Gå til innhold

Hvordan få ekstra kolonner midt inne i en tabell ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Word tabell med lster over magasiner nedover...med info om hver enkelt: ca 4 rubrikker vannrett og ca 30 kolonner nedover.

Midt inne i dette Word-arket vil jeg ha inn et par kolonner/rubrikker ekstra, for jeg har glemt å få inn noen magasiner!

Har forsøkt å høyreklikke for å klikke copy og paste, men ikke noen funker...

Hvordan få inn ekstra linjer/kolonnner?!

Takker så mye om en Word-ekspert kan svare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marker den kolonnen du vil ha den nye ved siden av. Høyreklikk og velg "sett inn kolonne/add column". Du får da spørsmål om du vil ha den før eller etter (dersom du ikke får det, kommer den som hovedregel etter den du har markert). Enter, og voila.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...