Gjest Tex Skrevet 4. september 2003 #22 Skrevet 4. september 2003 "When I fall in love" (åsså liker jeg den best m Rick Astley...)
Gjest lurven Skrevet 4. september 2003 #23 Skrevet 4. september 2003 who wants to live 4E freddie mercury
Tilde Skrevet 4. september 2003 #24 Skrevet 4. september 2003 Red Army Blus m Waterboys er jo også en fantastisk sang da.... Jepp..kjempetrist.. :cry: Ellers One med U2
ivanka Skrevet 4. september 2003 #25 Skrevet 4. september 2003 many rivers to cross med jimmy cliffe the ship song med nick cave
Ridder Reddik Skrevet 4. september 2003 #26 Skrevet 4. september 2003 "Perfect Day" med Lou Reed "Jealous Guy" med John Lennon "Stairway to Heaven" med Led Zeppelin Jaaa! Helt enig, 3 nydelige sanger!
mellom Skrevet 4. september 2003 #27 Skrevet 4. september 2003 Je t'aimais' date=' je t'aime et je t'aimerai - med Francis Cabrel[/quote'] oi. har ikke hørt noen nevne den sangen på veldig lenge. den er helt fantastisk. jeg må si to - Invitation to the blues - Tom Waits Halleluja - Jeff Buckley
chimp Skrevet 4. september 2003 #29 Skrevet 4. september 2003 One med U2 Definitivt blant storfavorittene, ja!
Gjest Embla s Skrevet 4. september 2003 #30 Skrevet 4. september 2003 Smashing Pumpkins' 1979 Tindersticks' My sister Cures Cut here eller Just like heaven Smiths' there is a light that never goes out Det er "for mange" vakre sanger!
chimp Skrevet 4. september 2003 #31 Skrevet 4. september 2003 Det er "for mange" vakre sanger! D kan du da ikke mene!!! :o :fy: D er for mange elendig dårlige låter som aldri skulle sett dagens lys!
Gjest Embla s Skrevet 4. september 2003 #32 Skrevet 4. september 2003 D kan du da ikke mene!!! :o :fy: eh, har jeg sagt noe slikt Jeg mente det er for mange til å bare nevne en. D er for mange elendig dårlige låter som aldri skulle sett dagens lys! Absolutt enig For eksempel alle Mariah Careys vokalonanier
chimp Skrevet 4. september 2003 #33 Skrevet 4. september 2003 For eksempel alle Mariah Careys vokal-onanier Grusomt!!! Også Kylie f eks; I just can't get you out of my mind....Ne ne ne! Ne ne ne ne ne! Ne ne ne! Ne ne ne ne ne!
Nikki Skrevet 6. september 2003 #35 Skrevet 6. september 2003 Jeg synes "With or without you" med U2 også er en sang som er nydelig... Og Ronan Keating sin " If tomorrow never comes"....
Mrs. B Skrevet 7. september 2003 #36 Skrevet 7. september 2003 Jeg synes "Man In The Mirror" med Michael Jackson, og "What More Can I Give" med MJ og masse andre kjente artister kanskje er de fineste sangene akurrat nå.
Gjest Starya Skrevet 7. september 2003 #38 Skrevet 7. september 2003 Et eksempel av mange, mange er Peter Gabriels "I Grieve".
Diva Skrevet 8. september 2003 #40 Skrevet 8. september 2003 Hmh, må vel bli noe av U2 tror jeg. Det er så mange som virkelig gir meg "guusebumps". Vanskelig å velge en Electrical Storm er en solid kandidat. Eller Simple Minds`s "Dont you forget about me".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå