nå er jeg norsk og hvit da, men har gylne undertoner i huden og blir ganske bra brun når jeg går inn for det. Så light tint vil nok være det beste om du er nordisk i hudfargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå